۸ سال پیش

حقوق بازنشستگان کارگر طی این سه سال ۶۵ درصد افزایش یافت
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

رئیس جمهور گفت: در طول این سه سال و بودجه‌های این سه سال کاری کردیم که حقوق کارمندان و کارگران از مقدار تورم سالانه برای اولین بار بیشتر باشد. کاری کردیم که حقوق بازنشستگان کارگر ما حدود 65 درصد در طول این سه سال افزایش یابد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز (شنبه) در گردهمایی «کارگران و آینده اقتصاد ایران» در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید معتمدی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در روز 7 اسفند، اظهار کرد: از همه ملت ایران، کارگران عزیز، بانوان عزیز، مردان غیور، جوانان عزیز و روستائیان و شهریان می‌خواهم تا هفتم اسفند همراه هم پای صندوق آراء حاضر شویم تا کسانی را انتخاب کنیم که دغدغه آنها رونق اقتصادی و اشتغال جوانان است.
وی ادامه داد: کسانی را انتخاب کنیم که در فکر صادرات و رشد صادرات غیرنفتی و به فکر رشد اقتصادی این کشور هستند و قدرت مبارزه با رکود را دارند. کسانی را انتخاب کنیم که به تعبیر رهبر معظم انقلاب دلبسته انقلاب‌اند، دلباخته ملت‌اند و از توطئه‌های دشمن آگاه هستند. ملت ما نخواهد گذاشت کلام مقام معظم رهبری روی زمین بماند و در کنار رهبری، دولت و مسئولین در سال همدلی، همزبانی، همفکری و همکاری و ان‌شاءالله در سال هم‌رأیی همه با هم کنار صندوق آراء می‌رویم.
رئیس جمهور در ادامه تأکید کرد: هر قدر اتحاد بین قوا بیشتر و فاصله‌ها کمتر باشد شرایط بهتری را برای پیشرفت کشور داریم. ما می‌خواهیم نمایندگانی را انتخاب کنیم که به تعبیر رهبر معظم انقلاب ریل‌گذار برای حرکت نظام به سمت پیشرفت و تعالی باشند. نمایندگانی که دغدغه آنها منافع و مصالح ملی باشد.
وی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: ما نمایندگانی را برای مجلس خبرگان رهبری انتخاب می‌کنیم که بتوانند در شرایط روز مبادا بهترین فرد را برای رهبری کشور و نظام برگزینند. رهبری که آن همه مسئولیت سنگین برای ملت ایران و ملت اسلامی بر دوش دارد.
رئیس دولت یازدهم همچنین بیان کرد: ما مردم ایران باید قدر این کشور، قدر نعمت‌های مادی، معنوی، امنیت کشور، وحدت، همدلی و انسجام را بدانیم. در این شرایط و فرصتی که به وجود آمده اگر همه تلاشمان را با امید به آینده به کار گیریم کشور را در مسیر تعالی و پیشرفت قرار خواهیم داد. هر آنچه تا به امروز به دست آمده با مشارکت، حمایت و حضور شما مردم بوده است. اگر مذاکره کنندگان شما به عنوان نمایندگان ملت ایران توانستند مقابل قدرت‌های بزرگ اهداف ملی را به تحقق برسانند به پشتوانه شما ملت غیور و حمایت رهبر معظم انقلاب بوده است.
روحانی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند که شما ملت صاحب این کشور هستید. دولت، نظام و جمهوری اسلامی از آن شماست و مجالس و دولت‌ها با رأی شما تشکیل شده و رهبری با رأی شما پرچم کشور را بر دوش گرفته است. ما نیازی به نصیحت هیچ غیرایرانی نداریم چون مردم ما آگاه و بیدارند و مصالح خود را به خوبی تشخیص می‌دهند و در میان کاندیداهایی که تأیید شده‌اند بهترین‌ها و اصلح را برمی‌گزینند.
وی در ادامه عنوان کرد: مردم یا مستقیم کاندیداها را می‌شناسند یا با شناخت توسط شخصیت‌ها، احزاب و تشکل‌هایی که نسبت به آنها اعتماد دارند پای صندوق‌ها می‌روند. از همه تقاضا می‌کنم 7 اسفند روز نشاط باشد به خصوص در تهران که باید 46 نام روی برگه رأی نوشته شود.
رئیس جمهور در ادامه افزود: این اولین بار است که انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در یک روز برگزار می‌شود. پس زمان بیشتری می‌برد. به همین دلیل از شما می‌خواهم حوصله را از دست ندهید و با آرامش پای صندوق آرایتان را بنویسید. امیدوارم وزارت کشور و شورای نگهبان نیز زمان لازم را تا هر ساعتی که به طور بیانجامد برای رأی مردم در نظر بگیرد.
رئیس دولت تدبیر و امید همچنین گفت: بدانید همه چشم‌ها به ایران دوخته شده و همه قدرت‌ها به انتخابات 7 اسفند نگاه می‌کنند. صف‌های طولانی‌تر و مشارکت گسترده‌تر پای صندوق رأی به حول و قوه الهی راه را برای جذب سرمایه، فعالیت و اشتغال فراهم خواهد کرد. امید ما به شما مردم، وحدت، انسجام ملی و اتحاد ملی است و ان‌شاءالله قرارمان جمعه پای صندوق آراء برای ساخت ایرانی آباد خواهد بود.
روحانی در ادامه اضافه کرد: همه باید واقعیت شرایط امروز را به خوبی لمس کنند. تهدیدها به فرصت تبدیل شده است و آنهایی که به ناروا از نام ایران می‌ترسیدند و برای فاصله گرفتن از ایران و ایرانی مسابقه گذاشته بودند، امروز برای نزدیک‌تر شدن به ما مسابقه گذاشتند و برای ورود به ایران و حضور سرمایه‌شان در ایران و استفاده از متخصصین ایرانی و فعالیت و مشارکت با ایرانیان در زمینه تولید مسابقه گذاشتند.
وی همچنین خاطر نشان کرد: ما دیدیم که نفت بشکه‌ا‌ی 147 دلار مشکل اشتغال و رفاه مردم را حل نکرد و اشتغالی برای مردم به وجود نیاورد. امروز دولت کشور را با نفت 25 دلاری اداره می‌کند، اما در همین شرایط همه ملت با وحدت و اتحاد در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. ما می‌توانیم بدون اتکا به نفت و با اتکا به خودمان، تولید و صادرات کالای غیرنفتی به حول و قوه الهی کشور را اداره کنیم.
وی یادآور شد: ما در شرایط سخت اقتصادی و قیمت پایین نفت شرایط لازم را برای سلامت مردم در این کشور فراهم کردیم و نگذاشتیم خرج بیمارستان برای بیماران کمرشکن باشد. ما همه مردم نیازمند کشور را تحت پوش بیمه سلامت قرار دادیم و 11 میلیون نفر حاشیه نشین تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.
وی افزود: در طول این سه سال و بودجه‌های این سه سال کاری کردیم که حقوق کارمندان و کارگران از مقدار تورم سالانه برای اولین بار بیشتر باشد. کاری کردیم که حقوق بازنشستگان کارگر ما حدود 65 درصد در طول این سه سال افزایش یابد.
رئیس جمهور در پایان اظهار کرد: این دولت همه توان و تلاش خود را هم برای شاغلان مرد و زن کارگر و هم برای بازنشستگان و رفاه بیشتر آنها به کار خواهد گرفت. در سخنرانی قبل در جمع کارگران به وزیر کار گفتم که باید تلاش کنید تا حقوق بانوان کارگر تضییع نشود و در شرایط مساوی کار تبعیضی بین زنان و مردان وجود نداشته باشد. امروز در شرایطی هستیم که باید با کار و کوشش جذب سرمایه و تکنولوژی، گشودن دروازه‌های صادرات ایرانی و رونق و فعالیت،‌رشد و توسعه و پیشرفت را در این کشور شاهد باشیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=555780
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد