• ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
  • 1k نظر «نمایش»

خبر استخدام ۵۰۰ محیط بان در سال ۱۴۰۱

خبر استخدام ۵۰۰ محیط بان در سال ۱۴۰۱

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جذب سالانه 250 نفر در سازمان حفاظت محیط زیست

خبر 24 اسفند 1400: خبر استخدام 500 محیط بان در سال 1401 

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: تاکنون ۵۰۰ محیط بان جذب شدند و البته سهمیه سال جاری، به علت پیش بینی نشدن مسائل مالی آن از سوی سازمان برنامه و بودجه، جذب نشد. ریاست سازمان حفاظت محیط زیست این موضوع را دنبال کردند تا سهمیه این تعداد محیط بان نیز محفوظ باشد و بتوانیم در سال آینده با سهمیه سال ۱۴۰۱، ۵۰۰ استخدامی داشته باشیم.

محبت خانی در ادامه درباره کمبود محیط بان در کشور گفت: کمبود نیروی انسانی یکی از موضوعاتی است که با آن مواجه هستیم. ما برنامه مجوز جذب سالانه ۲۵۰ نفر به مدت ۱۰ سال را داریم و استخدام این تعداد نیرو را دنبال می‌کنیم. تاکنون دو سال از این برنامه را اجرا کرده ایم و آن را ادامه خواهیم داد و سعی می‌کنیم با اضافه کردن این تعداد نیرو از کمبود نیروی انسانی که باعث سختی کار برای محیط بان‌ها می‌شود بکاهیم. 

او افزود: تاکنون ۵۰۰ نفر جذب شدند و البته سهمیه سال جاری، به علت پیش بینی نشدن مسائل مالی آن از سوی سازمان برنامه و بودجه، جذب نشد. ریاست سازمان حفاظت محیط زیست این موضوع را دنبال کردند تا سهمیه این تعداد محیط بان نیز محفوظ باشد و بتوانیم در سال آینده با سهمیه سال ۱۴۰۱، ۵۰۰ استخدامی داشته باشیم. 

او افزود: از سویی دیگر مزایای ماده ۳۵ را داشتیم که این مزایا صرفا از سوی کارمندان دولت دریافت می‌شد، اما محیط بان ها از آن محروم بودند اما با پیگیری‌های انجام شده وضعیت حقوقی محیط بان ها تقریبا همسان‌سازی انجام شد و اختلافی که بین محیط‌بان‌ها و کارمندان دولت وجود داشت برطرف شده است. امتیازاتی هم در نظر گرفته شد که در مقایسه با کارمندان دولت و به واسطه کار شبانه روزی درصدی به عنوان سختی کار لحاظ شود که این مبلغ تامین شده است. 

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در پاسخ به این سوال که محیط‌بان‌ها معتقدند با توجه به سختی کاری که دارند حقوق آن‌ها نباید با کارمندان عادی مقایسه شود، گفت: دو سال پیش محیط بان ها حداقل ۳۰ درصد کمتر از کارمندان دولت در شرایط مساوی حقوق دریافت می‌کردند، اما ما نیز موضوع را دنبال می‌کنیم و معتقدیم وضعیت معیشتی محیط‌بان‌ها با توجه به سختی کاری که دارند باید به خوبی تامین شود. ما به دنبال ارتقا معیشت همه کارکنان سازمان خواهیم بود و امیدواریم در سال ۱۴۰۱ شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم. 

منبع: خبرگزاری ایلنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2535049
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k