- ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
- 0k نظر «نمایش»
جزئیات طرح دو فوریتی مجلس برای معلمان طرح مهر آفرین
جزئیات طرح دو فوریتی مجلس برای معلمان طرح مهر آفرین
- بروزرسانی:
- دیدگاه: ۰ (نمایش)
- دیدگاههای منتظر: ۰ دیدگاه

طرح دوفوریتی برای معلمان طرح مهر آفرین امضا شد
به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری بازار کار، طرح استسفاریه که بر اساس آن معلمان طرح مهر آفرین، قراردادی و مامور شامل رتبه بندی می شوند برای امضا ارسال شد.
طرح دوفوریتی استفساریه ای که بر مبنای آن معلمان طرح مهر آفرین، قراردادی و مامور هم شامل قانون نظام رتبه بندی معلمان می شوند بعد از بررسی های مقدماتی، هم اکنون توسط مهندس کمال حسین پور نماینده مردم شهرستانهای سردشت و پیرانشهر(به عنوان نماینده طراح) به کارتابل همه نمایندگان برای امضا ارسال شد.
نمایندگانی که تاکنون این طرح را امضا کرده اند؛
۱- کمال حسین پور
۲- علی آذری
۳- حسین حق وردی
۴- موسی احمدی
۵- محمد حسین فرهنگی
۶- سید محمد مولوی
۷- سید مهدی فرشادان
۸- روح الله حضرت پور طلاتپه
۹- انور حبیب زاده بوکانی
۱۰- سید البرز حسینی
۱۱- علیرضا عباسی
۱۲- روبرت بگلریان
۱۳- سید حمزه امینی
۱۴- غلامرضا منتظری
۱۵- صدیف بدری
۱۶- سید حمیدرضا کاظمی
۱۷- محمد تقی نقدعلی
۱۸- محمد باقری
۱۹- قدرت الله حمزه شلمزاری
۲۰- رحمت الله نوروزی
۲۱- مجتبی بخشی پور
۲۲- سارا فلاحی
۲۳- جلال محمودزاده
۲۴- سید سلمان ذاکر
۲۵- حسن همتی
۲۶- شبیب جویجری
۲۷- حسین امامی راد
۲۸- رحمت الله فیروزی پوریادی
۲۹- ملک فاضلی
۳۰- سید محمد موحد
۳۱- علیرضا شهبازی
۳۲- حسین جلالی
۳۳- سلمان اسحاقی
۳۴- علی حدادی
۳۵- بهزاد علیزاده
۳۶- آرا شاوردیان
۳۷- سید ناصر موسوی لارگانی
۳۸- شارلی انویه تکیه
۳۹- محمد جواد عسکری
۴۰- ولی الله بیاتی
۴۱- یحیی ابراهیمی
۴۲- حسین رئیسی
۴۳- حسن لطفی
۴۴- مجتبی یوسفی
۴۵- علی رضایی
۴۶- یعقوب رضا زاده
۴۷- امانقلیچ شادمهر
۴۸- مجید ناصری نژاد
۴۹- مهدی روشنفکر
۵۰- حسینعلی حاجی دلیگانی
۵۱- عبدالکریم جمیری
۵۲- شیوا قاسمی پور
جزئیات این استفساریه به شرح زیر است؛
عنوان طرح؛
طرح استفساریه جزء (۱) ماده (۲) قانون نظام رتبه بندی معلمان مصوب ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
مقدمه؛
قانون نظام رتبه بندی معلمان به منظور افزایش کیفی فرایند تعلیم و تربیت، اعتلای کرامت و منزلت اجتماعی معلمان، استقرار نظام پرداخت ها بر اساس تخصص و شایستگی ها، عملکرد رقابتی معلمان، مهندسی نیروی انسانی، توسعه مستمر و نظامند شایستگی های عمومی، تخصصی، حرفه ای و تربیتی و کیفیت عملکرد معلمان، تقویت انگیزه و رضایت مندی شغلی و ارتقای تعهد و تقویت هویت حرفه ای معلمان بر اساس نقشه جامع علمی کشور و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و در اجرای جزء ۲ بند الف ماده ۶۳ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به تصویب مجلس شورای اسلامی و تأیید شورای محترم نگهبان رسید.
در تهیه آیین نامه موضوع ماده ۹ قانون نظام رتبه بندی، متأسفانه دامنه شمول قانون بسیار تضییق شده و بسیاری از نیروهایی که به استناد جزء (۱) ماده (۲) قانون مزبور شامل تعریف معلم می شوند از دایره شمول خارج شده اند و حق بیش از ۸۰ هزار معلم که در قالب نیروهای مهر آفرین و قراردادی، رسالت خطیر تعلیم و تربیت دانش آموزان را بر عهده دارند و یا دبیرانی که به حفظ پست سازمانی با هدف ارتقای جایگاه آموزش و پرورش در قوانین و مقررات به عنوان مشاور نمایندگان به مجلس شورای اسلامی مأمور شده اند در برداشتی مغایر با هدف قانونگذار و به بهانه هایی چون عدم تکمیل فرایند استخدام و یا خدمت در دستگاهی دیگر، تضييع شده است. لذا به منظور تأکید بر نظر قبلی مجلس در هنگام تصویب قانون و تصریح عنوان «معلم» متن استفساریه به شرح ذیل جهت سیر مراحل تصویب تقدیم می گردد.
اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.