۸ سال پیش

دوره ۱۹۰ کارآموزی قضایی تهران برگزار می شود


منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

مراسم افتتاحیه دوره ۱۹۰ کارآموزی قضایی مرکز آموزش تهران در تاریخ ۱۵ فروردین ۹۵ برگزار خواهد شد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام قوه قضائیه اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت منابع انسانی و آموزش قوه قضائیه اعلام کرد: داوطلبان تصدی امر قضاء که برای شرکت در دوره ۱۹۰ کارآموزی قضایی مرکز آموزش تهران فراخوان شده اند؛ برای تشکیل پرونده، حضور در جلسه توجیهی و شرکت در آموزش ها یکشنبه مورخ ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ از ساعت ۸/۳۰ صبح الی ۱۰ صبح به آدرس خیابان شریعتی، روبروی خیابان پلیس، جنب آتش نشانی، کوچه شهید احمدیان، بن بست آزادگان، مرکز آموزش قضات مراجعه نمایید.
همراه داشتن ۶ قطعه عکس ۴*۳رنگی جدید، تصویر تمام صفحات شناسنامه خود و همسر (در برگ A۴)، تصویر کارت ملی خود و همسر (در برگ A۴)، تصویرگذرنامه خود و همسر (در برگ A۴)، تصویر آخرین مدرک تحصیلی (در برگ A۴)، تصویر کارت پایان خدمت (در برگ A۴) و تصویر گواهی نامه آموزش های ICDL (مهارتهای ۱، ۲و ۷)، برای انجام امورمربوط به ثبت نام و تشکیل پرونده الزامی است.
همچنین مراسم افتتاحیه و جلسه توجیهی در همان روز از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ ظهر در سالن کنفرانس مرکز آموزش قضات برگزار می شود. کلاس های آموزشی نیز ازساعت ۱۴ عصر همان روز مطابق با برنامه ای که در جلسه توجیهی ارائه می گردد؛ تشکیل خواهد شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=561230
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه