• ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
  • 0k نظر «نمایش»

دانلود دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت

دانلود دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت

شرکت های تابعه وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود که علاقمند به داشتن شغل در این وزارتخانه هستند، آزمون استخدامی برگزار می‌کند. افراد متقاضی و علاقمند به شرکت در آزمون استخدام شرکت نفت در سال 1401، باید قبل از ثبت نام تمامی شرایط مندرج در دفترچه راهنمای آزمون را که شامل شرایط عمومی و اختصاصی، مدارک مورد نیاز برای استخدام و ... می‌باشد را مطالعه نمایند. دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت 1401 در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.


داوطلبانی که قصد دارند در شرکت نفت استخدام شوند، می بایست ابتدا پس از آغاز ثبت نام، دفترچه ثبت نام استخدام شرکت نفت را دانلود کرده و جزئیات دفترچه را بررسی نمایند. در صورتی که شرایط لازم را دارا بودند، نسبت به ثبت نام و و بارگذاری مدارک خود در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور اقدام نمایند.

ثبت نام

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت

1. داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت در سال 1401، باید اطلاعات کامل در خصوص نام نویسی، شرکت و پذیرش در آزمون استخدام وزارت نفت را کسب نموده و سپس در صورت علاقه در این آزمون ثبت نام نمایند.

2. با توجه به اینکه ثبت نام کنندگان باید واجد تمامی شرایط اعلام شده باشند و مدارک لازم ثبت نام آزمون استخدامی را دارا باشند، ضروری است تا بصورت کامل در ابتدای ثبت نام به بررسی شرایط عمومی و تخصصی اعلام شده برای استخدام در وزارت نفت بپردازند.

3. افراد شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت نفت می توانند برای اطلاع از رشته های آزمون، از جمله رشته های تحصیلی مجاز به ثبت نام و رشته های شغلی مورد نیاز، باید برای دانلود دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت و مطالعه آن اقدام کنند.

4. هم اکنون دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت نفت در سال 1401 در 15 اسفندماه منتشر شده و شما می توانید از طریق لینک زیر به مطالعه دفترچه بپردازید. مطالعه دقیق دفترچه راهنمای آزمون توصیه می شود.

دانلود دفترچه راهنما


داوطلبان متقاضی استخدام در این وزارتخانه می بایست دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت را به طور کامل مطالعه نمایند. لازم به ذکر است در صورت انتشار هرگونه اصلاحیه در خصوص موارد موجود در دفترچه، به مراتب از طریق لینک زیر اطلاع رسانی خواهد شد.

صفحه آزمون استخدامی وزارت نفت 


داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت نفت را دارند، با مطالعه مطلب زیر می‌توانند از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام این آزمون مطلع شده و در صورت دارا بودن شرایطف ثبت نام نمایند. در ادامه با ما همراه باشید:

جزئیات دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت

داوطلبان علاقمند به شرکت در آزمون استخدام وزارت نفت، باید تمام بخش های دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه نموده و پس از بررسی کامل شرایط ثبت نام، با پرداخت هزینه ای که توسط مجری آزمون (سازمان سنجش و آموزش کشور) تعیین شده است، ثبت نام نمایند.
جهت آشنایی با مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون استخدام وزارت نفت در سال 1402 و هم چنین تسهیل روند مطالعه آن پس از دانلود دفترچه در ادامه جزئیات بخش های مختلف دفترچه را ارائه داده‌ایم:

بخش اول: تعاریف
در این بخش تعاریف مربوطه در خصوص شرکت های تابعه وزارت نفت که اقدام به جذب نیرو می‌نمایند اعلام شده است و همچنین شرایط داوطلبان و سهمیه های مورد پذیرش این آزمون شرح داده شده است.
بخش دوم: شرایط عمومی و اختصاصی
در این بخش تمامی شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان متقاضی که شامل: شرایط سنی، ضوابط تحصیلی و ... می باشد، بصورت کامل اعلام شده است.
بخش سوم: مواد آزمون
در این بخش مواد آزمون استخدام وزارت نفت که مشترک در کلیه رشته های امتحانی در مقاطع کارشناسی و ارشد است، در دو حیطه عمومی و تخصصی مشخص شده است. همچنین قابل ذکر است که آزمون حیطه عمومی نمره منفی دارد. مشاهده منابع
پخش چهارم: نحوه ثبت نام
در این بخش مراحل ثبت نام، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام، زمان برگزاری آزمون و جزئیات کارت ورود به جلسه مشخص شده است.

جداول مندرج در دفترچه آزمون

جدول شماره 2 در دفترچه راهنمای آزمون شامل کد و نام استان‌ها و شهرستان‌های مورد نیاز برای دسترسی آسان کاربران شرکت کننده در آزمون می باشد.

جدول بعدی که در دفترچه راهنمای آزمون استخدام وزارت نفت درج شده است، فهرست رشته محل های شرکت های تابعه وزارت نفت را مشخص می نماید.

جزئیات ارائه شده بر اساس دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت در سال 1401 بوده و به محض تغییر در موارد دفترچه جدید، در این بخش اطلاع رسانی خواهد شد.

پاسخ به سوالات شما

اگر پس از مطالعه دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت در سال 1401 و یا اصلاحیه دفترچه آزمون سوالی درباره رشته های این آزمون یا دانلود دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت دارید، پاسخ آن را از طریق واحد پشتیبانی ایران استخدام جویا شوید. شماره تماس: 02191300013

تقویم آزمون

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت از 15 اسفندماه با انتشار دفترچه راهنمای آزمون آغاز شده و داوطلبان علاقمند برای شرکت در این آزمون تا 26 اسفندماه مهلت ثبت نام دارند، همچنین قابل ذکر است که لینک دریافت کارت آزمون در 25 اردیبهشت ماه در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور فعال خواهد شد و ثبت نام کنندگان می توانند جهت برگزاری آزمون در 29 اردیبهشت ماه به حوزه های تعیین شده مراجعه نمایند.

سوالات متداول

متقاضیان شرکت در آزمون استخدام آموزش و پرورش مجاز به انتخاب چه تعداد شغل محل هستند؟

شرکت کنندگان آزمون استخدام آموزش و پرورش مجاز به انتخاب یک شغل محل در این آزمون استخدامی هستند.

حداکثر سن استخدامی شرکت نفت چقدر است؟

در آزمون استخدامی شرکت نفت حداقل سن داوطلبان جهت امکان ثبت نام در آزمون استخدامی 20 سال و حداکثر 40 سال خواهد بود. (ملاک عمل تاريخ اولين روز ثبت نام می باشد).

رشته های استخدامی شرکت نفت کدامند؟

در آزمون استخدامی شرکت نفت در بسیاری از رشته های تحصیلی امکان ثبت نام برای متقاضیان وجود دارد. در این رابطه می‌توانید به جداول فهرست رشته محل‌های شرکت‌های تابعه وزارت نفت و شرایط احراز آن‌ها مراجعه نمایید. (جهت مشاهده فهرست رشته محل ها کلیک نمایید)

منابع آزمون استخدامی شرکت نفت چیست؟

آزمون در حیطه عمومی برای کلیه رشته‌های امتحانی «کارشناسی و کارشناسی ارشد» از دروس زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی ـ عمومی، کار با کامپیوتر (مهارتهای هفتگانه L.D.C.I) و هوش و توانمندیهای ذهنی برگزار می‌گردد. در حیطه تخصصی با توجه به هر کد شغلی مواد امتحانی متفاوت می‌باشد که برای اطلاع می‌توانید به جدول شماره یک دفترچه راهنما مراجعه نمایید. (جهت مشاهده جدول راهنمای حیطه تخصصی کلیک نمایید)

معرفی منابع و نمونه سوالات عمومی و تخصصی برای موفقیت در آزمون استخدام شرکت نفت؟

برای اطلاع از نحوه تهیه بهترین منابع مطالعاتی (اینجا کلیک نمایید) برای تهیه نمونه سوالات رایگان استخدامی سالهای گذشته (اینجا کلیک نمایید)

مصاحبه استخدامی شرکت نفت به چه صورت است؟

پس از قبولی در آزمون کتبی و تحویل و تطبیق مدارک پذیرفته شدگان، دعوت به مصاحبه های روانشناسی، تخصصی و عقیدتی از داوطلبین به عمل می آید؛ برای آشنایی با نوع سوالات مصاحبه استخدامی شرکت نفت (اینجا کلیک نمایید)

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2713976
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد