• ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
  • 0k نظر «نمایش»

رفع کمبود آتش نشان در یاسوج از طریق برگزاری آزمون استخدامی

رفع کمبود آتش نشان در یاسوج از طریق برگزاری آزمون استخدامی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آتش نشانی یاسوج با کمبود نیرو مواجه است.

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، رئیس سازمان آتش نشانی یاسوج گفت: آتش نشانی استان با کمبود نیرو مواجه است که جهت رفع آن از طریق برگزاری آزمون استخدام اقدام خواهد شد.

رئیس سازمان آتش نشانی یاسوج گفت: ۶۰ درصد تماس ها با آتش نشانی یاسوج مزاحم تلفنی است

"محمد رستمی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: با توجه به اینکه برخی از افر اد آگاهی کافی در زمینه دستگاه های امداد رسان ندارد، ۳۰درصد از تماس های آتش نشانی یاسوج تماس هایی است که به دلیل اشتباه گرفتن با سایر دستگاه های امداد رسان انجام می شود، ۳۰درصد نیز مزاحم تلفنی است و ۴۰درصد از تماس های آتش نشانی یاسوج عملیاتی بوده اند.

وی اظهارکرد: آتش نشانی یاسوج طی ۱۰ماهه امسال حدود یک هزار و ۳۱۵ عملیات انجام داده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

رئیس سازمان آتش نشانی یاسوج با بیان اینکه بیشتر این ماموریت ها در مرداد ماه با ۲۵۳ مورد که از این تعداد ۱۴۶ مورد آب گرفتگی منازل مسکونی ناشی از سامانه تابستانی "مونسون" بوده است، خاطرنشان کرد: محبوس شدن در آسانسور و اماکن و همچنین حیات وحش بیشترین عملیات های شهر یاسوج را طی این مدت به خود اختصاص داده اند.

رستمی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهر یاسوج مهاجرپذیر است و سالانه جمعیت این شهر افزایش می یابد، آتش نشانی این شهر با مشکل کمبود امکانات و تجهیزات مواجه هستیم که مهمترین این مشکلات  نداشتن خودروی نردبان دار است.

وی ادامه داد: در شهر یاسوج هم اکنون چهار ایستگاه آتش نشانی وجود دارد که در صورت الحاق رسمی روستا های حومه شهر نیاز به ایستگاه های بیشتر خواهیم داشت.

رئیس سازمان آتش نشانی یاسوج عنوان کرد: علت عمده حوادث و حریق شهر یاسوج طی ۱۰ ماهه امسال نداشتن آگاهی کافی، رعایت نکردن ایمنی و اتصالی برق بوده است.

رستمی تاکید کرد: ۱۸ ساختمان چند طبقه در شهر یاسوج ایمنی ندارند که به صورت کتبی به صاحبان آنها اعلام کردیم تا برای ایمنی ساختمان ها اقدام کنند.

وی اظهارکرد: آتش نشانی شهر یاسوج ۶۳ نفر نیرو دارد که از این تعداد ۵۵ نفر نیروی عملیاتی است البته با نیرو مواجه هستیم که مکاتباتی با شهرداری و استانداری انجام داده ایم و با توجه به برگزاری ازمون استخدامی آتش نشانی قرار است بخشی از این کمبود رفع شود.

رئیس سازمان آتش نشانی یاسوج بیان کرد: تجهیزات آتش نشانی یاسوج فرسوده هستند و خودروهای آتش نشانی این شهر بالای ۱۰ سال عمر دارند که جوابگوی نیاز شهر نیستند و انتظار داریم مدیریت بحران استانداری و وزارت کشور در این زمینه ما را کمک کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2694313
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد