۸ سال پیش

ردیف استخدامی برای قهرمانان ورزشی در نظر گرفته شود
اطلاعات بیشتر

 

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان توانمندی استان و افتخارآفرینی‌های ورزشکاران به ویژه کشتی‌گیران اردبیلی گفت: باید قهرمانان ورزشی به خاطر کسب افتخارات در بهترین جایگاه قرار گیرد و در شرایط استخدامی از امتیازخاصی برخوردار شوند.

جهت مشاهده اخبار و جزئیات استخدام قهرمانان ورزشی اینجا کلیک کنید


اکبر نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل با بیان اینکه با حضور مردم در صحنه های مختلف نتیجه تمام حرکت‌های دشمنان را برعکس می‌کنداظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز با تکیه بر سه عنصر اسلام، ولایت و مردم بالنده و باشکوه‌تر از هر زمان دیگر در صحنه دفاع از انقلاب و صیانت از دستاوردهای نظام اسلامی حاضر و مهیا است و هیچ وقت به دشمنان و ایادی کفر اجازه نمی‌دهد تا حاکمیت دینی و یا ارزشی این ملت را مخدوش کرده و یا زیر سئوال ببرد.

وی  با بیان اینکه این ملت در هیچ مقطعی امان‌نامه کفر و ظلم و تبعیض را نپذیرفته و هیچ وقت زیر بیرق مستکبران نخواهد رفت افزود: حاکمیت جمهوری اسلامی ایران با مولفه‌های عدالت‌خواهی، حریت و آزادگی الگویی برای همه کشورهای منطقه شده تا در مسیر عزت و عظمت روزافزون گام برداشته و مسیر حرکتی خود را با شکوه‌ هر چه تمام‌تر دنبال کنند.

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا تمام حرکت‌های دشمن امروز نتیجه عکسی را به همراه خواهد داشت چرا که تحمیل ایران‌هراسی در منطقه و تشدید برخی از مسائل و موضوعات نمی‌تواند انقلاب اسلامی را منزوی کند.

انقلاب جوشش درونی دارد و هیچ وقت خاموش شدنی نیست

وی بیان کرد: این انقلاب جوشش درونی دارد و هیچ وقت خاموش شدنی نیست چرا که اساس و پایه واقعی انقلاب اسلامی بر محوریت حضور مردم در صحنه است و این ملت ایران بودند که با سرنگونی حاکمیت پهلوی و در هشت سال دفاع مقدس به ذلت کشیدن ایادی شرق و غرب امروز توانستند در اوج عظمت و عزت واقعی قرار گیرند.

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به ضرورت حضور مردم در صحنه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: اگر همه در صحنه باشند عقب‌نشینی دشمنان از حضور خصمانه‌شان تحقق یافتنی است و این حضور می‌تواند آغاز یک حرکت روبه جلو و شایسته باشد.

وی گفت:  با توجه به شرایط و موقعیت استان اردبیل و ارتفاع مناسبی که اکثر شهرهای این استان دارد تیم‌های مختلف ورزشی راغب هستند تا اردوهای آمادگی خود را در اردبیل، نیر و سرعین برگزار کنند تا از این شرایط بهتر استفاده کنند.

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت افزود: در چنین شرایطی که علی دایی تلاش می‌کند تا تیم‌های مختلف ورزشی را به اردبیل بیاورد تا از این شرایط استفاده کنند هیچ امکانات اقامتی و تمرینات ورزشی مناسب بر اساس استانداردها در اردبیل وجود ندارد و کمپی که قرار بود برای تیم‌های ملی احداث شود.

نیکزاد شاه بیت برنامه‌های مفصل خود را برای حضور در مجلس ایجاد اشتغال برای 10 هزار نفر اعلام کرد و گفت: بنده به صورت دیمی و غیرکارشناسی این موضوع را مطرح نکرده‌ام بلکه با توجه به سابقه استانداری و شهرداری در این استان و عهده‌داری سمت‌های مختلف بر این باورم در چهار سال آینده می‌توان با استفاده از ظرفیت استان در حوزه‌های مختلف همراهی مسئولان به ویژه دلسوزی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و دیگر مسئولان به راحتی می‌توان زیر یک چتر در کنار حل مشکلات پروژه‌های عظیمی همچون پتروشیمی و راه‌آهن و خروج سبلان پارچه از رکود برای استان اردبیل و جوانان آن اشتغالی حتی فراتر از 10 هزار نفر را نیز پیش‌بینی کرد.

اقتدار و انسجام نظام مرهون خون شهدا است

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقتدار و انسجام نظام اسلامی که مرهون خون شهدا و پای‌بندی به ارزش‌های اسلامی است، افزود: انتخابات یکی از عرصه‌های قدرت‌نمایی مردم است که به برکت انقلاب اسلامی امروز ملت ایران آزادانه می‌توانند رای خود را به کاندیداهای مختلف بدهند.

وی با یادآوری اینکه آرامش و آسایش و آزادی امروز زیر سایه مجاهدت شهدا و ایثارگران و بر پایه و اساس اعتقادات اسلامی و ولایت‌فقیه شکل گرفته است، ادامه داد: ولایت‌فقیه پایه و اساس پیشرفت، توسعه، اقتدار و صلابت نظام است و شهدا در وصیت‌نامه‌های خود همواره بر تداوم طریق ولایت تاکید کردند.

مذاکرات هسته ای با پشتیبانی مردم به اینجا رسیده است

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده‌ای می‌خواهند مذاکرات هسته‌ای را به همراه توافق انجام شده به نام خود مصادره کنند، گفت: خود آنها نیز می‌دانند که این مصادره‌ها هیچ معنا و مفهومی ندارد چرا که این حرکت‌ها در سایه مانور قدرت ملت ایران اتفاق افتاده و توانمندی ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

نیک‌زاد افزود: توافقات هسته‌ای در حقیقت نمایش و مانوری از قدرت ملت در برابر نظام استکباری است چرا که همه دشمنان می‌دانند این ملت در برابر زیاده‌خواهی‌های آنها سرخم فرود نمی‌آورد.

وی بی‌اعتمادی به آمریکا را به عنوان یک اصل یادآور شد و افزود: ما هیچ وقت به آمریکا که روزگاری صدام را علیه ایران تحریک کرد و امروز نیز در منطقه کشورهای خودفروخته را علیه ایران تحریک می‌کند دوست و همراه خود نمی‌دانیم و اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های این ملت فدای راه دوستی با آمریکا و اجنبی‌ها شود.

فضای انتخابات فضای همدلی و همراهی واقعی مردم

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فضای انتخابات را نیز فضای همدلی و همراهی واقعی مردم توصیف کرد و افزود: ایام انتخابات و تبلیغات فرصتی است تا اصلح‌ترین گزینه‌ها برای مردم معرفی شود و این خود مردم هستند که تصمیم‌گیر نهایی بوده و از بین کاندیداها برترین‌ها را برمی‌گزینند.

وی به توان ورزشکاران و حضور پیشکسوتان و پهلوانان در عرصه‌های مختلف نیز اشاره کرد و گفت: ما اگر می‌خواهیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم باید افراد جامعه را با ورزش آشنا کرد و نشاط و سرزندگی را حفظ کرد.

نیکزاد ضرورت تدارک زیرساخت‌ها در حوزه ورزش را یادآور شد و گفت: زمانی که در شهرداری بودم اساس‌نامه فعالیت سازمان فرهنگی ورزشی را تهیه کردیم تا با تصویب شورا و ابلاغ وزارت کشور سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل راه‌اندازی شود که این خود از رویکردها و اولویت‌های شهرداری است که امروز این نهال ارزشمند به یک درخت تنومندی تبدیل شده و شاهد حضور تیم فوتبال شهرداری در لیگ یک هستیم.

ردیف استخدامی خاصی باید برای قهرمانان ورزشی در نظر گرفته شود

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توانمندی استان اردبیل را در رشته‌های ورزشی انفرادی به ویژه افتخارآفرینی‌های کشتی‌گیران اردبیلی را یادآور شد و ادامه داد: باید قهرمانان ورزشی به خاطر کسب افتخارات در بهترین جایگاه قرار گیرد و در شرایط استخدامی از امتیاز خاص برخوردار شوند.

وی با انتقاد از برخی بی‌توجهی‌ها به قهرمانان ورزشی و تعیین نشدن ردیف خاص استخدامی برای آنها بیان کرد:بایستی مصوبات خوبی در مجلس برای استخدام قهرمانان بعمل آید.

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد:متوقف کردن و یا ناقص اجرا کردن بحثت هدفمندی یارانه‌ها بود که خود این امر به اجرایی نشدن پروژه‌های زیرساختی و عمرانی ضربه وارد کرد در حالی که با هدف‌مندی یارانه‌ها و اجرای دقیق آن که در کشور مغفول مانده بهتر می‌توانستیم کار را به پیش ببریم.

باید به توانمندی استان اردبیل توجه شود

وی اظهار کرد: برادران نیکزاد  خود را بدهکار مردم می دانند چرا که اعتقاد دارم ماهمه سرسفره شهدا نشسته‌ایم وامروز به برکت خون شهدا وفداکاری مردم مومن و انقلابی توانسته ایم در سنگرهای مختلف خدمتگزار مردم باشیم.

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر به توانمندی‌های هر استان توجه شده و کار بر اساس این توانمندی‌ها درست، دقیق و هوشمندانه به سرانجام رسیده و برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشیم و از طرفی مردم نیز نمایندگانی توانمند و آزمون پس داده راهی مجلس کنند بسیاری از گره‌ها و مشکلات برطرف خواهد شد.

وی گفت: افرادی که دارای تجربه ارزشمند در حوزه اجرایی و عملیاتی هستند به راحتی می‌توانند از این فضا برای توسعه شایسته استفاده کنند تا گره‌هایی که در پیش‌روی دولت و مجلس در حل مشکلات مردم وجود دارد به سرعت برطرف شود.

انتخاب بهترین وکیل وظیفه مردم است

وی مردم را ولی نعمت حقیقی انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: ما اگر پرونده‌ای در مراجع قضایی داشته باشیم قطعا سعی می‌کنیم بهترین وکیل را انتخاب ‌کنیم تا از حق و حقوق واقعی‌مان دفاع کند و در قضیه مجلس نیز شرایط اینگونه است که باید بهترین وکیل‌ها برای تصدی مسئولیت مجلس انتخاب شوند تا نماینده‌ای که به مجلس راه می‌یابد وکیل خوبی برای مردم باشد و از حقوق آنها به نحو مطلوب دفاع کند.

نیکزاد بیان کرد: البته در انجام رسالت سنگین نمایندگی مردم بهتر است از ظرفیت صاحب‌نظران و مشاوران بیشتر استفاده شده و با پرهیز از آزمون و خطا در مسیری حرکت کنیم تا بهترین افراد و شایستگان در عرصه تصمیم‌گیری برای این ملت تصمیمی درست بگیرند.

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بنده با حضوری که در این دو سال در قالب مشاور کمیسیون امور شوراها داشتم به این نتیجه رسیدم که با 20 سال سابقه اجرایی می‌توان در عرصه مجلس و تصمیم‌گیری موفق عمل کرد که البته در کنار سابقه اجرایی توانمندی افراد تخصص و سواد آنها نیز می‌تواند عنصر اساسی باشد.

وی گفت: بیشترین ضربه‌هایی که روند عمرانی کشور در این دو سال خورده است به دلیل آن بوده که کسانی بدون مطالعه عمیق مانع اجرای برخی طرح‌ها شده و به بهانه غیرکارشناسی بودن آنها اجرای این طرح‌ها را به تاخیر انداخته و حتی برخی از آنها را به تعطیلی کشانده است.

نیکزاد بیان کرد: قرار بود در مسکن مهر یک سیستم کامل از تامین زیرساخت‌ها اعم از مدرسه، پارک، مراکز تفریحی، خرید با طراحی کاربری‌های عمومی همچون مسجد مورد توجه قرار گیرد که حتی اعتبار آن نیز از محل احداث واحدهای تجاری و واگذاری آنها در نظر گرفته شده بود اما نه تنها در این دولت این پروژه‌ها به سرانجام نرسیده بلکه شاهد رکود و تعطیلی تکمیل واحدهای مسکن مهر هستیم به طوری که به دلایل مختلف مانع از تکمیل و اجرای کامل آن می‌شویم.

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: اگر مسئولان درست برنامه‌ریزی می‌کردند قطعا احداث مسکن مهر با مشخصات مختلف و تعیین کاربری‌های عمومی و حتی تجاری سریع‌تر از این به نتیجه می‌رسید تا امروز شاهد اعتراض صاحبان مسکن مهر نباشیم که در شهرک‌های مختلف همچون پیله‌سحران و شام اسبی ووحدت در شهر اردبیل صاحبان این واحدها با هزاران مشکل روبه‌رو شدند.

نیکزاد تصریح کرد: به راحتی مسئولان کشوری و استانی می‌توانستند زیرساخت‌های مسکن مهر را تکمیل و تحویل متقاضیان دهند اما به نظر می‌رسد از روی لجاجت و استقبالی که مردم از مسکن مهر داشتند دولت  دوست ندارد این واحدها تکمیل شده و تحویل مردم شود.

وی با رد برخی شایعات که مسکن مهر بدون نگاه کارشناسی و نیازسنجی اجرایی و عملیاتی شده است، یادآور شد: قطعا تولید مسکن مهر می‌توانست در ادامه پاسخگوی نیاز افراد فاقد سرپناه باشد اما این کار به نتیجه نرسیده و شاهد نصفه و نیمه ماندن پروژه و برخی مشکلات متعدد آن هستیم.

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  به اعتقاد بنده بسیاری از پروژه‌های اجرایی و عمرانی کشور بدون مطالعه دقیق در برخی از مناطق تعطیل شده و این اصلا پسندیده نیست گفت: با نگاه سیاسی به نظر می‌رسد در این حوزه ورود کرده‌اند و وزیر راه و شهرسازی نیز پاسخگو نیست و در ادامه وضعیت رکود مسکن به نظر می‌رسد تکمیل واحدهای مسکونی مهر می‌تواند نقطه حل بسیاری از مشکلات و گره‌ها باشد.

وی اظهار کرد: در ایام مسئولیتم عموم مردم با دیدگاه های بنده آشنا شدند ولی بعد از تحویل دادن مسئولیت استانداری اردبیل فرصت یافتم کتابی با عنوان ((الفبای توسعه پایدار))را تألیف و چاپ نمایم و توانستم عمده دیدگاه‌های خودم در خصوص مسائل مختلف را در قالب کتاب فوق به رشته تحریر درآورم و در جریان ارائه کتاب به تعدادی از بزرگان، ضمن بهره مندی از اظهار محبت آن‌ها، از راهنمایی‌های آن‌ها نیز استفاده کردم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=557993
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد