۷ سال پیش

حمایت مجلس از تغییرات در دوره سربازی

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، احتمال تغییر و تحولات در سربازی را مورد حمایت اغلب نمایندگان مجلس دانست و تاکید کرد: دنیای کنونی طلب می کند روش سنتی سربازی موجود در کشور تغییر کند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


عباسعلی منصوری آرانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره احتمال تغییر و تحولات در سربازی، افزود: به طور کلی بحث جوانان در کشور و موضوع سربازی همواره همزاد بوده اند و باید این مهم به گونه ای مدیریت شود؛ در کشور ما یک روش سنتی سربازی وجود دارد و به نظر می رسد دنیای کنونی طلب می کند تا همگام با زمان تغییراتی در سربازی داده شود.
نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امروزه جوانان تحصیلکرده زیادی در کشور هستند که مهارت های خوبی دارند و می توان برگرفته از منویات مقام معظم رهبری درمورد اقتصاد مقاومتی، نیاز نیروهای مسلح در مناطق مرزی و حساس را از آنان تامین کرد و حتی مازاد بر آن را در بخش تولید به کار گرفت.
این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی می توان دو گروه سربازی دفاعی و اقتصاد مقاومتی، تعریف کرد؛ گروه اول در زمینه دفاعی کشور خدمت می کند و گروه دوم پس از گذراندن آموزش های دفاعی در بخش تولید فعالیت کند.
وی یادآور شد: بدون شک گروهی از سربازانی که در جهت اقتصاد مقاومتی و در سیستم نیروهای مسلح فعال شوند می توانند در کارگاه های تولیدی نیز فعالیت و بخشی از حقوق و مزایای سربازان را نیز کارگاه های تولیدی پرداخت کنند.
منصوری آرانی تاکید کرد: از سوی دیگر می توان به بخشی از سربازان مهارت های حرفه ای آموزش داد و حتی سازمان فنی و حرفه ای نیز می تواند بخشی از کار خود را به آموزش های فنی و حرفه ای در پادگان ها اختصاص داده و آموزش های لازم را ارایه دهند؛ لذا در زمانی که جوانان به دوران سربازی می روند می توانند علاوه بر آموزش دفاعی، تولید را نیز فراگیرند.
نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس، ادامه داد: تغییر و تحولات در سربازی با راه اندازی قرارگاه اقتصاد مقاومتی می تواند گام موثری باشد و صدها هزار جوانی که هر سال آماده به خدمت هستند می توانند عمر معناداری را در خدمت نیروهای مسلح داشته باشند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره رویکرد مجلس نسبت به تغییر و تحولات در سربازی با راه اندازی قرارگاه اقتصاد مقاومتی، تاکید کرد: هرکجا که ستاد کل نیروهای مسلح احساس نیاز نسبت به ورود مجلس داشته باشند بدون شک مورد حمایت مجلس خواهد بود چراکه دغدغه دوران سربازی همواره مورد توجه نمایندگان بوده است.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، پیش از این معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه اقتصاد مقاومتی و مطرح شدن دو دیدگاه سرباز حرفه‌ای و خدمت وظیفه عمومی، از انجام اقدامات متحول کننده خبر داد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=585127
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد