۷ سال پیش

جذب ۳۰۰ نفر از مربیان پیش دبستانی در خراسان شمالی
اطلاعات بیشتر

300 نفر از مربیان پیش دبستانی در خراسان شمالی جذب شدند

جهت مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان پیش دبستانی کلیک کنید


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: امسال 300 نفر از مربیان پیش دبستانی در خراسان شمالی جذب شدند.

براتعلی حاتمی در گفت و گو با خبرنگار تابناک خراسان شمالی با بیان اینکه بیشتر این افراد در مانه و سملقان و راز و جرگلان بودند اظهار کرد: هم اکنون تمامی بدهی حق التدریسی ها پرداخت شده و مشکل بیمه آنها کاملا حل شده است.
وی تعداد کل دانش آموزان استان را 160 هزار نفر اعلام کرد و گفت:  تعداد کلاس اولی ها در استان  حدود 250 نفر افزایش پیدا کرده است که تقریبا نزدیک به یک درصد می شود.
حاتمی با بیان اینکه هم اکنون 15 هزار فرهنگی در خراسان شمالی مشغول به فعالیت می باشند افزود: همچنین تعداد پیش دبستانی ها امسال در مقایسه با سال گذشته  50 نفر افزایش داشته است که البته ممکن است تغییر کند .
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: سال گذشته سهمیه خراسان شمالی در جذب نیرو از دانشگاه فرهنگیان 85 نفر بود که با پیگیری های همکاران در مرحله اول این تعداد به 170 نفر و در مرحله دوم به 210 نفر افزایش پیدا کرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=672425
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد