• ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
  • 1k نظر «نمایش»

خبر استخدام ۴ هزار نفر در پارس جنوبی

خبر استخدام ۴ هزار نفر در پارس جنوبی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

پارس جنوبی به 4 هزار نیروی جدید نیازمند است

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، استاندار بوشهر از استخدام 4 هزار نفر در پارس جنوبی خبر داد و خواستاز فراهم سازی زمینه اشتغال این جوانان شد.

استاندار بوشهر با اشاره به جذب ۴ هزار نیروی کاری جدید در پارس جنوبی گفت: هر کدام از جوانان استان که مهارت لازم را کسب کند، تضمینی استخدام می‌شود.

احمد محمدی زاده چهارشنبه ۲۱ دی در نشست با نخبگان شهرستان دشتی با اشاره به اینکه نیروهای بومی شناخت بیشتری نسبت به مشکلات مردم دارند اظهار کرد: اولویت ما در شهرستان‌ها انتخاب مدیران بومی است و در شهرستان دشتی شاهد تحقق این مهم هستیم.

وی خواستار حضور جوانان با تفکرات مختلف در نشست‌های با استاندار شد و افزود: نباید فقط جوانان از یک تفکر در جلسات حاضر باشند و انتظار دارم در جلسات آینده در شهرستان‌ها، جوانان با تفکرات و دیدگاه‌های مختلف را ببینیم.

استاندار بوشهر بر لزوم همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تاکید و خاطر نشان کرد: برای رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی، باید سرمایه گذاران توانمند جذب شوند و شهرستان دشتی در زمینه معادن و همچنین کشاورزی، ظرفیت بی‌نظیری دارد که باید سرمایه گذاران در این بخش‌ها ورود کنند.

محمدی زاده خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی برای جوانان بومی شد و گفت: پارس جنوبی اکنون بیش از ۴ هزار نیروی کاری متخصص نیاز دارد که باید با افزایش دوره‌های تخصصی، نسبت به فراهم شدن زمینه جذب جوانان اقدام شود.

وی یادآور شد: در رشته‌هایی که پارس جنوبی اعلام کرده، هر کدام از جوانان استان، آموزش دیده و مهارت پیدا کنند، اشتغال تضمینی دارند و ما این تعهد را از نفت گرفته‌ایم.

محمدی زاده خواستار گسترش جهاد تبیین شد و اضافه کرد: همه اعم از مردم و مسئولان، موظف هستند نسبت به بیان خدمات ارزشمند نظام اسلامی، تبیین کنند و در شرایطی که دشمنان بشدت علیه نظام، جنگ رسانه‌ای راه انداخته‌اند، جهاد تبیین ضروری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2688801
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k