• ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
  • 0k نظر «نمایش»

خبر جذب ۶۵ پزشک متخصص در بیمارستان‌های خراسان شمالی

خبر جذب ۶۵ پزشک متخصص در بیمارستان‌های خراسان شمالی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

کمبود 66 پزشک عمومی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: جهت تکمیل کادر بییمارستان های استان، 65 پزشک متخصص جذب شده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: در راستای تکمیل کادر درمان و توسعه ارائه خدمات تخصصی به بیماران، ۶۵ پزشک متخصص جذب شدند که به زودی فعالیت خود را در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه آغاز خواهند کرد.

دکتر علی عفتی‌زاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی پیگیری‌های راهبردی برای تأمین پزشک متخصص مورد نیاز استان انجام داده است، افزود: با برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بر اساس نیاز و اولویت بیمارستان‌های استان، توزیع پزشکان متخصص انجام شده است.

وی با بیان اینکه ورود این پزشکان موجب ارتقاء مراقبت‌های درمانی و پزشکی و پیشبرد اهداف نظام سلامت می شود، ادامه داد: به زودی ۶۵ پزشک متخصص وارد استان می‌شوند و فعالیت خود را در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه آغاز خواهند کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه بخشی از سهمیه این پزشکان مربوط به مناطق کم‌برخوردار است، عنوان کرد: در آخرین دیدار با وزیر محترم بهداشت، قول مساعد برای تأمین نیروهای متخصص دریافت شد و با تحقق آن تحول بزرگی در حوزه درمان رخ خواهد داد.

کمبود پزشک عمومی یکی از مشکلاتی است که دانشگاه علوم پزشکی در ابتدای سال جاری اعلام کرده بود بطوریکه بنا به گفته معاون درمان پیشین دانشگاه علوم پزشکی استان، این دانشگاه با کمبود ۶۶ پزشک عمومی مواجه است.

افزایش مبلغ ساعت پرداختی برای پزشکان قراردادی، بهره‌گیری از ظرفیت پزشکان عمومی شاغل در بخش بهداشت و مراکز ترک اعتیاد و ارسال درخواست به وزارتخانه متبوع برای اعزام پزشک عمومی به استان از جمله اقدامات انجام شده برای رفع کمبودها در این حوزه بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2674203
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد