• ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
  • 0k نظر «نمایش»

خبر برگزاری دو آزمون استخدام برای فرزندان ایثارگر بالای ۷۰ درصد در سال ۱۴۰۰

خبر برگزاری دو آزمون استخدام برای فرزندان ایثارگر بالای ۷۰ درصد در سال ۱۴۰۰

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 سهمیه برای فرزندان سایر ایثارگران نیز در آزمون های استخدامی دولت

جهت ورود به صفحه اخبار استخدام فرزندان شاهد و جانباز اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اخبار استخدام جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک نمایید


خبر 2 دی 1400: برگزاری دو آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران بالای 70 درصد تاپایان امسال

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دو آزمون استخدامی برای فرزندان ایثارگران بالای ۷۰ درصد تا پایان امسال برگزار می‌شود.
به گزارش بازارکار، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی ظهر امروز (۲ دی‌ماه) در سفر به زنجان در حاشیه دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، اظهار کرد: سفر امروز به عنوان هفتمین سفر استانی است و معاونان این سازمان نیز با حضور در استان و راه‌اندازی میز خدمت، مشغول به ارائه خدمات هستند. دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، برگزاری جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دیدار صمیمی با ایثارگران استان، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این سفر است.
وی با بیان اینکه گزارشی از برنامه‌های دولت و بنیاد شهید در جلسات ارائه خواهد شد، افزود: زنجان یک مسئله ویژه دارد که یکی از آن وضع کارخانجات وابسته به سازمان اقتصادی کوثر است و قرار شده به طور خاص این مسئله پیگیری شود.
این مسئول با تاکید بر اینکه متضرر شدن بنیاد در این موضوع قطعی است، ادامه داد: این مهم برای رسیدگی و پیگیری باید در دستگاه قضا طرح دعوی شود. شکل معامله و نحوه پرداخت ثمن معامله نیز مشکل داشته و در گذشته نیز پرونده مفتوح در دستگاه قضا دارد ولی هنوز به نتیجه نرسیده و لازم است با همکاری مدیران استانی، تعیین‌ تکلیف شود.
قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به اینکه فرآیند خصوصی‌سازی در کشور مشکل داشته است، تصریح کرد: چند مقوله در رابطه با استخدام ایثارگران و فرزندان‌شان طراحی شده و قانونی در رابطه با جانبازان بالای ۷۰ درصد و فرزندان‌شان وجود دارد که سهمیه استخدامی خاصی برای آن‌ها گرفته و یک مرحله آزمون استخدامی انجام شده است و دو مرحله آزمون دیگر تا پایان سال نیز برگزار خواهد شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: فرزند سایر ایثارگران نیز در آزمون‌های استخدامی که توسط دولت برگزار می‌شود، سهمیه دارند و تا انتهای سال آزمونی برگزار خواهد شد و سعی بر این است که این افراد نیز در آزمون جذب شوند. بحث دیگر تبدیل وضعیت شرکتی‌ها و قراردادی‌ها است که با سازمان اداری و استخدامی جلساتی برگزار شده و همکاری‌هایی آغاز شده و دستگاه‌هایی که همکاری ضعیف داشتند نیز احصا شده و از طریق سازمان اداری و استخدامی مکاتبه انجام شده است.
وی عنوان کرد: یک مقاومت درونی در برخی سازمان‌ها در این رابطه است و به کمیسیون اجتماعی مجلس نیز گزارشی در این رابطه ارائه شده است ولی چون در انتهای سال فرصت وجود دارد، امیدواریم که مشکلات موجود حل شود، البته بخش قابل توجهی نیز حل و فصل شده و برخی نیز در انتظار حکم دیوان عدالت اداری است.

منبع: بازار کار

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2475499
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد