۵ سال پیش

دعوت به همکاری کارآموز خانم برای فروش تورهای مسافرتی

حضوری
سابقه ندارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

آگهی دعوت به همکاری آژانس هواپیمایی فارا گشت کوروش کبیر

آژانس هواپیمایی فارا گشت کوروش کبیر در تهران دعوت به همکاری می نماید:

عنوان شغل شرایط شرایط کاری آژانس مسافرتی جنسیت
کارآموز (خواهشا در صورت نداشتن هرکدام از گزینه ها تماس نگیرید)
الف-با روابط عمومی خوب و خوش صحبت
ب-ظاهری آراسته
ج-پر انرژی و زرنگ
د- پر تلاش
ه-بدون لهجه
و- علاقمند به مبحث فروش
ز-دانشجو و یا پاره وقت نباشد
ح-رنج سنی بین 22 الی 33 سال
ط-ساکن تهران
ی-مدرک تحصیلی فقط و فقط بین دیپلم تا لیسانس
(این فیلد کاری مربوط به کسانی میباشد که میخواهند برای طولانی مدت کار کنند)
آژانس مسافرتی یکی از جذاب ترین شغلهای ایران میباشد،  برای کسانی که علاقمند به مسایل روابط عمومی و فروش تلفنی هستند مناسب است چون در حال حاضر مردم بیشتر بصورت تلفنی اقدام به قیمت گیری و خرید میکنند و کمتر رفت و آمد دارند.

در این شغل یک فرد باید از ابتدایی ترین مسایل شروع به یادگیری کنند تا برسند به مرحله یادگیری فن بیان مناسب،طرز صحبت آژانسی ، روش های فروش و فروشندگی و البته آشنایی به شهر یا کشوری که تعیین میشود برای فروش تورهای مسافرتی آن،به همین علت دوره آموزش برای حرفه ای شدن بین دو تا سه ماه زمان میبرد و در این بازه زمانی حقوقی تعیین نمیشود چون فرد در حال آموزش است(بصورت رایگان البته و این بهترین فرصت برای کارآموزان است که در محیطی حرفه ای آموزش ببینند) اما برای کارآموزان هزینه ای بعنوان ایاب و ذهاب در نظر گرفته میشود و بر اساس تلاش و پیشرفت پاداش نقدی.

خانم

بعد از آموزش و قبولی:
بعد از این دوره بر اساس تلاش و کوشش و داشتن رضایت کاری از کار آموز حقوق کارمندی که ترکیبی از ثابت+درصد و بیمه است در نظر گرفته میشود و در صورت پیشرفت خوب و حرفه ای افزایش می یابد (بستگی به خود شما دارد که چقدر میخواهید حرفه ای شوید و چقدر تلاش میکنید ، همانقدر از ما توقع داشته باشید)

توضیحات:
-ما منتظر افرادی هستیم که دوست دارند حرفه ای شوند و پیشرفت کنند و در این راه تمام سعی خود را میکنند و با تمام قوا و انرژی تلاش میکنند.

-این آژانس برای تکمیل نیروهای خود اقدام به جذب و آموزش حرفه ای کار آموز خانم کرده است که در صورت رضایت کاری برای داشتن فردایی بهتراستخدام میشوند.

(قبل از تماس، حتما این آگهی را تا آخر بخوانید)

برای تعیین وقت مصاحبه حضوری حتما باید  تماس تلفنی بگیرید.

(ساعت تماس 14 الی 18)

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=1037611
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه