• ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
  • 1k نظر «نمایش»

خبر استخدام بیش از ۸ هزار نفر از فرزندان شاهد و جانباز در کشور

خبر استخدام بیش از ۸ هزار نفر از فرزندان شاهد و جانباز در کشور

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام بیش از 8 هزار نفر از فرزندان شاهد و جانباز در دو سال گذشته

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در دو سال گذشته بیش از 8 هزار نفر از فرزندان شاهد و جانباز در کشور استخدام شده اند.

گزارش خبرنگار مهر، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی عصر پنجشنبه در نشست با نخبگان، برگزیدگان، کارآفرینان و نمایندگان تشکل‌های شاهد و ایثارگر گیلان، اظهار کرد: ایجاد بسترهای لازم برای مهارت آموزی شغلی و کارآفرینی خانواده‌های شاهد و ایثارگر ضرورت دارد.

وی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته بیش از ۸ هزار نفر از فرزندان شهید و جانباز بالای ۷۰ درصد استخدام شدند، افزود: اما باید بر کارآفرینی و گسترش کارگاه‌های مهارتی و اشتغال زا برای اشتغال تکیه کرد.

قاضی زاده هاشمی سیاست دولت و بنیاد شهید را تکیه بر علم فناوری و جهت گیری به سوی توسعه شرکت‌های دانش بنیان عنوان کرد و ادامه داد: شناخت ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های جامعه و آسیب شناسی به موقع در مناطق مختلف و حوزه‌های مرتبط با ایثارگران می‌تواند برای حل مشکلات و رفع کمبودها راهگشا باشد.

گفتنی است؛ در این نشست چند تن از فرزندان شاهد و ایثارگر و نمایندگانی از جانبازان و تشکل‌های مختلف شاهد و ایثارگر گیلان با اشاره به برخی مشکلات و کمبودها، نظرات و پیشنهادات خود را برای حل برخی مشکلات در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بیان کردند.

در پایان این نشست از دستاورد ۳ نفر از نخبگان جامعه شاهد و ایثارگر گیلان، شامل یک عنوان کتاب پژوهشی در مورد «وصیت نامه شهدای استان»، «سامانه هوشمند تفعل به وصایای شهدا» و نیز «سامانه مجازی گلزار ۳۶۰» که در خصوص گلزارهای شهدای گیلان است رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2708222
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k