۷ سال پیش

رتبه بندی مربیان پیش دبستانی امسال انجام میشود
اطلاعات بیشتر

 

 معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: ما حساس ترین دوره آمزوشی را به دست افرادی سپردیم که بعضا صلاحیت لازم را ندارند ولی از امسال رتبه بندی این معلمان انجام خواهد شد.

جهت مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان پیش دبستانی کلیک کنید


محمد دیمه ور امروز چهارشنبه ۲۰ مرداد در میزگرد آموزش گروههای خاص در سی و سومین اجلاس روسا و مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور به ارائه عملکرد یکسال اخیر خود پرداخت با اشاره به موضوع راهبری آموزشی از برنامه های مهم این معاونت گفت: با عنایت خاص وزیر، دستورالعمل راهبری آموزشی به استان ها ارسال شد و آنچه نیاز است توجه به گزینش افراد باانگیزه برای این کار است. این کار افرادی می خواهد که هم تسلط علمی داشته باشند و دلبسته کار در مناطق محروم باشند.

وی در ادامه به برنامه تدبیر از برنامه های مهم دوره ابتدایی اشاره کرد و گفت: این برنامه بهبود مدیریت در آموزش ابتدایی را هدف دارد که بخشی از آن خودارزیابی مدیران است. من از عزیزان استدعا می کنم با جدیت بیشتری به این بخش بپردازند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به عنایت ویژه این معاونت به دانش آموزان پایه اول ابتدایی گفت: همه ما می دانیم که در این پایه دانش آموزان استثنایی هم حضور دارند که کودکان دیرآموز می توانند شناسایی شوند. اگر به درستی انجام نشود ممکن است در آینده شاهد ترک تحصیل این افراد باشیم.

دیمه ور در مورد پوشش پیش دبستانی گفت: در مناطق دو زبانه ۱۵۰ هزار کودک هدفگذاری شدند تا جذب شوند. در مناطق محروم ۵۰ هزار نفر و در حاشیه شهرها ۱۰ هزار نفر پوشش تحصیلی داریم. اولویت اول ما در پوشش پیش دبستانی مناطق عشایری هستند.

وی ادامه داد: رتبه بندی مربیان پیش دبستانی امسال انجام خواهد شد. فکرمی کنم ما حساس ترین دوره آموزشی را به دست افرادی سپردیم که بعضا صلاحیت لازم را ندارند ولی از امسال رتبه بندی این معلمان انجام خواهد شد.

وی یاداوری کرد: ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد حداکثر تا ۱۵ مهر انجام می شود تا ان شاءا… افراد بازمانده از تحصیل را شناسایی کنیم و آنها را به نظام آموزشی برگردانیم.

دیمه ور در پایان خاطرنشان کرد: اولویت پیش دبستانی و دبستان در نظام آموزش و پرورش امری کاری عقلانی است و استدعای من از عزیزان این است که این را آنقدر تکرار کنیم تا به یک باور تبدیل شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=648998
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد