• ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
  • 0k نظر «نمایش»

خبر رتبه‌بندی ۱۵ هزار فرهنگی در استان قزوین

خبر رتبه‌بندی ۱۵ هزار فرهنگی در استان قزوین

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

صدور احکام رتبه بندی 5 هزار و 499 نفر در استان قزوین

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل آموزش و پرورش قزوین گفت: رتبه بندی 15 هزار فرهنگی در استان قزوین انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، نقی سیاهکالی مرادی در نشست خبری که به مناسبت هفته امور تربیتی برگزار شد با بیان اینکه براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش احکام همه همکاران مشمول تا نیمه اسفند ماه جاری صادر خواهد شد، افزود: بعد از صدور احکام همکاران ۱۰ روز فرصت دارند اعتراضات خود را اعلام کنند تا مدارک آنان مجدد بازبینی شود. 

وی اظهار کرد: هدف اصلی رتبه‌بندی معلمان، ارتقای کیفیت نظام تعلیم و تربیت، ارتقای شایستگی‌های معلمی و رقابت در نظام تعلیم و تربیت به شمار می‌رود و فرآیند رتبه‌بندی معلمان پس از یازده سال از مهرماه امسال آغاز شده است.

سیاهکالی مرادی تصریح کرد: در حال حاضر با بررسی هیات ممیزه رتبه بندی‌ها در استان قزوین برای تمامی بازنشستگان فرهنگی مشمول رتبه‌بندی تایید و احکام آن‌ها صادر شد.

این مسوول تاکید کرد: معلمان اسناد و مدارک را باید با دقت بارگذاری کنند چون تاثیر مستقیمی در رتبه بندی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین در ادامه با اشاره به طرح مولد سازی، یادآور شد: در حوزه آموزش و پرورش استان حدود ۱۰۰ میلیارد تومان امکان مولدسازی داریم که ۴۰ میلیارد تومان آن در سایت بارگزاری شده و در صورت فروش اموال به صورت شفاف اطلاع رسانی خواهد شد.

سیاهکالی مرادی در ادامه به هفته امور تربیتی اشاره کرد و اظهار کرد: مهم‌ترین هدف تشکیل نهاد امور تربیتی، دفاع از مرز‌های اعتقادی، حفظ دستاورد‌های نظام، تبیین ارزش‌های انقلاب و انتقال مفاهیم آن به نسل‌های جوان و نوجوان است.

وی تصریح کرد: مربیان امور تربیتی، الگوی مجسمی هستند که با رفتار خویش مهربانی، رفاقت، ایثار، همدلی و بسیاری از معنویات اخلاقی را معنا می‌بخشند و با هنرمندی به نوجوانان انتقال دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین با اشاره به نقش رسانه‌ها در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت، ادامه داد: رسانه‌ها پشتیبان نظام تعلیم و تربیت در ایام کرونا، آلودگی هوا و یکی از حوزه‌های که دقیق پیگیر بودند این همدلی و همراهی نبود کار ما بازتاب کمتری داشت.

وی خاطرنشان کرد: استان قزوین در هشت سال دفاع مقدس ۲۷۶ دانش آموز و ۵۸ معلم شهید تقدیم انقلاب کرده و همین موضوع رسالت ما را سنگین‌تر می‌کند که در پاسداشت خون شهدا جدی و حساس باشیم.

سیاهکالی مرادی ادامه داد: امروز درهمه مقاطع هم مربی تربیتی و هم معاون پرورشی داریم و در سال‌های اخیر تلاش کرده ایم تفکر مربیان را با برگزاری دوره‌های پرورشی به روز کنیم و به دستاورد‌های خوبی رسیده‌ایم.

وی یادآور شد: با ایجاد هم افزایی بین مربیان و معاونان پرورشی نتایج کار‌ها بهتر شده و این رویکرد ادامه دارد.

سیاهکالی مرادی با اشاره به مأموریت‌های مهم این نهاد در پیاده کردن سند تحول بنیادین، افزود: حرکت در مسیر پیاده شدن ساحت‌های شش گانه شامل ساحت تربیتی اعتقادی، عبادی و اخلاقی، ساحت تربیت اقتصادی و حرفه‌ای، ساحت تربیت علمی و فناوری، ساحت تربیت اجتماعی و سیاسی، ساحت تربیت زیستی و بدنی و ساحت تربیت زیبایی شناختی و هنری در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با جدیت در استان دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: در ۲ سالی که به دلیل کرونا مدارس حضوری تعطیل شد با آسیب‌های جدی مواجه شدیم و این خلاء باید با تلاش شبانه روزی و همکاری والدین و دانش آموزان جبران شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2708497
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد