۹ سال پیش

جذب ۵۲ آتش نشان در شهرداری های سیستان و بلوچستان
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

جذب 52 آتش نشان از طریق آزمون عملی در شهرداری های سیستان و بلوچستان

مديركل دفتر امور شهري و شوراهاي استانداري سیستان و بلوچستان گفت: به منظور تامین نیازهای شهرداری های استان تعداد 52 آتش نشان از طریق آزمون عملی مورد استخدام قرار می گیرند.
به گزارش خبرنگار مهر، محمود ملاشاهی روز شنبه با اعلام این مطلب به خبرنگاران گفت: در آزمون عملی که در همین رابطه در 21 خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد تعداد 52 نفر به عنوان آتش نشان و راننده جذب می شوند.

وی افزود: از این تعداد 36 نفر به عنوان آتش نشان و تعداد 16 نفر به عنوان راننده به منظور تامین نیروهای مورد نیاز در سازمان ایمنی و خدمات شهری شهرداری های استان جذب می شوند.

وی بیان داشت: برابر دستور العمل ابلاغي از سوي وزارت كشور آزمون عملي از بين سه برابر ظرفيت پذيرفته شدگان برگزار می شود.

ملاشاهی ادامه داد: افرادی که در آزمون استخدامی سال 90 شهرداری های تابعه استان نمره قبولی کسب کرده اند با شرکت در آزمون عملی مذکور جواز جذب در شهرداری های استان را پیدا می کنند.

وی ابراز داشت: آزمون عملی جذب در رشته های آتش نشان و راننده آتش نشانی در تاریخ 21 و 22 خرداد ماه در دهکده المپیک زاهدان برگزار می شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=54602
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد