• ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
  • 0k نظر «نمایش»

جذب ۸ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان در دستگاه های دولتی

جذب ۸ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان در دستگاه های دولتی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

برگزاری آزمون دوم جذب فرزندان شهدا و ایثارگران تا پایان سال

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در اولین آزمون جذب فرزندان شهدا و جانبازان، 8 هزار نفر جذب دستگاه های دولتی شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،  امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان  اصفهان افزود: تاکنون تبدیل وضعیت استخدامی پنج هزار و ۴۷۶ نفر از فرزندان شهدا و خانواده ایثارگران انجام شده و ۲ هزار و ۴۱۴ نفر دیگر باقیمانده است.

وی ادامه داد: تبدیل وضعیت این افراد به پیگیری های محلی و منطقه ای نیاز دارد و بعضی دستگاه‌ها در این زمینه مقاومت می‌کنند.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اشتغال و کارآفرینی برای فرزندان شهدا و ایثارگران در استان اصفهان افزود: هفت هزار و ۳۸ نفر از این افراد در سامانه اشتغال و کارآفرینی ثبت نام کردند که در سال گذشته و ۶ ماه اول سالجاری در این استان برای هزار و ۸۸۳ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: ۸۰۲ مجوز از محل بند ج ماده ۸۷ برای استخدام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد استان اصفهان ارائه شد که از این محل ۴۱۴ نفر پذیرفته شدند و این استان به‌دلیل تطابق نداشتن مدارک این افراد و نیاز نداشتن دستگاهها، نتوانسته مجوزها را جذب کند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به سهم تسهیلات اشتغال استان اصفهان از محل ۱۰ درصد متعلق به ایثارگران بیان کرد: سه هزار و ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات سهم ایثارگران این استان است که بنیاد شهید هم به همین اندازه از سایر منابع تسهیلات اشتغال به استان اصفهان کمک خواهد کرد.   

وی گفت: ارائه تسهیلات اشتغال و مسکن در استان اصفهان از روز گذشته به‌مناسبت ۲۵ آبان بطور کامل هوشمندسازی شد و نیازی به مراجعه حضوری به مراکز بنیاد شهید وجود ندارد و متقاضیان می توانند از طریق سامانه ثبت نام و بارگذاری مدارک خود را انجام دهند.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: از مجموع هزار و ۲۶ گلزار شهدا در استان اصفهان تنها ۵۶ گلزار شده ساماندهی نشده و مابقی گلزار شهدا در این استان ساماندهی شده است و از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان اصفهان ۲۵ میلیارد تومان به این بخش اختصاص خواهد یافت.

به گفته وی، با تکمیل ساماندهی ۵۶ گلزار شهدای باقیمانده در این استان، اصفهان بعنوان اولین استانی که همه گلزار شهدای آن ساماندهی شده خواهد بود.  

قاضی زاده هاشمی اظهار داشت: ۲۰ هزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران در استان اصفهان در مورد درخواست مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۶ هزار و ۸۹۰ نفر اولویت اول هستند و در ۴۰ سال گذشته هیچگونه خدماتی دولتی در این زمینه  دریافت نکردند و ۱۳ هزار و ۱۱۰ نفر هم در اولویت دوم قرار دارند.

وی بیان کرد: برنامه ریزی جدی در حوزه سفر و تفریح خانواده شهدا و ایثارگران در حال انجام است و همزمان با سفر رییس جمهور به استان اصفهان، بدلیل حجم عظیم ایثارگران استان احداث سه مرکز جامع توانبخشی برای استان اصفهان تصویب شد که ۲ مرکز همانند مرکز اصفهان در شهرستان‌های خمینی شهر و نجف آباد با پیش بینی ۹۰ میلیارد تومان هزینه  احداث خواهد شد.

 قاضی زاده هاشمی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران وظیفه ای جز خدمت به ایثارگران ندارد و باید مراکز ارائه خدمات به این خانواده ها را در محل هایی احداث شود که ایثارگران بتوانند از آنها استفاده کنند و در مکان هایی که پراکندگی سکونت خانواده های ایثارگران بیشتر است باید زمین های مناسبی به بنیاد شهید ارائه شود.

مردم استان اصفهان در دوران دفاع مقدس ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید، ۵۰ هزار نفر جانباز، سه هزار و ۵۰۰ آزاده و یک‌هزار مفقودالاثر تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2661650
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد