۷ سال پیش

دولت به‌دنبال ایجاد شغل‌های کوچک و زودبازده در روستاها است
اطلاعات بیشتر

 

 نماینده سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های وزارت کشور با اشاره به میزان هزینه برای ایجاد اشتغال در کشور گفت: ما به دنبال ایجاد شغل‌های سهل‌الوصول و زودبازده در روستاها هستیم.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، محمدرضا کریمی ظهر امروز در نشست توسعه روستایی با حضور فرمانداران و مدیران ارشد ادارات استان آذربایجان شرقی، با اشاره به‌ضرورت اجرای سیاست‌های اقتصادی در روستاهای آذربایجان شرقی، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات زیادی در حوزه توسعه روستاها انجام داده‌ایم که متأسفانه آن‌گونه که بایدوشاید مؤثر واقع نشده و ایجاد اشتغال یکی از آن دست موضوعاتی است که دولت تأکید فراوانی بر آن دارد.
وی افزود: خوشبختانه با راه‌اندازی دهیاری توانستیم حلقه مفقوده  بین مردم و دولت را رفع کرده و تا حدی این مشکل را برطرف کنیم.
نماینده سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های وزارت کشور، با اشاره به اینکه دهیاری‌ها هموار کننده مسیر اقتصاد مقاومتی در روستاها هستند، خاطرنشان کرد: یکی از مصادیق بارز و اصلی اقتصاد مقاومتی، هم‌گرایی دستگاه‌های اجرایی در روستاها است و خواهش ما از فرمانداران این است که در اولین فرصت با هماهنگی دستگاه‌های دولتی، از هدر رفت منابع جلوگیری شود.
وی ادامه داد: با مدیریت و کاهش هزینه‌ها به‌جای جذب منابع، باید فرصت‌های سرمایه‌گذاری در روستاها را شناسایی کرده و از ظرفیت‌های موجود همانند گردشگری نهایت بهره را ببریم.
کریمی، با اشاره به میزان هزینه برای ایجاد اشتغال در کشور، گفت: برای ایجاد  شغل در واحدهای کلان اقتصادی، رقمی بالغ‌بر یک میلیارد تومان، برای مشاغل متوسط و واحدهای نسبت بزرگ، بیش از ۳۰۰ میلیون تومان و برای مشاغل خانگی و کوچک با اشتغال چند نفر ۳۰ میلیون تومان بودجه نیاز است که ما به دنبال ایجاد شغل‌های سهل‌الوصول و زودبازده هستیم.
وی افزود: براساس برنامه وزارت کشور، ۱۰۰ روستا در کشور در ۳ استان پایلوت شناسایی‌شده و پس از شناسایی ظرفیت‌ها، در محورهای توسعه روستایی از جمله گردشگری، کشاورزی، مشاغل خانگی و صنایع‌دستی اقدام کنیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=636444
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد