• ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
  • 1k نظر «نمایش»

خبر استخدام ۲۵ هزار معلم در اسفند ماه سال ۱۴۰۱

خبر استخدام ۲۵ هزار معلم در اسفند ماه سال ۱۴۰۱

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

خبر استخدام 25 هزار معلم در اسفند ماه سال جاری

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدام ۲۵ هزار معلم در اسفند امسال برگزار می‌شود و منابع آزمون استخدامی به زودی اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدام ۲۵ هزار معلم در اسفند امسال برگزار می‌شود و جذب معلمان برای مناطق محروم، مرزی و مناطقی که نیاز به معلم توانمند دارند، در اولویت است و منابع آزمون استخدامی به زودی اعلام می‌شود

ستاری فرد در ادامه گفت: همه معلمان غیر رسمی که دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستند و به صورت حق التدریس، خرید خدمات، قراردادی کار معین در آموزش و پرورش مشغول به تدریس هستند باید برای تعیین وضعیت استخدامی، در این آزمون شرکت کنند. همچنین از ادامه فعالیت معلمانی که حد نصاب نمره را در این آزمون استخدامی کسب نکنند، خودداری می‌شود.

به گفته معاون برنامه ریزی آموزش و پرورش، سازمان اداری و استخدامی کشور به دنبال این است که از سال بعد هیچ معلم غیر رسمی در آموزش و پرورش فعال نباشد.

ستاری فرد درباره احکام رتبه بندی معلمان نیز گفت: تا امروز ۹۲۰ هزار معلم شاغل و بازنشسته مدارک خود را در سامانه رتبه بندی بارگذاری کرده اند که حدود ۸۰۰ هزار نفر به مرحله ارزیابی نهایی و تعیین رتبه رسیده اند که از این تعداد ۵۰۰ هزار نفر تعیین رتبه شده اند و احکام ۳۲۰ هزار نفر دیگر هم آماده صدور است و اولویت با بازنشستگانی است که از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به بعد بازنشسته شده اند و هنوز احکامشان صادر نشده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه آموزش و پرورش درباره زمان نهایی شدن احکام رتبه بندی معلمان گفت: احکام رتبه بندی همه معلمان تا پایان سال جاری نهایی می‌شود.

وی در ادامه گفت: درصدد هستیم به نیرو‌های اداری و خدمتگزاران مدارس که مشمول قانون رتبه بندی نشده اند، فوق العاده ویژه‌ای پرداخت کنیم.

ستاری فرد در پایان گفت: فرهنگیانی که نسبت به رتبه خود معترض هستند می‌توانند اعتراض خود را در سامانه my.medu.ir ثبت کنند تا بررسی ورسیدگی شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2705426
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k