• ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام درمانگاه شهید عراقی

استخدام درمانگاه شهید عراقی

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام درمانگاه خیریه شهید عراقی 


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید


جهت مشاهده آگهی های استخدام درمانگاه شهید عراقی به آرشيو زير مراجعه نماييد:
۱۱ خرداد ۱۴۰۲
دعوت به همکاری دندانپزشک در موسسه درمانی شهید عراقی

دعوت به همکاری موسسه خیریه درمانی شهید عراقی موسسه خیریه درمانی شهید عراقی در تهران (منطقه ۱۵، رضویه) جهت تکمیل کادر خود با شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغل شرایط احراز دندانپزشک جنسیت: آقا و خانم نوع همکاری: حضوری ساعت کاری: تمام وقت (تمام روزهای هفته توافقی) مقطع تحصیلی: دکتری سابقه کاری: مهم نیست حقوق: توافقی متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند

مشاهده بیشتر
۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
استخدام بهیار خانم جهت شیفت صبح در درمانگاه شهید عراقی

درمانگاه شهید عراقی برای تکمیل کادر خود در پاکدشت از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز بهیار خانم جهت همکاری شیفت صبح درمانگاه خیریه واقع در خاورشهر، محمود آباد سابقه کاری: 1 سال مقطع تحصیلی: کاردانی حقوق: حداقل حقوق پایه وزارت کار ساعت و روز کاری: شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8صبح الی15/30 متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۸ فروردین ۱۴۰۱
دعوت به همکاری پزشک عمومی در درمانگاه خیریه شهید عراقی

آگهی دعوت به همکاری درمانگاه خیریه شهید عراقی درمانگاه خیریه شهید عراقی برای تکمیل کادر خود در پاکدشت از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز پزشک عمومی جنسیت: آقا و خانم نوع همکاری: حضوری ساعت کاری: نیمه وقت مقطع تحصیلی: دکتری حقوق: توافقی پزشک عمومی از 14فروردین به مدت دو تا سه هفته دعوت به همکاری میشود ساعت کار 9 صبح الی 14.30 محل کار حوالی خاورشهر متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۳ مهر ۱۴۰۰
دعوت به همکاری پزشک عمومی جهت درمانگاه خیریه شهید عراقی در تهران

دعوت به همکاری درمانگاه خیریه شهید عراقی درمانگاه خیریه شهید عراقی واقع در تهران (محل درمانگاه: واقع در جاده امام رضا) جهت تکمیل کادر خود با شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغل شرایط احراز پزشک عمومی علاقمندان به فعالیت در مناطق محروم متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند

مشاهده بیشتر
۲۸ آبان ۱۳۹۹
دعوت به همکاری متخصص زنان، ارتوپدی واپتومتریست در درمانگاه شهید عراقی

دعوت به همکاری درمانگاه خیریه شهید عراقی درمانگاه خیریه شهید عراقی در تهران جهت تکمیل کادر پرسنلی خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز  پزشکان متخصص زنان، ارتوپدی واپتومتریست با تامین وسیله رفت وبرگشت ازساعت ۹ الی۱۴ متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره اعلام شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۱ مرداد ۱۳۹۹
استخدام درمانگاه خیریه شهید عراقی در چند ردیف شغلی

دعوت به همکاری درمانگاه خیریه شهید عراقی در تهران درمانگاه خیریه شهید عراقی واقع در تهران جهت خدمات رسانی هرچه بهتر از علاقمندان به همکاری دعوت بعمل می آورد: ردیف عنوان شغلی 1 پزشک متخصص زنان 2 پزشک متخصص ارتوپدی 3 متخصص یا کارشناس ارشد روانشناسی 4 متخصص یا کارشناس ارشد تغذیه شرایط کاری: برای شیفت صبح یک روز درهفته آدرس درمانگاه: جاده خراسان جنب خاورشهر متقاضیان واجد شرایط می توانند با اطلاعات درج شده در آگهی تماس حاصل فرمایند. شماره تماس: 09125068830

مشاهده بیشتر
۱۰ مرداد ۱۳۹۹
استخدام متخصص یا کارشناس ارشد روانشناسی در درمانگاه خیریه شهید عراقی

آگهی استخدام درمانگاه خیریه شهید عراقی در تهران درمانگاه خیریه شهید عراقی واقع در تهران جهت خدمات رسانی هرچه بهتر از علاقمندان به همکاری دعوت بعمل می آورد: ردیف عنوان شغلی 1 متخصص یا کارشناس ارشد روانشناسی شرایط کاری: برای شیفت صبح یک روز درهفته متقاضیان واجد شرایط می توانند با اطلاعات درج شده در آگهی تماس حاصل فرمایند.

مشاهده بیشتر
۱۰ مرداد ۱۳۹۹
استخدام متخصص یا کارشناس ارشد تغذیه در درمانگاه خیریه شهید عراقی

آگهی استخدام درمانگاه خیریه شهید عراقی در تهران درمانگاه خیریه شهید عراقی واقع در تهران جهت خدمات رسانی هرچه بهتر از علاقمندان به همکاری دعوت بعمل می آورد: ردیف عنوان شغلی 1 متخصص یا کارشناس ارشد تغذیه شرایط کاری: برای شیفت صبح یک روز درهفته متقاضیان واجد شرایط می توانند با اطلاعات درج شده در آگهی تماس حاصل فرمایند.

مشاهده بیشتر
۱۰ مرداد ۱۳۹۹
دعوت به همکاری پزشک متخصص ارتوپدی جهت درمانگاه خیریه شهید عراقی در تهران

دعوت به همکاری درمانگاه خیریه شهید عراقی در تهران درمانگاه خیریه شهید عراقی واقع در تهران جهت خدمات رسانی هرچه بهتر از علاقمندان به همکاری دعوت بعمل می آورد: ردیف عنوان شغلی 1 پزشک متخصص ارتوپدی شرایط کاری: برای شیفت صبح یک روز درهفته علاقمندان به همکاری می توانند با شماره تلفن درج شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۰ مرداد ۱۳۹۹
دعوت به همکاری پزشک متخصص زنان در درمانگاه خیریه شهید عراقی

دعوت به همکاری درمانگاه خیریه شهید عراقی در تهران درمانگاه خیریه شهید عراقی واقع در تهران جهت خدمات رسانی هرچه بهتر از علاقمندان به همکاری دعوت بعمل می آورد: ردیف عنوان شغلی 1 پزشک متخصص زنان شرایط کاری: برای شیفت صبح یک روز درهفته علاقمندان به همکاری می توانند با شماره تلفن درج شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1605846
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد