۷ سال پیش

جزئیات بیمه قالیبافان اعلام شد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

جزئیات بیمه قالیبافان اعلام شد

جهت مشاهده نقش صنایع دستی در اشتغالزایی اینجا کلیک کنید


مدیرکل امور فنی‌شدگان سازمان تامین اجتماعی ضمن تشریح جزئیات بیمه قالیبافان و شاغلان صنایع دستی گفت: ۲۰۰ هزار نفر غیرشاغل در این رشته‌ها تاکنون حذف و افراد جدیدی جایگزین ‌شده‌اند.
سیروس نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد بیمه قالیبافان افزود: در سال جاری هنوز اعتبار جدیدی برای بیمه قالیبافان و هنرمندان صنایع دستی به ما اعلام نکرده‌اند، اما آنچه شنیده‌ایم این است که اعتبار ما امسال زیاد نشده است، اما باز هم باید منتظر ابلاغ بودجه جدید باشیم.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته حدود ۴۷۰ تا ۴۸۰ میلیارد تومان برای بیمه قالیبافان اختصاص یافت، تاکید کرد: آنچه شنیده می‌شود این است که بودجه امسال حدود ۴۴۰ میلیارد تومان است و بر همین اساس فقط می‌توانیم افرادی که در گذشته تحت پوشش قرار داشتند را حفظ کنیم.
به گفته نصیری، در حال حاضر درخواست‌هایی داریم از قالیبافان و صنایع دستی برای اینکه بخواهند تحت پوشش بیمه قرار گیرند اما با اعتباراتمان نمی‌توانیم افراد جدیدی را اضافه کنیم و فقط همین سطح موجود را حفظ می‌کنیم.
مدیرکل امور فنی‌شدگان سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: ۴۲۵ هزار نفر بیمه شده در مشاغل صنایع دستی و قالیباف در حال حاضر تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی هستند.
وی در مورد حذف برخی از افرادی که شغلشان قالیباف نبوده است نیز گفت: از بدو قانون بیمه قالیبافان تاکنون پس از انجام پالایش‌های لازم و با کمک وزارت صنایع مشخص شد که ۲۰۰ هزار نفر شغلشان در رشته‌های قالیبافی و صنایع دستی نبوده و اینها حذف شده‌اند و افراد جدیدی را جایگزین آنها کرده‌ایم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=612278
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد