دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش

اطلاعات بیشتر

ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش 98


اطلاعات و جزئیات استخدام وزارت آموزش و پرورش سال 98
🔗 دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 🔗 رشته های مورد نیاز آزمون استخدام آموزش و پرورش (سال 98)
🔗 شهر مورد نیاز آزمون استخدام آموزش پرورش (سال 98) 🔗 مواد آزمون‌ عمومی و تخصصی استخدام آموزش و پرورش (سال 98)
🔗 جنسیت مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش (سال 98) 🔗 حداقل معدل برای استخدام آموزش و پرورش (سال 98)
🔗 شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدام آموزش‌ و پرورش (سال 98) 🔗 جدول کد و عناوین خوشه های شغلی آزمون استخدامی آموزش پرورش (سال 98)
🔗 شرایط بومی‌ پذیری در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
🔗 شرایط سنی متقاضیان آزمون استخدام آموزش‌ و پرورش (سال 98)
اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش 

خبر 16 مهر 98: ویرایش اطلاعات هفتمین آزمون استخدامی فراگیر ویژه متقاضیان سهمیه 25 درصد (منبع: سایت سازمان سنجش)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ امکان ویرایش اطلاعات هفتمین آزمون استخدامی فراگیر 98 ویژه داوطلبان متقاضی سهمیه 25 درصد ایثارگران مطابق اطلاعیه 15 مهر فراهم گردید.

جهت ویرایش اطلاعات ثبت نام هفتمین آزمون فراگیر اینجا کلیک نمایید


استخدام هفتمین آزمون فراگیر ویژه وزارت آموزش و پرورش – 31 شهریور 98

با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در اجرای ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (۶) دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاههای اجرایی منضم به بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۳/۹۷۵۷ مورخ ۱۳۹۳/۰۷/۱۹ سازمان مذکور (معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سابق) و به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاههای اجرایی کشور، شرایط و ضوابط عمومی و تخصصی برای استخدام در هفتمین امتحان مشترک فراگیر به شرح زیر اعلام میگردد:

> شرایط عمومی

۱. داشتن تابعیت ایران

۲. اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۳. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۴. انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان

۵. داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند

۶. عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

۷. نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

۸. عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح

۹. داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی و همچنین بازنشسته باشند

۱۰. به استناد ماده (۹۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پستهای سازمانی در هر یک از دستگاههای اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا میباشند، پس از پذیرفته شدن در امتحان مشترک فراگیر، در زمان استخدام، نباید جزء مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاههای اجرایی باشند.

تبصره: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان صدور شماره مستخدم و انعقاد قرارداد پیمانی یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون میباشد.

۱۱. داشتن حداقل بیست (۲۰) سال تمام و حداکثر بیست و پنج (۲۵) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم، حداکثر سی سال (۳۰) برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر سی و پنج (۳۵) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر چهل (۴۰) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر چهل پنج (۴۵) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری.

تبصره ۱: جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می باشند و سایر مشمولین سهمیه ۲۵ درصد و ۵ درصد در صورت ثبت نام در آزمون، ضمن رعایت تبصره ۲ همین ماده، مکلف به رعایت حداکثر سنهای اعلام شده در این دفترچه میباشند، در غیراین صورت از سایر فرایند استخدام حذف خواهند شد.

تبصره ۲: موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

– پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال
– داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نمودهاند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها
– میزان مدت خدمت ضرورت
– داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تماموقت در وزارتخانهها و موسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمه های دولتی، شهرداریها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها.

جهت مشاهده ادامه شرایط آزمون استخدامی آموزش و پرورش مورخ 31 شهریور سال 98 اینجا کلیک نمایید

توجه مهم:
جهت مشاهده ادامه شرایط آزمون استخدامی آموزش و پرورش مورخ 31 شهریور سال 98 اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده سایر اطلاعات و شرایط آزمون استخدام آموزش و پرورش در سال 98 فایلهای PDF زیر را مطالعه نمایید:

جهت دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید
+ جهت دانلود فهرست شغل محلهای اداره کل آموزش و پرورش استانها اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده شهر و جنسیت مورد نیاز آزمون استخدام آموزش پرورش (سال 98) اینجا کلیک نمایید
+ جهت مشاهده شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدام آموزش‌ و پرورش (سال 98) اینجا کلیک نمایید

+ جهت دانلود مواد آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید
+ جهت دانلود کد و نام استان و شهرستان اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود فرم پیش نویس ثبت نام اینجا کلیک نمایید

توجه: مهلت ثبت نام پایان پذیرفته است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.

جهت مشاهده متن کامل آگهی در سایت سازمان سنجش کشور اینجا کلیک نمایید


جدول اختصاصی 31 استان استخدام آموزش و پرورش
ردیف لینک آموزش و پرورش استان  لینک مشاهده ردیف لینک آموزش و پرورش استان لینک مشاهده
1 استخدام آموزش و پرورش آذربایجان شرقی مشاهده 17 استخدام آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان مشاهده
2 استخدام آموزش و پرورش آذربایجان غربی مشاهده 18 استخدام آموزش و پرورش فارس مشاهده
3 استخدام آموزش و پرورش اردبیل مشاهده 19 استخدام آموزش و پرورش قزوین مشاهده
4 استخدام آموزش و پرورش اصفهان مشاهده 20 استخدام آموزش و پرورش قم مشاهده
5 استخدام آموزش و پرورش البرز مشاهده 21 استخدام آموزش و پرورش کردستان مشاهده
6 استخدام آموزش و پرورش ایلام مشاهده 22 استخدام آموزش و پرورش کرمان مشاهده
7 استخدام آموزش و پرورش بوشهر مشاهده 23 استخدام آموزش و پرورش کرمانشاه مشاهده
8 استخدام آموزش و پرورش شهر تهران مشاهده 24 استخدام آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مشاهده
9 استخدام آموزش و پرورش شهرستان های تهران مشاهده 25 استخدام آموزش و پرورش گلستان مشاهده
10 استخدام آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری مشاهده 26 استخدام آموزش و پرورش گیلان مشاهده
11 استخدام آموزش و پرورش خراسان جنوبی مشاهده 27 استخدام آموزش و پرورش لرستان مشاهده
12 استخدام آموزش و پرورش خراسان رضوی مشاهده 28 استخدام آموزش و پرورش مازندران مشاهده
13 استخدام آموزش و پرورش خراسان شمالی مشاهده 29 استخدام آموزش و پرورش مرکزی مشاهده
14 استخدام آموزش و پرورش خوزستان مشاهده 30 استخدام آموزش و پرورش هرمزگان مشاهده
15 استخدام آموزش و پرورش زنجان مشاهده 31 استخدام آموزش و پرورش همدان مشاهده
16 استخدام آموزش و پرورش سمنان مشاهده 32 استخدام آموزش و پرورش یزد مشاهده
جهت مشاهده اطلاعیه های استانی استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید
لینک های مفید و مرتبط
شرایط آزمون استخدامی زمان آزمون استخدامی کارت آزمون استخدامی نتایج آزمون استخدامی
اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش
دانلود بسته ویژه اصل سوالات آزمون های استخدامی آموزش و پرورش معرفی کتاب های استخدامی ایران استخدام
برای قبولی در آزمون استخدام آموزش و پرورش چه بخوانیم؟  نمونه کارنامه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش
راهنمای قبولی در آزمون های استخدامی راهنمای قبولی در مصاحبه های استخدامی
بخشنامه شرایط و ضوابط جذب معلم در آموزش و پرورش فرم اطلاعات فردی گزینش آموزش و پرورش
جهت مشاهده صفحه آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی کشور اینجا کلیک نمایید
جهت اطلاع از آخرین اخبار آزمون های استخدامی“ایران استخدام” را در پیام رسان ها دنبال کنید

آرشیو آگهی های استخدام آموزش و پرورش – سال های 97، 96، 95، 94، 89

جهت مشاهده آگهی های استخدام آموزش و پرورش (سال های 97، 96، 95، 94، 89) اینجا کلیک نمایید



اگر دیدگاهی در باره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خودتون رو در سایت درج کنید.


لطفا کمی صبر کنید...


  • جهت دریافت آخرین اخبار و آگهی های مهم استخدامی از طریق کانال تلگرام ایران استخدام اینجا کلیک نمایید

  • نویسنده : ناشناس

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 09:29

    کد دیدگاه : 2581115

    من جراحی باز کلیه انجام دادم بررسی پزشکی بگم یا نه و اینکه سنگ کلیه دارم اینم بگم یا نه خواهشا راهنمایی کنید .

    پاسخ دهید
  • نویسنده : Mahtab70

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 09:14

    کد دیدگاه : 2581085

    #نکات_فنون_فتحی_آذر_آموزگارابتدایی

    #ادامه_نکات_جدید_فصل2 25مهر

    به ادمین لطفا نکات رو زودتر تایید کنید تا صفحات دورتر نره ممنون

    _مرحله نگهداری:این مرحله به ذخیره سازی وانباشت اطلاعات مربوط است.گانیه معتقد است که تاثیر بیرونی(تدریس)،بطور مستقیم،در ذخیره سازی اطلاعات،روشن نمی‌باشد،اما به احتمال زیاد با فراهم شدن شرایطی،نظیر ارائه محرک‌هایی که شباهت زیادی به یکدیگر ندارند واز تداخل(که یکی ازعوامل فراموشی است)جلوگیری می‌کنند،نگهداری اطلاعات بیشتر امکان پذیر می‌گردد.
    _مرحله فراخوان:دراین مرحله ازتدریس،تلاش می‌شود تا اطلاعات لازم در یادگیری موضوع جدید،ازحافظه درازمدت فراخوانده شود.براین اساس مرور درس پیشین،آن هم بصورت پرسش وپاسخ،طرح سوال درضمن تدریس ویا اجازه دادن به فراگیر جهت پرسیدن سوال،می‌توانند بازیافت اطلاعات را سرعت بخشند.تالونیگ ودونالدسن معتقدند که مهمترین عامل فراهم آورنده بازیافت یا فراخوانی اطلاعات ازحافظه درازمدت،همان نحوه سازمان بندی وساختار موضوعات یادگرفته شده است،یعنی هرقدر اطلاعات،دارای سازمان بندی مشخص باشند،فراخوانی آنها نیز راحت تر خواهد بود.اهمیت این مسأله درمراحل مختلف یادگیری بخوبی روشن شده است.بنابراین،ارائه تجربیات یادگیری بحالت سلسله مراتب،مشخص نمودن نکات تفاوت وتشابه بین اطلاعات جدید ودانسته های پیشین،انجام تمرین کوتاه مدت،دریادآوری مجدد اطلاعات وارائه خلاصه ای از موضوعات تدریس شده،می‌توانند درفراخوانی اطلاعات موثر شوند.
    _مرحله تعمیم:این مرحله یکی از اساسی ترین مراحل وعوامل تدریس است واگر بخوبی صورت نگیرد،بسیاری از مراحل دیگر را تحت الشعاع قرار می‌دهد.دراین مرحله،انتقال یادگیری به موقعیت های جدید مطرح می‌شود.بدیهی است که اگر موضوع بخوبی یاد گرفته نشده باشد،قابل تعمیم به موقعیت های جدید نخواهد بود.باهمه سونگری روشن می‌شود که دراین مرحله،هدف اصلی،یعنی رشد تفکرمنطقی،پدید می آید وقدرت استدلال وتفکر انتقادی فراگیر،در بوته آزمایش قرار می‌گیرد.بنابراین،معلم با طرح موقعیت های جدید وارائه مسائلی که فراگیر با آنها مشکلی ندارد ولی درصورت ارتباط دادن اصول اخذ شده پیشین به یکدیگر،می‌تواند آنهارا حل نماید،توانایی تعمیم را افزایش می‌دهد.دراین جریان،اهمیت توانایی استدلال وپرهیز از تاکید بریک بعد از چارچوب موضوع یادگرفته شده در امر تفکر،بخوبی روشن می‌شود.چنین قوه استدلال وتفکر در مراحلی چون:تعریف مساله_فرضیه سازی_سنجش فرضیه ها_جمع آوری اطلاعات،تجزیه وتحلیل وتعبیر وتفسیر دانسته ها_نتیحه گیری_پیش بینی براساس نتایج بدست آمده وتعمیم نتایج،خودرا نمایان می‌سازد.برای همین منظور اساسی است که شیوه های مختلف آموزشی مانند روش حل مسأله ای،روش مکاشفه ای،روش کل به جزء،الگوی پیش سازمان دهنده،روش مباحثه ای مطرح شده اند وطرفداران هریک معتقدند که،روش مورد نظرشان،می‌تواند عملا مراحل تفکر واستدلال و روش علمی را گسترش،وقدرت تعمیم را در فراگیران افزایش دهد.
    _مرحله عمل وعملکرد:این مرحله شامل ساختن موقعیتی است که،فراگیر در آن،بتواند دانسته ها و درکل،یادگیری خودرا به نمایش بگذارد،تا اینکه یادگیری اش مورد سنجش قرار گیرد وامکان استنباط درباره آن مقدور شود.معلم با طرح سوالات مختلف،به صورت شفاهی یا کتبی به فراگیران،می‌تواند،ازتغییر رفتار آنها آگاه شود.در دیدگاه شناخت گرایی،بهتر است که طرح سوال در مفهومی پس از گذشتن فاصله زمانی از تدریس آن انجام گیرد،زیرا که اگر بلافاصله پس از تدریس سوال شود،ممکن است فراگیر از حافظه کوتاه مدت خود استفاده کند وپاسخ را بر مبنای ثبت شده در آن ارائه دهد،درحالی‌که پس از گذشت مدت زمان معین،هرچند کوتاه،پاسخ ارائه شده به احتمال بسیار زیاد به حافظه درازمدت او مربوط خواهد بود.خلاصه اینکه،ارائه تکالیف درسی واصلاح بعدی آنها توسط معلم،انجام ارزشیابیهای کوتاه،ارائه پروژه به فراگیران،طرح مسائل خاص جهت حل وانجام آزمایش درآزمایشگاه،همه می‌توانند در مرحله عمل و واکنش از تدریس،مورد استفاده قرار گیرند.
    _مرحله بازخورد وتقویت:بازخورد،عاملی بس مهم در اصلاح وتقویت یک سیستم است،درواقع،عامل بازخورد از چگونگی عملکرد سیستم خبر می‌دهد.اگر عملکرد سیستم با اهداف آن هماهنگی داشته باشد،بازخورد بوجودآمده را بازخورد مثبت گویند،که عامل تقویت سیستم است.اگر بازده ونتیجه سیستم از هدف آن فاصله داشته باشد،بازخورد منفی ایجاد می‌شود،که می‌تواند ازمتلاشی شدن آن سیستم جلوگیری کند،زیرا بازخورد،متضمن اطلاع از نتیجه عمل وتلاش در اصلاح آن میباشد.
    دریسیاری از موارد،فراگیران درستی یا نادرستی واکنش وعملکرد خود با شک وتردید می‌نگرند وبه اخذ بازخورد نیاز دارند.مثلا وقتی فراگیری سوالی را جواب می‌دهد،ممکن است نسبت به درست بودن آن مطمئن نباشد،حال اگر معلم با ایما واشاره به او بفهماند که جواب ارائه شده اش درست است،یک نوع قوت قلب دراو ایجاد می‌شود وبا اعتماد به نفس بیشتر به ارائه جواب ادامه وآنرا گسترش می‌دهد.درحالت دیگر،وقتی که بفهمد جوابش نادرست است چه بسا در اصلاح آن بکوشد وجواب را،منتها بصورتی دیگر،مطرح سازد.برخی از واکنش ها بازخوردی خودکار دارند،ولی دربعضی دیگر،معلم باید چنین بازخوردی را برای فراگیران فراهم سازد.این بازخورد با نوشتن اشکالات درتکالیف درسی،اوراق امتحانی ویا توسط ارتباط کلامی(گفتن)وغیرکلامی(اشاره ها وحرکات)میسر می‌گردد.
    21_علی رغم تاکید شناختگرایان برفعال بودن فراگیر وسهیم شدن وی در یادگیری،درچگونگی اجرای آن اختلاف نظر دارند.برخی روش مکاشفه ای وعده ای روش توضیحی کلامی ودریافتی را درتدریس پیشنهاد می‌کنند.ازمیان شناختگرایان صاحب نفوذ در تدریس وبویژه دربرنامه ریزی درسی می‌توان از برونر،گانیه وآزوبل نام برد.برونر یادگیری مکاشفه ای را مطرح می‌کند ونظریات وی،ستون فقرات وبنیان اکثر برنامه های درسی وچگونگی امر آموزش را تشکیل می‌دهد.گانیه در برنامه ریزی علوم دوره های ابتدایی با رویکرد روشی علم فعالان شرکت داشت ودر مسائل آموزشی نظیر ارائه محتویات وموضوعات درسی درحالت سلسله مراتبی،تجزیه وتحلیل وظایف وچگونگی تدریس مشهور است.او به نوعی از روش مکاشفه ای تاکید دارد که مستلزم راهنمایی و برآوردن پیش نیازهای ضروری باشد.آزوبل طرفدار تدریس بحالت توضیحی است وبا طرح یادگیری معنی دار وپیش سازمان دهنده،نقش بسزایی در چگونگی کاربرد روانشناسی در تدریس داشته است.شولمن اهداف و روش برآورد این اهداف را از دیدگاه‌های صاحب نظران مزبور مورد مطالعه قرار داده است.
    هدف برونر وگانیه اخذ و درک روش‌های علمی نظیر استنباط کردن،پیش بینی نمودن،کنترل متغیرها وایجاد فرضیه میباشد،که خود،بوجودآورنده برآیند یا محصولات علمی هستند،درحالی‌که آزوبل به برآیند علمی نظیر اخذ مفاهیم،اصول ومفاهیم کلی تکیه می‌کند ومعتقد است که توسط این برایندهاست که درک و اخذ روش‌های علمی برای فراگیر میسر می‌شود.

    پاسخ دهید
  • نویسنده : Mahtab70

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 09:12

    کد دیدگاه : 2581081

    #کمپین_ساعت_مطالعه

    #رقابت 24مهر

    پاسخ دهید

لطفا کمی صبر کنید...

از تاریخ:
تا تاریخ:

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...