• ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
  • 1k نظر «نمایش»

خبر فراخوان اعزام ۱۰ هزار نفر نیروی ماهر در پارس جنوبی

خبر فراخوان اعزام ۱۰ هزار نفر نیروی ماهر در پارس جنوبی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

دستور استخدام یک هزار نفر در مجتمع‌‌های نفت و گاز 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری فارس، مصدق کشاورزی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: برای پروژه های جدید در حال ساخت پازس جنوبی،  هزار نفر نیروی ماهر جذب خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، مصدق کشاورزی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر شامگاه امروز در نشست با روسای ادارات شهرستان‌ها و مسئولان مراکز کاریابی، از فراخوان اعزام 10 هزار نفری نیروی ماهر به پروژه‌های در حال ساخت پارس جنوبی خبر داد.

وی با بیان اینکه درکنار این فراخوان، دستور استخدام یک هزار نفر در مجتمع‌‌های نفت و گاز به زودی صادر خواهد شد، افزود: فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته‌های فنی و مهندسی به صورت کارورزی در مجتمع‌های نفت، گاز و پتروشیمی مشغول خواهند شد و بعد از اتمام دوره کارورزی به فارغ التحصیلان و همچنین افراد دارای مهارت تضمین شغل داده خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به ایجاد اشتغال 25 هزار نفری با تاکید استاندار بوشهر در سال 1402، بیان کرد: استان بوشهر را به عنوان بهشت اشتغال در سال مهار تورم و رشد تولید معرفی خواهیم کرد.

کشاورزی به شرکت نیرو‌های فاقد مهارت در دوره‌های مهارتی مراکز فنی و حرفه‌ای در سراسر استان بوشهر تاکید کرد و اعلام کرد: نیروهای ماهری که تمایل به کار در منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس جنوبی دارند می‌توانند جهت نام نویسی به مراکز کاریابی در یک از شهرستان‌های استان اقدام کنند.

این مقام مذکور با اشاره فراخوان صادره توسط این اداره کل جهت بکارگماری در نیروگاه اتمی و سایر شرکت‌های مستقر در استان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم هرماه فراخوان اشتغال داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2731152
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k