۷ سال پیش

رفع مشکل پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد در سال ۹۵
اطلاعات بیشتر

 

نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس گفت: در سال 94 با دولت رایزنی در خصوص تخصیص اعتباری برای پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد در بودجه خود داشتیم که در این راستا،دولت مبلغی را از جدول 18 یعنی از محل واگذاری کارخانجات و سهام شرکت های دولتی به این امر اختصاص داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید 


حسین امیری خامکانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، با اعلام این خبر افزود: از آنجایی که ممکن بود واگذاری ها به صندوق بازنشستگان فولاد در سال 95 محقق نشود و حقوق بازنشستگان کماکان با مشکل روبرو باشد با رایزنی های انجام شده با رییس مجلس، رییس جلسه، کمیسیون تلفیق بودجه مجلس و دولت، کمیسیون تلفیق مجلس و دولت متعهد شدند که تخصیص اعتبار از جدول 18 تحقق پیدا کند و پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد انجام شود.
وی با اشاره به اینکه در دولت قبل بعضی از شرکت هایی که زیان‌ده بودند به شرکت بازنشستگان فولاد واگذار شدند بیان کرد: این امر باعث شد تعهد پرداختی بعضی از شرکت‌های فولادی همانند ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان به صندوق بازنشستگی قطع شود.
امیری تصریح کرد: در گذشته صندوق بازنشستگان فولاد هر ماهه اعتباری را از این شرکت ها دریافت می کرد و می‌توانست ماهانه حقوق بازنشستگان خود را پرداخت کند.
نماینده مردم زرند و کوهبنان با بیان اینکه هرچند در دولت جدید معوقات بازنشستگان کمتر شد ولی متاسفانه همچنان در پرداخت حقوق دچار مشکل هستند، ادامه داد: همه ساله تلاش می کردیم که در بودجه سنواتی، دولت مبلغی را جهت پرداخت حقوق بازنشستگان اختصاص دهد و در این خصوص راه های متعددی را طی کردیم.
امیری گفت: در سال 94 با دولت رایزنی در خصوص تخصیص اعتباری برای پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد در بودجه خود داشتیم که دولت مبلغی را از جدول 18 یعنی از محل واگذاری کارخانجات و سهام شرکت های دولتی اختصاص داد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=587412
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد