• ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
  • 1k نظر «نمایش»

جزئیات فعالیت و آموزش آتش نشانان زن در کشور

جزئیات فعالیت و آموزش آتش نشانان زن در کشور

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

روند استخدامی آتش نشانان زن برگزار شده است.

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری دانشجو، سخنگوی آتش نشانی گفت: روند استخدامی آتش نشانان زن در دوران کرونا انجام شده و اکنون رد حال آموزش هستند.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: ما تا کنون آتش نشان زن نداشتیم و نیروهای قبلی جزو نیروهای داوطلب سازمان آتش نشانی بودند.

وی تصریح کرد: یک سری از نیروهای زن داوطلب در آتش نشانی آنقدر پیشرفت کرده بودند که به حد یک مربی خوب رسیده بودند و هنوز هم در این حوزه فعالیت دارند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی همچنین خاطرنشان کرد: برای اولین بار در تاریخ آتش نشانی تهران است که نیروهای زن در انجام عملیاتها حضور دارند و در حال حاضر دوره آزمایشی را پشت می‌گذارند.

ملکی همچنین اضافه کرد: روند استخدامی نیروهای زن در آتش نشانی به خاطر شیوع بیماری کرونا خیلی زمان برد اما این روند در حال حاضر اجرایی شده است.

وی در ادامه تأکید کرد: آتش نشان‌های زن در ایستگاهی که مشغول به کار شده‌اند تحت نظارت فرمانده عملیات ایستگاه که آقا است هستند و اگر فرمانده ایستگاه اگر تشخیص بدهد در عملیاتی می‌توانند حضور داشته باشند، از گروه آتش نشان های زن استفاده می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی یادآور شد: چون در حال حاضر آتش نشان‌ های زن در مرحله آزمایشی کار خود هستند، آزمون و خطاهایی صورت می‌گیرد تا چالش‌ها کم شود اما به این معنا هم نیست که از زنان آتش نشان فقط در حادثه آتش سوزی استفاده کنیم و برای حوادث آسانسور آن‌ها را به عملیات نبریم.

 
اضافه شدن نیروی زن آتش نشان به شرط تحقق توقعات!

ملکی اضافه کرد: هر جا که فرمانده ایستگاه آتش نشانی صلاح ببیند زنان آتش نشان حضور پیدا می‌کنند و در آتش نشانی همان دوره هایی که آقایان می‌بینند خانمها هم آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند و طبیعتا توقعی که از آقایان در این شغل داریم از خانم‌های آتش نشان کمتر داریم.

وی خاطرنشان کرد: ۱۶ زن آتش نشان در ایستگاه ۷۷ سازمان آتش نشانی تهران واقع در ستار خان مستقر شده و جهت انجام عملیات با تشخیص فرمانده ایستگاه به محل وقوع حوادث اعزام خواهند شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی یادآور شد: آموزش نیروهای زن آتش نشانی تا بهمن ماه سال جاری طول می‌کشد و اگر توقعاتی که در این زمینه داریم محقق شود به تعداد این آتش نشان ها افزوده می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2651231
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k