۸ سال پیش

دولت برای اشتغال روستاییان برنامه ریزی کند

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: متاسفانه در ایران بعد از وقوع فاجعه و خالی شدن مرزها از سکنه به دنبال علت هستیم لذا ضرورت دارد دولت برای اشتغال روستاییان برنامه ریزی داشته باشد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام محمدباقر عبادی امروز(15 اسفند) در مراسم تجلیل از بورسیه گیرندگان طرح حمایت تحصیلی با تشکر از فعالیتهای جامعه نیکوکاری ابرار در استان، اظهار کرد: زیرساخت های این استان مناسب نیست و 18 سال درگیر خشکسالی و تغییر اقلیم است.
وی با اشاره به اینکه چشم انداز استان نگران کننده است، افزود: با بحران مهاجرت در دوسال گذشته روستاییان 50 درصد مهاجرت کرده اند که با حاشیه نشینی هزینه های دولت افزایش خواهد یافت.
حجت الاسلام عبادی گفت: در حال حاضر 440 روستای استان با تانکر آبرسانی می شود.
به گفته وی متاسفانه در ایران بعد از وقوع فاجعه و خالی شدن مرزها از سکنه به دنبال علت هستیم لذا ضرورت دارد دولت برای اشتغال روستاییان برنامه ریزی داشته باشد.
محسن احتشام رئیس اتاق بازرگانی بیرجند نیز در این جلسه اظهار کرد: ماموریت جامعه نیکوکاری ابرار تکریم و ارتقاء فرهنگ نیکوکاری در جامعه، پاسداری از حریم منزلت اجتماعی فعالان بخش خصوصی و کمک به رشد فعالیت های خیرخواهانه و مساعد موسسات خیریه در انجام امور خیر است.
وی با بیان اینکه خط مشی جامعه نیکوکاری ابرار در طرح تحصیلی دانش آموزان مستعد مناطق محروم و روستایی اهمیت به تحصیل و آموزش است، گفت: در این طرح تلاش می شود با حفظ شان انسانی دانش آموزان از نیاز پروری پرهیز و آنان را در ساختن آینده روشن یاری کنیم.
رئیس اتاق بازرگانی بیرجند بیان داشت: جامعه ابرار مصمم است با ترغیب و همراه کردن فعالان عرصه نیکوکاری، به گونه ای عمل شود که علاوه بر هدف گذاری و برنامه ریزی،  در دست یابی به اصلاح فرهنگ و نگرش نیکوکاری در جامعه، گسترش فرهنگ خدمت به هم نوعان و ارتقاء فرهنگ طبقات محروم و نیازمند و بالابردن اثربخشی نیکوکاری نقش موثر در جامعه ایفا کند.
احتشام خاطر نشان کرد: در حال حاضر در استان خراسان جنوبی 318 دانش آموز و دانشجو از جامعه نیکوکاری ابرار بورسیه دریافت کردند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=562694
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد