• ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شرکت ستاره درخشان خوشنام پارس

استخدام شرکت ستاره درخشان خوشنام پارس

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۷ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام شرکت ستاره درخشان خوشنام پارس

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام شرکت ستاره‌ درخشان خوشنام فارس - 23 آبان 1401

آگهی 23 آبان 1401: استخدام شرکت ستاره درخشان خوشنام فارس
شرکت ستاره‌ درخشان خوشنام فارس به نشانی: شیراز، شهرک گلستان، فلکه دوم، بولوار فشارقوی، نبش کوچه لاله 10، طبقه دوم واحد3 و تلفن:07136209025: منظور تأمین نیروی انسانی مورد نظر خود از میان واجدین شرایط در مقطع تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طب صنعتی طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی، اقدام به جذب نیروی قراردادی برای انجام امور دفترداری در محدوده شهرستان شیراز می‌نماید.
مهلت ثبت نام تا 5 آذر 1401 می باشد.

شرایط عمومی (مشاهده)

1-1 داشتن تابعیت ایرانی
2- 1عدم اعتیاد به مواد مخدر و هرگونه دخانیات
3-1 نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر و سوء پیشینه کیفری
4-1 داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کار دفترداری
5-1 نداشتن منع قانونی برای استخدام و تعهد خدمتی به دیگر سازمانها در زمان شروع به کار
6-1 احراز صلاحیتهای عمومی به تأیید گزینش پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه
7-1 داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از خدمت سربازی (هیچگونه معافیت پزشکی قابل قبول نیست)

شرایط اختصاصی (مشاهده)

1- 2-عنوان شغل، دفتردار (شامل وظایف شغلی امور دفتری، تایپ، منشی‌گری و نظایر آن) می‌باشد و متقاضیان مرد و زن، مجاز به انتخاب کد رشته‌های شغلی مذکور می باشند. داوطلبان می‌بایست توانمندی تایپ حرفه‌ای داشته و بر مهارتهای عمومی کار با کامپیوتر نیز تسلط کافی داشته باشند.
2-2داشتن لیسانس در رشته‌های مندرج در جدول 1 این آگهی
3-2-داشتن حداکثر سن  32 سال تمام برای دارندگان مدرک کارشناسی تا تاریخ 1401/08/23 (متولدین1369/08/23 بامدرک کارشناسی مجاز به شرکت در آزمون می باشند).
تبصره1-مدت خدمت سربازی (حداکثر24ماه) به سقف سن اضافه می‌شود.
تبصره2-به سقف سن داوطلبان متأهل یک سال و بازاء هر فرزند نیز یکسال، حداکثر  و جمعا تا 5 سال قابل اضافه شدن است.
تذکر 1: داوطلبانی می توانند نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نمایند که تا تاریخ آخرین روز مهلت ثبت نام، فارغ التحصیل شده و خدمت وظیفه آنها پایان یافته و یا معافیت آنها قطعی شده باشد.
تذکر2: محدوده سنی ذکر شده به ازای تمام مقاطع یکسان است و داشتن سابقه کار یا مدرک تحصیلی بالاتر از موارد پیش‌بینی شده در آگهی تأثیری در افزایش سن داوطلب ندارد.
4-2- داوطلب باید بومی واجد شرایط شهرستان محل خدمت انتخابی باشد.

کارت ورود به جلسه، زمان و مکان آزمون (مشاهده)

1-7- داوطلبان جهت رویت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون، می‌توانند روزهای سه شنبه 1401/09/08 وچهارشنبه مورخ 1401/09/09 با درج کد ملی و کد رهگیری در محل مورد نظر در سایت سامانه آزمون، ثبت نام و اعلام نتایج دانشگاه صنعتی شیراز اقدام نمایند.
2-7- همراه داشتن کارت ورود به جلسه به همراه اصل شناسنامه یا کارت ملی جهت ورود به جلسه آزمون الزامی است. در غیر اینصورت از ورود افراد به جلسه ممانعت به عمل خواهد آمد.
3-7- پیش بینی اولیه برای زمان برگزاری آزمون کتبی روز پنج شنبه  مورخ 1401/09/10  از ساعت 14 الی 16 می‌باشد که در صورت صدور مجوز برگزاری آزمون توسط مراجع ذی ربط، آزمون  در این تاریخ برگزار خواهد شد. هرگونه تغییر در ساعت، روز و محل برگزاری آزمون و سایر موارد این آگهی از طریق همین سامانه اطلاع‌رسانی خواهد شد.
4-7- آدرس  دقیق محل  برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
5-7 - برگزاری آزمون جهت داوطلبان در شهر شیراز خواهد بود.
6-7 - نتایج آزمون کتبی یک هفته پس از آزمون اعلام خواهد شد.
7-7-درزمان تطبیق مدارک ،که تاریخ آن متعاقبا به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.  مصاحبه عمومی و تخصصی و در صورت لزوم، آزمون روان‌شناسی نیز از داوطلبین پذیرفته شده درآزمون کتبی  انجام می شود و داوطلبین می بایست کلیه مدارک لازم جهت صحت سنجی را ارائه نمایند. بدیهی است به  مدارک و مستنداتی که بعد از این تاریخ ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد و پس ازآن مصاحبه تخصصی برگزارمی شود.
8-7- اعلام اسامی پذیرفته شدگان پس از اتمام مصاحبه تخصصی صورت خواهد گرفت.

مفاد آزمون (مشاهده)
تعداد سوالات آزمون 80 سوال شامل: (20سوال هوش و استعداد)، (10 سوال معلومات عمومی و اداری)، (20 سوال  مهارتهای عمومی کامپیوتر)، (20 سوال ادبیات و نگارش فارسی)، (10 سوال زبان انگلیسی)، بصورت تستهای چهار گزینه ای دارای نمره منفی و بدون ضریب خواهد بود که داوطلبان باید در مدت 80 دقیقه به این سوالات پاسخ دهند.

استخدام شرکت ستاره درخشان خوشنام فارس - 23 آبان 1401

آگهی 23 آبان 1401: شرکت ستاره درخشان خوشنام فارس، شرکت ستاره درخشان خوشنام پارس، به نشانی: شیراز، شهرک گلستان، فلکه دوم، بولوار فشارقوی، نبش کوچه لاله 10، طبقه دوم واحد3 و تلفن: 07136209025 به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نظر خود از میان واجدین شرایط در مقطع تحصیلی دیپلم، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طب صنعتی طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی، اقدام به جذب نیروی قراردادی برای انجام امور خدماتی در اماکن مورد نظر و پستهای انتقال استان‌های فارس و بوشهر در محدوده بعضی شهرهای استان فارس و بوشهر (بر اساس جدول شماره 1 که در ادامه اطلاعیه آمده است) می‌نماید.
مهلت ثبت نام تا 5 آذر 1401 می باشد.

شرایط عمومی (مشاهده)

1-1 داشتن تابعیت ایرانی
2-1 انجام خدمت دوره ضرورت سربازی یا معافیت قانونی دائم(هیچگونه معافیت پزشکی مورد تایید نیست)
3- 1عدم اعتیاد به مواد مخدر، الکلی، روان گردان و هرگونه دخانیات
4-1 نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر و سوء پیشینه کیفری
5-1 داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کار خدماتی
6-1 نداشتن منع قانونی برای استخدام و تعهد خدمتی به دیگر سازمانها در زمان شروع به کار
7-1 احراز صلاحیتهای عمومی به تأیید مراجع ذیصلاح پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه

شرایط اختصاصی (مشاهده)

1- 2-عنوان شغل، نیروی خدماتی(شامل وظایف شغلی نظافت، نگهداری فضای سبز، نامه‌رسانی و نظایر آن) می‌باشد و فقط متقاضیان مرد، مجاز به انتخاب کد رشته‌های شغلی مذکور می‌باشند.
2-2داشتن مدرک دیپلم (دیپلم کلیه رشته‌ها قابل پذیرش است)
3-2-داشتن حداکثرسن  27سال تمام تا تاریخ 1401/08/23 ( متولدین1374/08/23 به بعد مجاز به شرکت در آزمون می‌باشند). به سقف سن داوطلبان متأهل یک سال و بازاء هر فرزند نیز یکسال، حداکثر  و جمعا تا 5 سال قابل اضافه شدن است. طول مدت خدمت سربازی(حداکثرتا24ماه) نیز به سقف سن مجاز داوطلبان اضافه خواهد شد.
تذکر 1: داوطلبانی می‌توانند نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نمایند که تا تاریخ آخرین روز مهلت ثبت نام، فارغ التحصیل شده و خدمت وظیفه آنها پایان یافته و یا معافیت آنها قطعی شده باشد.
تذکر2: داشتن سابقه کار یا مدرک تحصیلی بالاتر تأثیری در افزایش سن داوطلب ندارد.
4-2- داوطلب باید بومی واجد شرایط شهرستان محل خدمت انتخابی باشد

تعریف بومی (مشاهده)

متقاضیانی  که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند در محل انتخابی بومی محسوب می شوند:
1-4-2- شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی ، با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
2-4-2- داوطلب حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی-راهنمایی – دبیرستان) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد( ارائه گواهی معتبر از اداره آموزش و پرورش شهرستان یا دانشگاه محل تحصیل)
3-4-2- فرزندان کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی دولت یا نیروهای مسلح (شاغل یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد(مشروط به اینکه حد اقل 4 سال در شهرستان مورد تقاضا خدمت نموده باشند باارائه گواهی معتبر از کارگزینی محل خدمت یا بازنشستگی).
4-4-2-داوطلب یا پدر یا مادر یا همسر وی حداقل چهارسال سابقه پرداخت بیمه در شهرستان محل تقاضا برای استخدام داشته باشند(پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا برای یکی از موارد مذکور قابل احتساب است با ارائه گواهی معتبر از اداره تأمین اجتماعی).
تذکر1: بجز افراد واجد شرایط بند 1-4-2 ، سایر داوطلبان می بایست درتاریخ اعلام شده برای تطبیق مدارک ، تاییدیه‌ای از مراجع ذیصلاح متناسب با هریک از بندهای اعلام شده ارائه نمایند (ارائه گواهی سکونت بعنوان مستند بومی بودن افراد قابل قبول نخواهد بود).

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2623370
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k