۷ سال پیش

حداقل دریافتی بازنشستگان و مستمری‌بگیران ۹۰۰ هزار تومان است
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل تأمین اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی گفت: با افزایش ۱۴ درصدی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سال ۹۵ ، حداقل دریافتی بازنشستگان و مستمری‌بگیران ۹۰۰ هزار تومان است

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی، جعفر سمساری در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، بیان اینکه تأمین اجتماعی یکی از مبانی و اساسی‌ترین کارکردهای و ابزارهای تحقق عدالت اجتماعی است، اظهار داشت: براساس آیات قرآنی، برپاداشتن عدالت از جانب مردم چیزی جز عدالت اجتماعی نیست که نه تنها در برقراری آن ایفای نقش می‌کنند، بلکه از منافع و مزایای آن نیز برخوردار می‌شوند.
وی با تأکید بر کاهش فقر و فاصله طبقاتی در جامعه، تعمیم و گسترش انواع بیمه های اجتماعی را از اهداف سازمان تأمین اجتماعی دانسته و خاطرنشان کرد: این سازمان با ابزار توزیع مجدد درآمدها،‌ ضمن تأمین امنیت و آرامش خاطر نیروی کار، موجبات تحقق عدالت اجتماعی را فراهم می‌آورد.
سمساری، از اجرای بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب در جهت سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و بهبود فضای کسب‌وکار خبر داده و اذعان داشت: طی سالهای اخیر با گسترش خدمات غیر حضوری شاهد کاهش ۷۰ هزار بار مراجعه ماهانه، به شعب استان بوده ایم.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان با اعلام اینکه بالغ‌بر ۱۱ هزار و ۲۰۰ نفر مقرری‌بگیر بیمه بیکاری تحت پوشش تأمین اجتماعی استان هستند از اهتمام جهت اشتغال مجدد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری با همکاری کارفرمایان خبر داد و گفت: بیش از ۲ میلیون نفر از جمعیت استان تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند و طی سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ شاهد افزایش دو درصدی بیمه‌شدگان بوده‌ایم و امیدوار هستیم بارونق اقتصادی و اشتغال کامل صنایع شاهد گسترش چتر بیمه سازمان در استان باشیم.
سمساری با بیان اینکه با افزایش ۱۴ درصدی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سال ۹۵، حداقل دریافتی بازنشستگان و مستمری‌بگیران ۹۰۰ هزار تومان است تصریح کرد: طی سال گذشته بالغ‌بر ۱۴۲۰ میلیارد تومان از بابت تعهدات بلند مدت به ۱۴۱ نفر مستمری‌بگیر و بازنشسته تحت پوشش پرداخت‌شده است.
آیت الله مجتهد شبستری،‌ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز در این دیدار با تأکید بر نقش سلامت جسم و روان در پیشرفت جامعه،‌ اظهار داشت: در جامعه‌ای که از سلامت جسمی و روانی برخوردار نباشد،‌ قطعا آن جامعه نه تنها پیشرفتی نخواهد داشت، بلکه در برخی موارد نیز به عقب بازخواهد گشت و لذا وجود ابزارهایی برای تأمین سلامت ضروری است.
عضو مجلس خبرگان رهبری، بابیان اینکه، دین مبین اسلام ۱۴۰۰ سال قبل، پیشتر از جوامع غربی بر تأمین سلامت و امنیت روح و روان تأکید داشته است،‌ بر حدیثی از حضرت علی(ع) که فرمودند، بالاترین مصیبت فقر است و از آن مصیبت بالاتر مرض جسم و خطرناک‌تر از آن مرض روان و روح است، اشاره کرد و افزود: در کاهش و یا از بین بردن این مصیبت‌ها و امراض دین اسلام دارای برنامه‌هایی از جمله یتیم‌نوازی و انفاق و رسیدگی به محرومان می باشد و با الهام از احکام اخلاقی و الهی اسلام همواره در ایران مراکزی برای کمک اقشار به صورت پراکنده فعالیت می‌کردند.
نماینده ولی فقیه با تأکید بر اینکه سازمان تأمین اجتماعی،‌ مرکز خدمت است، فعالیت این سازمان و سازمان بهزیستی را در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار حائز اهمیت دانسته و ادامه داد: مسئله بیمه تأمین اجتماعی مسئله‌ای منطقی، شرعی و عقلی است و ضرورت دارد آحاد مردم تحت پوشش آن قرارگرفته و از مزایای آن بهره‌مند گردند،‌ و خوشبختانه با توجه به ارتقای آگاهی و مطالبه مردمی، این چتر حمایتی در حال گسترش است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=631790
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد