• ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
  • 0k نظر «نمایش»

خبر جذب ۳ هزار عضو هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان

خبر جذب ۳ هزار عضو هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جذب 500 عضو هیئت‌ علمی و 1200 دکتر معلم در دانشگاه فرهنگیان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: در طی چهار سال آینده، 3 هزار عضو هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان جذب خواهد شد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: دانشگاه فرهنگیان در حال حرکت به سمت دانشگاه های تراز کشور است و اساتید برجسته ای در حال جذب هستند. از ۸۰۰ عضو هیئت‌علمی ۵۵۰ نفر در سال ۱۴۰۴ بازنشسته خواهند شد که با فرایند جذب هر سال ۵۰۰ ردیف جذب هیئت‌علمی، این مشکل حل و ۳۰۰۰ هزار عضو هیئت‌علمی در طی چهار سال  آینده جذب می‌شوند. 

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام‌والمسلمین علی تقوی در  نشست اعضای هیئت‌علمی پردیس‌های استان مرکزی گفت: آموزش و پرورش و دانشگاه باید در کنار هم و همدلانه تلاش کنند تا دانشجو معلمانی در تراز انقلاب اسلامی که هم انقلابی باشند هم متدین و هم عالم تربیت کنند.

تقوی افزود: دانشگاه فرهنگیان در حال پوست اندازی است و آینده ی روشنی پیش رو مجموعه دانشگاه فرهنگیان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تلاش های خوبی در سال های اخیر در دانشگاه صورت گرفته است اضافه کرد: ۵۰۰ عضو هیئت‌علمی و ۱۲۰۰ دکتر معلم جذب خواهند شد که با این روند جذب امیدواریم مشکل کمبود هیئت‌علمی در دانشگاه حل‌شود.

مسئول نهاد رهبری در ادامه سخنان خود گفت: پیرو اهتمام ویژه رهبری و حمایت های بی دریغ رئیس جمهور محترم، برای اولین بار بودجه عمرانی به دانشگاه فرهنگیان اختصاص پیدا کرد و طی ماه های اخیر ۶۰۰ هزار متر مربع فضای فیزیکی از آموزش و پرورش و کمک خیرین به دانشگاه فرهنگیان اضافه شده است.

احمدرضا نوزانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز در این نشست گفت: هر نقص و اشکالی که در دستگاه اجرایی مملکت می بینیم ریشه ی این نقص ها را باید در آموزش و پرورش بررسی کنیم. اگر آموزش و پرورش را بتوانیم اصلاح کنیم کل مملکت اصلاح خواهد شد و اگر بخواهیم آموزش و پرورش درست شود باید دانشگاه اصلاح شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم خروجی دانشگاه بسیار خوب باشد افزود: در حوزه مسائل تربیتی، اخلاقی و فرهنگی باید انسان هایی تربیت کنیم که جامعه را به مسیر تعالی و پیشرفت هدایت کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، نشست صمیمی اعضای هیئت‌علمی پردیس های استان با حضور حجت الاسلام و المسلمین تقوی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان کشور و احمدرضا نوزانی مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2660286
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد