۱ ماه پیش

دعوت به همکاری Financial & Administrative Coordinator (Vendor) در ایرانسل
ایرانسل

دعوت به همکاری Financial & Administrative Coordinator (Vendor) در ایرانسل

ایرانسل
تهران
اطلاعات تماس

حضوری
لیسانس, فوق لیسانس
سابقه دارد (۳ سال)
حقوق توافقی
مرد و زن
تمام وقت

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر

دعوت به همکاری شرکت ایرانسل

 

شرکت ایرانسل در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

Description job title
Roles & Responsibilities:
To assist in preparing the annual budget for the Corporate Affairs division.
To track and monitor financial expenditures against the approved budget.
To prepare financial reports, forecasts, and cost analyses for management review.
Coordinate with the finance team to ensure accurate invoice processing, payments, and reconciliations.
To respond and take care of CA vendor follow-ups over their payments.
To ensure financial transactions comply with internal controls and policies.
To support procurement processes by preparing purchase requests, vendor selection documentation, and expense approvals.
To assist in reviewing and managing contracts and agreements related to service providers and external vendors.
To maintain records of financial commitments and contractual obligations.
To provide administrative assistance to the Corporate Affairs head, including scheduling and coordinating meetings, booking CA taxi requests, preparing reports, and maintaining records.
To ensure compliance with corporate policies for administrative and operational processes.
To act as a liaison between the office of Corporate Affairs head and other departments (Finance, HR, Legal, Procurement, & etc.).
To ensure all financial and administrative activities adhere to corporate governance, compliance policies, and audit requirements.
To identify financial risks and propose solutions to enhance efficiency.
To maintain proper documentation and records for audit and regulatory purposes.
To maintain CA warehouse and physical properties
To hold the CA Petty Cash, maintain related invoices and work with the Finance team for the related affairs.
To coordinate to send flowers, gifts, letters, & etc. as the congratulatory or condolence message to CA VIP vendors according to the policy.
Education:
Bachelor's degree in finance, Accounting, Business Administration, or a related field is a plus
Fluency in English is a plus
Experience:
3–5 years of experience in financial & procurement coordination, budgeting, and administration.
Experience of working in a large corporate environment is preferred.
Cross-functional role relationships and networking experience

Financial & Administrative Coordinator (Vendor)

دسته‌بندی: پیمانکار
مدت اعتبار
1404/02/13
موقعیت: تهران, تهران
نوع همکاری: تمام وقت
محدودیت سنی
23-35
حقوق و دستمزد: توافقی

 متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
https://iranestekhdam.ir/?p=2971601
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال رزومه