• ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
  • 1k نظر «نمایش»

درخواست جذب ۵ هزار مربی پرورشی

درخواست جذب ۵ هزار مربی پرورشی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۹ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

درخواست جذب و استخدام مربیان پرورشی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، رئیس سازمان دانش آموزی گفت: جهت رفع کمبود مربی پرورشی درخواست داده ایم 5 هزار نفر به ما بدهند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ضمن تشریح جزئیات اردوی دانش‌آموزان زیارت اولی‌ به مشهد، گفت: در مرحله نخست ۴۵۰۰ دانش آموز دختر که شامل دو گروه از دانش آموزان استان‌های مختلف هستند، در سال جاری به این سفر اعزام می‌شوند.

به گزارش ایسنا، اصغر باقرزاده در نشست خبری با موضوع اعزام دانش آموزان زیارت اولی به مشهد مقدس، با بیان اینکه سفرهای تربیتی یا همان اردوها سابقه طولانی دارند و موقعیتی جذاب و تاثیرگذار برای دانش آموزان محسوب می‌شوند، اظهار کرد: تلاش داریم برای اعزام دانش آموزان به این سفر از گروه خیرین استفاده کنیم تا کمترین فشار به دانش آموزان وارد شود، لذا از دانش آموز زیارت اولی هیچ مبلغی دریافت نمی‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در مرحله اول دختران به این سفر اعزام می‌شوند، گفت: برنامه‌های فرهنگی و تربیتی ویژه دختران کمرنگ بوده است و باید این عقب ماندگی را جبران کنیم البته که در اعزام زیارت اولی ها به مشهد مقدس دانش آموزان پسر هم هستند.

به گفته باقرزاده، در مرحله اول ۴۵۰۰ نفر تا پایان اسفند امسال به سفر مشهد مقدس اعزام می‌شوند، این مرحله شامل ۹ دوره ۵۰۰ نفری  است که گروه اول از استان مرکزی، خراسان جنوبی و شهرستان‌های تهران و گروه بعدی از خوزستان، فارس و قم اعزام می‌شوند و سال بعد این سفر از استان های دیگر آغاز می‌شود و دانش آموزان دو شب و سه روز در مشهد هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش همچنین این را هم گفت که گروه‌های اول و دوم اعزامی به این سفر دختران مقطع تحصیلی متوسطه هفتم، هشتم و نهم هستند.

درخواست جذب ۵ هزار مربی پرورشی 

فعالیت ۴۷ هزار مربی و معاون پرورشی؛ نیاز واقعی به ۱۰۰ هزار نیرو 

رئیس سازمان دانش آموزی با بیان اینکه راه حل دائمی ما برای رفع کمبود مربی پرورشی و تربیتی، جذب و استخدام مربیان رسمی است افزود: ظربیت دانشگاه فرهنگیان ۲۵ هزار نفر است اما تلاش دارند این ظرفیت را به ۴۰ هزار نفر در سال برساند. در ۴ سال گذشته سهم ما از این ظرفیت ۲۵ هزار نفری به طور میانگین فقط هزار مربی و مشاور بوده است و امسال درخواست داده‌ایم لااقل ۵ هزار نفر به ما نیرو دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش همچنین این را هم گفت که در حال حاضر وزارت آموزش و پرورش ۴۷ هزار مربی پرورشی و معاون پرورشی دارد و این در حالی است که باید ۱۰۰ هزار مربی و معاون پرورشی داشته باشد.

وی با بیان اینکه ۷ هزار نفر از این ۴۷ هزار معاون و مربی پرورشی بازنشسته می‌شوند، تاکید کرد: همچنین در حال حاضر ۱۳ هزار و ۲۰۰ مشاور داریم اما این رقم باید ۴۰ هزار باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2701136
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k