• ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
  • 1k نظر «نمایش»

خبر پیگیری مشکلات جذب و استخدام قهرمانان ورزشی

خبر پیگیری مشکلات جذب و استخدام قهرمانان ورزشی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تسهیل و تسریع جذب و استخدام قهرمانان ورزشی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، استاندار گلستان گقت: مشکلات جذب و استخدام قهرمانان ورزشی توسط وزارت ورزش و جوانان با جدیت پیگیری می شود.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه استان گلستان سرزمین قهرمانان به نام ورزشی است، گفت: انتظار ما این است که مشکل جذب و استخدام قهرمانان عزیز با سرعت و جدیت از سوی اداره کل ورزش و جوانان پیگیری شود.

دکتر علی محمد زنگانه عصر امروز در آئین تجلیل از قهرمان بین المللی استان گلستان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و دستیار ورزشی استاندار برگزار شد با اشاره به ظرفیت های پرشمار قهرمانان ورزشی در این استان، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۵۰ ورزشکار گلستانی در تیم های ملی عضویت دارند و تنها در سال جاری ورزشکاران استان ۶۳ مدال رنگارنگ در مسابقات مختلف در قالب تیم های ملی کسب کرده اند.

وی با بیان اینکه امکانات ورزشی استان گلستان اعم از سالن های ورزشی و امکانات سخت افزاری جهت تمرین و استفاده ورزشکاران گلستانی تیم های ملی در اختیار آنها قرار دارد، افزود: تلاش شده است زمینه های لازم فراهم شود تا قهرمانان ما بتوانند افتخار آفرینی های خود را در سطوح مختلف تداوم بخشیده و گسترش دهند.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه اعتبارات ورزشی استان در سال مالی اخیر به نسبت مشابه سال قبل ۳ برابر شده است، خاطرنشان کرد: رفع مشکلات زیرساختی ورزش قهرمانی مورد توجه جدی ما قرار دارد و در سفر ریاست جمهور به گلستان نیز ۲۱۸ میلیارد تومان مصوبه ورزشی اخذ شده است که باعث شد پنج پروژه نیمه تمام ورزشی در هفته دولت افتتاح شده و در دهه مبارک فجر نیز ۱۰ پروژه نیمه تمام دیگر تکمیل و بهره برداری خواهند شد.

زنگانه از جذب و استخدام تعداد قابل توجهی از قهرمانان ورزشی در سالهای اخیر خبر داد و ادامه داد: به مدیرکل ورزش و جوانان گفته ام که باید تسهیل و تسریع لازم در فرآیند جذب و استخدام برای قهرمانانی که احراز شرایط لازم را دارند با قدرت ادامه پیدا کرده و ضمن آنکه بنده شخصا حامی این عزیزان هستم باید پیگیری های لازم از سوی اداره کل مربوطه صورت بگیرد.

وی با اعلام این خبر که برای ساخت و اتمام عملیات اجرایی سالن ۶ هزار نفری گرگان که بیش از ۱۰ سال بلاتکلیف مانده بود، ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است، تصریح کرد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده مقرر گردید این پروژه به جای سه سال در طول دو سال احداث شود.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه ورزشکاران جوان و نوجوان استان به عنوان الگوهای نسل جوان محسوب می شوند، اضافه کرد: نوجوان ووشوکار ما که مدال طلای جهانی خود را به آستان مقدس امام رضا علیه السلام اهدا کرده از همین سنسن نوجوانی راه و رسم پهلوانی را در وجود خود متبلور ساخته است.

زنگانه با بیان اینکه عملکرد فرزندان استان در حوزه ورزش افتخار آفرین است، افزود: علی رغم محدودیت ها و کمبود امکانات، گلستان یکی از استان های قدرتمند در زمینه ورزش است و قطعا در صورت تحقق چشم انداز دولت در حوزه ورزش استان گلستان شاهد پیشرفت های شگرفی در این حوزه خواهیم بود.

وی ارتقا ظرفیت های تجاری و اقتصادی استان را زمینه ساز تقویت ورزش دانست و گفت: و بر همین مبنا مدیریت استان با تلاش شبانه روزی در مسیر ارتقا درآمد سرانه مردم گلستان به میانگین ملی در سال ۱۴۰۴ می کوشد و امیدواریم بتوانیم با جبران کاستی ها و عقب ماندگی های صنعتی و اقتصادی به ورزش استان گلستان نیز کمک کنیم.

استاندار گلستان در پایان با اشاره به گلایه برخی از ورزشکاران و ملی پوشان ورزشی استان گلستان مبنی بر عدم استقبال شایسته از آنها پس از بازگشت به استان، تاکید کرد: فرمانداران استان مکلف به برگزاری آیین استقبال با شکوه در شهرستان برای هر یک از قهرمانان ورزشی بومی خود هستند.

به گزارش ایسنا در این جلسه قهرمانان ورزشی استان دغدغه ها و موضوعات خود را با استاندار گلستان در میان گذاشته  و استاندار نیز صدور دستور رفع مشکلات، از ورزشکاران حاضر در این نشست و به ویژه از «حسین ولی زاده» ورزشکار نوجوان دارنده مدال طلای مسابقات جهانی ووشو در کشور اندونزی که مدال خود را به موزه آستان قدس رضوی تقدیم کرده است، تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2678678
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k