۷ سال پیش

خروج ۱۰ درصد مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از چرخه حمایت
اطلاعات بیشتر

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر سال 10 درصد مددجویان این نهاد حمایتی به دلیل خودکفایی از چرخه حمایت خارج می‌شوند.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه،عنایت رحیمی‌نیا ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان از عملکرد بانک‌ها در همکاری با کمیته امداد ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: بانک‌ها در مجموع در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی همکاری خوبی با مددجویان این نهاد داشتند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مددجویان زیر پوشش این نهاد سال گذشته در استان 2300 طرح اشتغالزایی با 280 میلیارد ریال اجرا کردند.
رحیمی‌نیا با بیان اینکه بدون همکاری بانک‌ها هیچ رونقی در اشتغال ایجاد نخواهد شد افزود: تعامل دو سویه بین بانک‌ها و نهاد کمیته امداد در اعطا و بازپرداخت تسهیلات می‌تواند زمینه اشتغال را فراهم کند.
وی،افزود: در شهرستان کهگیلویه سال گذشته 475 طرح اشتغالزایی با اعتبار 52 میلیارد ریال اجرا شد که 18 درصد کل پرداختی استان بوده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کمیته امداد شهرستان کهگیلویه در اجرای طرح‌ها به خوبی عمل کرده و به جز بانک تجارت بانک‌های عامل همکاری خوبی در پرداخت تسهیلات داشته‌اند.
رحیمی‌نیا افزود: از 29 سهمیه این بانک در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد،تنها هشت مورد پرداخت شده است.
وی با اشاره به روند اشتغالزایی در کمیته امداد تصریح کرد: در مرحله نخست از بین مددجویان متقاضی وام،استعدادیابی انجام و در راستای علاقه و انگیزه آنان کلاس آموزشی برگزار می‌شود.
رحیمی‌نیا تصریح کرد: 90 درصد طرح‌های اجرایی این نهاد حمایتی بیمه اجتماعی می‌شوند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با موفق خواندن طرح‌های مددجویان بیان کرد: حمایت کمیته امداد از مددجویان باعث شده است سالانه 10 درصد به دلیل درآمدزایی بودن طرح‌ها و خودکفایی از چرخه حمایت خارج شوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=591189
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد