• ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
  • 1k نظر «نمایش»

خبر استخدام ۵ هزار نفر در شرکت‌های زیر مجموعه پتروپالایش اصفهان

خبر استخدام ۵ هزار نفر در شرکت‌های زیر مجموعه پتروپالایش اصفهان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۷ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اشتغالزایی برای جوانان در شرکت‌های زیر مجموعه پتروپالایش اصفهان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت شرکت پتروپالایش اصفهان، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: تا سال 1405 حدود پنج هزار نفر در شرکت‌های زیر مجموعه ما استخدام می‌شوند.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: برنامه ما اشتغال زایی برای همه بیکاران استان اصفهان است.
محسن قدیری در دیدار با نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر و روز زن اظهار داشت: انقلاب اسلامی توجه به زن را به بهترین شکل ترجمه کرد و حاصل آن نیز تاثیرگذاری بیشتر این قضر در بخش‌های مختلف جامعه است.
وی در ادامه با بیان اینکه در زمینه مدیریت پسماند هلدینگ پتروپالایش اصفهان با نگاهی جامع محور درصدد برنامه ریزی برای مدیریت پسماندهای شهرک انرژی است، ادامه داد: در این زمینه باید توجه داشت ما حتی برای نخاله‌های ساختمانی نیز برنامه داریم و آنها را تبدیل به آسفالت کرده و به صورت رایگان در اختیار شهرداری‌های استان قرار می‌دهیم.
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان اضافه کرد: تا پایان سال ۱۴۰۲ همه آهن آلات، پت، قوطی‌ها ، چوب و … ساماندهی می‌شود و درآمد آن برای اشتغال روستائیان اطراف شرکت هزینه خواهد شد.
وی در خصوص اشتغال زایی برای جوانان بیکار در شهرهای اطراف نیز اضافه کرد: در این زمینه با همکاری آموزش فنی و حرفه ای مرکزی را در شاهین شهر به منظور آموزش جوانان راه‌اندازی کرده‌ایم که در زمان استخدام این افراد شانس بالاتری دارند.
قدیری ادامه داد: حتی اگر این افراد به کارگیری هم نشوند تخصص دارند و می توانند در صنایع دیگر فعال شوند.
وی با بیان اینکه ما برای تحقق مسئولیت اجتماعی خود ۱۰ میلیارد تومان اجازه استفاده داریم که بخش قابل توجهی از آن برای پرداخت وام برای اشتغال مددجویان کمیته امداد هزینه شده است، اضافه کرد: سعی داریم اعتبارات را به گونه‌ای هزینه کنیم که بالاترین بازدهی را داشته باشند و همواره سعی در یاددادن ماهیگیری به افراد داریم.
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به اینکه ما تا سال ۱۴۰۵ حدود پنج هزار نفر در شرکت‌های زیر مجموعه ما استخدام می‌شوند، اضافه کرد: ما همواره سعی داریم نخبگان را به کار بگیریم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه انتقال دانش را در دستور کار داریم، ابراز داشت: در گام نخست با ایتالیا در این زمینه رایزنی کرده‌ایم و شرکت مشعل پویا در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است.
قدیری با بیان اینکه تا سال ۱۴۰۵ ۶ شرکت زیر مجموعه هلدینگ پتروپالایش به صورت کامل راه‌‌اندازی و سودهی خواهند داشت، افزود: سود مجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان در سال ۱۴۰۵ به ۳ میلیارد دلار خواهد رسید.
وی با بیان اینکه برنامه ما اشتغال زایی برای همه بیکاران استان اصفهان است، افزود: همچنین ما در بحث مصرف آب و آلودگی‌های زیست محیطی برنامه داریم و تا سال ۱۴۰۳ بیش از ۷۵ درصد از مصرف آب شرکت کاهش خواهد یافت.
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه امروز مصرف آب هلدینگ پتروپالایش اصفهان در سال هشت میلیون متر مکعب است، گفت: این در حالی است که در سال ۱۴۰۵ نیز میزان مصرف آب هلدینگ به همین میزان خواهد بود.
وی اضافه کرد: اجرای طرح‌های انتقال آب و خرید پساب از شهرهای اطراف در کنار بازچرخانی آب از طرح‌های در دستور کار شرکت برای کاهش مصرف آب است.
قدیری با بیان اینکه بالاترین سودآوری و پیچیدگی در حوزه پالایشگاهی را به دست خواهیم آورد، ادامه داد: سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی هلدینگ پتروپالایش است.

منبع: سایت شرکت پتروپالایش اصفهان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2691785
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k