دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش

اطلاعات بیشتر

ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش 98


اطلاعات و جزئیات استخدام وزارت آموزش و پرورش سال 98
🔗 دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 🔗 رشته های مورد نیاز آزمون استخدام آموزش و پرورش (سال 98)
🔗 شهر مورد نیاز آزمون استخدام آموزش پرورش (سال 98) 🔗 مواد آزمون‌ عمومی و تخصصی استخدام آموزش و پرورش (سال 98)
🔗 جنسیت مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش (سال 98) 🔗 حداقل معدل برای استخدام آموزش و پرورش (سال 98)
🔗 شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدام آموزش‌ و پرورش (سال 98) 🔗 جدول کد و عناوین خوشه های شغلی آزمون استخدامی آموزش پرورش (سال 98)
🔗 شرایط بومی‌ پذیری در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
🔗 شرایط سنی متقاضیان آزمون استخدام آموزش‌ و پرورش (سال 98)
اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش 

خبر 16 مهر 98: ویرایش اطلاعات هفتمین آزمون استخدامی فراگیر ویژه متقاضیان سهمیه 25 درصد (منبع: سایت سازمان سنجش)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ امکان ویرایش اطلاعات هفتمین آزمون استخدامی فراگیر 98 ویژه داوطلبان متقاضی سهمیه 25 درصد ایثارگران مطابق اطلاعیه 15 مهر فراهم گردید.

جهت ویرایش اطلاعات ثبت نام هفتمین آزمون فراگیر اینجا کلیک نمایید


استخدام هفتمین آزمون فراگیر ویژه وزارت آموزش و پرورش – 31 شهریور 98

با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در اجرای ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (۶) دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاههای اجرایی منضم به بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۳/۹۷۵۷ مورخ ۱۳۹۳/۰۷/۱۹ سازمان مذکور (معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سابق) و به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاههای اجرایی کشور، شرایط و ضوابط عمومی و تخصصی برای استخدام در هفتمین امتحان مشترک فراگیر به شرح زیر اعلام میگردد:

> شرایط عمومی

۱. داشتن تابعیت ایران

۲. اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۳. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۴. انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان

۵. داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند

۶. عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

۷. نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

۸. عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح

۹. داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی و همچنین بازنشسته باشند

۱۰. به استناد ماده (۹۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پستهای سازمانی در هر یک از دستگاههای اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا میباشند، پس از پذیرفته شدن در امتحان مشترک فراگیر، در زمان استخدام، نباید جزء مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاههای اجرایی باشند.

تبصره: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان صدور شماره مستخدم و انعقاد قرارداد پیمانی یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون میباشد.

۱۱. داشتن حداقل بیست (۲۰) سال تمام و حداکثر بیست و پنج (۲۵) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم، حداکثر سی سال (۳۰) برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر سی و پنج (۳۵) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر چهل (۴۰) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر چهل پنج (۴۵) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری.

تبصره ۱: جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می باشند و سایر مشمولین سهمیه ۲۵ درصد و ۵ درصد در صورت ثبت نام در آزمون، ضمن رعایت تبصره ۲ همین ماده، مکلف به رعایت حداکثر سنهای اعلام شده در این دفترچه میباشند، در غیراین صورت از سایر فرایند استخدام حذف خواهند شد.

تبصره ۲: موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

– پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال
– داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نمودهاند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها
– میزان مدت خدمت ضرورت
– داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تماموقت در وزارتخانهها و موسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمه های دولتی، شهرداریها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها.

جهت مشاهده ادامه شرایط آزمون استخدامی آموزش و پرورش مورخ 31 شهریور سال 98 اینجا کلیک نمایید

توجه مهم:
جهت مشاهده ادامه شرایط آزمون استخدامی آموزش و پرورش مورخ 31 شهریور سال 98 اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده سایر اطلاعات و شرایط آزمون استخدام آموزش و پرورش در سال 98 فایلهای PDF زیر را مطالعه نمایید:

جهت دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید
+ جهت دانلود فهرست شغل محلهای اداره کل آموزش و پرورش استانها اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده شهر و جنسیت مورد نیاز آزمون استخدام آموزش پرورش (سال 98) اینجا کلیک نمایید
+ جهت مشاهده شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدام آموزش‌ و پرورش (سال 98) اینجا کلیک نمایید

+ جهت دانلود مواد آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید
+ جهت دانلود کد و نام استان و شهرستان اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود فرم پیش نویس ثبت نام اینجا کلیک نمایید

توجه: مهلت ثبت نام پایان پذیرفته است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.

جهت مشاهده متن کامل آگهی در سایت سازمان سنجش کشور اینجا کلیک نمایید


جدول اختصاصی 31 استان استخدام آموزش و پرورش
ردیف لینک آموزش و پرورش استان  لینک مشاهده ردیف لینک آموزش و پرورش استان لینک مشاهده
1 استخدام آموزش و پرورش آذربایجان شرقی مشاهده 17 استخدام آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان مشاهده
2 استخدام آموزش و پرورش آذربایجان غربی مشاهده 18 استخدام آموزش و پرورش فارس مشاهده
3 استخدام آموزش و پرورش اردبیل مشاهده 19 استخدام آموزش و پرورش قزوین مشاهده
4 استخدام آموزش و پرورش اصفهان مشاهده 20 استخدام آموزش و پرورش قم مشاهده
5 استخدام آموزش و پرورش البرز مشاهده 21 استخدام آموزش و پرورش کردستان مشاهده
6 استخدام آموزش و پرورش ایلام مشاهده 22 استخدام آموزش و پرورش کرمان مشاهده
7 استخدام آموزش و پرورش بوشهر مشاهده 23 استخدام آموزش و پرورش کرمانشاه مشاهده
8 استخدام آموزش و پرورش شهر تهران مشاهده 24 استخدام آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مشاهده
9 استخدام آموزش و پرورش شهرستان های تهران مشاهده 25 استخدام آموزش و پرورش گلستان مشاهده
10 استخدام آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری مشاهده 26 استخدام آموزش و پرورش گیلان مشاهده
11 استخدام آموزش و پرورش خراسان جنوبی مشاهده 27 استخدام آموزش و پرورش لرستان مشاهده
12 استخدام آموزش و پرورش خراسان رضوی مشاهده 28 استخدام آموزش و پرورش مازندران مشاهده
13 استخدام آموزش و پرورش خراسان شمالی مشاهده 29 استخدام آموزش و پرورش مرکزی مشاهده
14 استخدام آموزش و پرورش خوزستان مشاهده 30 استخدام آموزش و پرورش هرمزگان مشاهده
15 استخدام آموزش و پرورش زنجان مشاهده 31 استخدام آموزش و پرورش همدان مشاهده
16 استخدام آموزش و پرورش سمنان مشاهده 32 استخدام آموزش و پرورش یزد مشاهده
جهت مشاهده اطلاعیه های استانی استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید
لینک های مفید و مرتبط
شرایط آزمون استخدامی زمان آزمون استخدامی کارت آزمون استخدامی نتایج آزمون استخدامی
اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش
دانلود بسته ویژه اصل سوالات آزمون های استخدامی آموزش و پرورش معرفی کتاب های استخدامی ایران استخدام
برای قبولی در آزمون استخدام آموزش و پرورش چه بخوانیم؟  نمونه کارنامه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش
راهنمای قبولی در آزمون های استخدامی راهنمای قبولی در مصاحبه های استخدامی
بخشنامه شرایط و ضوابط جذب معلم در آموزش و پرورش فرم اطلاعات فردی گزینش آموزش و پرورش
جهت مشاهده صفحه آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی کشور اینجا کلیک نمایید
جهت اطلاع از آخرین اخبار آزمون های استخدامی“ایران استخدام” را در پیام رسان ها دنبال کنید

آرشیو آگهی های استخدام آموزش و پرورش – سال های 97، 96، 95، 94، 89

جهت مشاهده آگهی های استخدام آموزش و پرورش (سال های 97، 96، 95، 94، 89) اینجا کلیک نمایید



اگر دیدگاهی در باره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خودتون رو در سایت درج کنید.


لطفا کمی صبر کنید...


  • جهت دریافت آخرین اخبار و آگهی های مهم استخدامی از طریق کانال تلگرام ایران استخدام اینجا کلیک نمایید

  • نویسنده : دریا

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 19:45

    کد دیدگاه : 2569276

    #اطلاعات_عمومی

    مهمترین علت عدم پیروزی پهلوی دوم در انجام تسریع و صد درصد برنامهای دهه ۲۰ الی ۳۰ چه بود؟؟؟

    ۱باستان‌گرایی و تجدد خواهی

    ۲ استبداد نظامی

    ۳ بافت مذهبی‌جامعه ایران

    ۴ هویت سازی

    پاسخ صحیح:#بافت_مذهبی جامعه ایران

    پاسخ دهید
  • نویسنده : دریا

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 19:43

    کد دیدگاه : 2569272

    #اطلاعات_عمومی

    در اواخر دوران قاجاریه و عصر مشروطه چه کسانی بر‌پایه ترقی خواهی غربی،وجود یک دیکتاتور را برای ترقی کشو لازم میدانستند؟؟؟

    ۱ روشنفکران غرب گرا

    ۲ مشروطه خواهان

    ۳ طرفداران الگی تعالی

    ۴ حامیان جنبش عدالت خانه

    پاسخ صحیح:#روشنفکران_غرب گرا

    پاسخ دهید
  • نویسنده : سعید

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 19:40

    کد دیدگاه : 2569265

    سلام دوستان یه سوال من کهسهمیهذپنج درصد ایثارگران دارم تو نمرم تاثیر داره یا سهمیه فقط تو مصاحبه اعمال میشه

    پاسخ دهید
    • نویسنده : آموزگار 1

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 01:57

      کد دیدگاه : 2569784

      سلام
      فقط همه آنهایی که سهمیه 5 درصد دارن و این کد محل رو انتخاب کردن با هم مقایسه میشن و سهمیه آزاد و 25 درصد اصلا تو این سهمیه با اونا رقابت نمیکنن، چه آزمون، چه مصاحبه

      پاسخ دهید
      • نویسنده : آموزگار 1

        تاریخ ارسال :

        ساعت ارسال : 02:00

        کد دیدگاه : 2569786

        البته اگر آموزش و پرورش باشه باید 80 درصد نمره آخرین فرد قبول شده رو به دست بیارین

        پاسخ دهید
  • نویسنده : نازگل

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 19:36

    کد دیدگاه : 2569256

    اصفهان ادبیات فارسی بویین میان دشت کی زده (:bravo:)

    پاسخ دهید
  • نویسنده : عارف

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 19:29

    کد دیدگاه : 2569248

    بهit
    سلام ازلطفت ممنونم آبجی درامدوکالت خوبه امابیشتربه قضاوت علاقمندم ببینم خداچی میخواد چرانمیتونی بیای سایت الان که یکم کمک میخوام ازت داری میری شایدبخاطرسوالات من باشه نمیدونم بهرحال کجاهستی شادوسلامت باشی التماس دعا.

    پاسخ دهید
    • نویسنده : it

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 00:26

      کد دیدگاه : 2569707

      سلام کارتمومی نداره بچمم شیطونه وقت نمیکنم.
      منابع رو براتون میپرسم و اگه سوالی داریدبپرسید که اگه نتونستم بیام جواب سوال هاتون رو داشته باشید.

      پاسخ دهید
    • نویسنده : it

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 09:27

      کد دیدگاه : 2569962

      سلام آقا عارف. دیشب منابع قضاوت رو پرسیدم. همسرش یا دفتره یا دادگاه گفت خستست سرفرصت میگه.فعلا شما برای آزمون بخونید هر وقت بگه من به صورت
      #قضاوت مینویسم که راحت پیدا کنید.

      پاسخ دهید
  • نویسنده : ارایش.

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 19:20

    کد دیدگاه : 2569238

    زهرا فارسی گل بابت همه چی ممنون راستی سمانه جان کامفیروز رو انتخاب کردی؟؟؟دلیل ویرایشت وانتخاب مجددکامفیرو چی بود؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : ناشناس

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 19:07

    کد دیدگاه : 2569224

    دوستان لطف میکنید ج بدید ؟؟
    حد نصاب و برای هر رشته امتحانی کشوری ح میکنن یا مثلا بالاترین نمره داوطلب یک رشته خاص در یک شهرخاص؟؟؟؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : نازگل

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 18:38

    کد دیدگاه : 2569192

    اصفهان ادبیات کیا زدند بویین میان دشت (:bravo:)

    پاسخ دهید
  • نویسنده : عارف

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 18:37

    کد دیدگاه : 2569190

    به سعیده
    سلام برا آ پ تاحدودی خونده بودم گزینش زندان راتتره مثلا مصاحبش بعدزودترمیری سرکارتازه آموزشم نداره شایدیک ماه مزایاشم ازآ پ بالاتره آینده ی روشنی هم داره ببینم خداچی میخواد.

    پاسخ دهید
  • نویسنده : دریا

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 18:31

    کد دیدگاه : 2569186

    به انتظار آموزگاری

    سلام عزیزم من بومی اهوازم.و رشتم تک ظرفیتیه و نزدیکترین جایی که بنظرم میمومد بین شادگان و دشت آزادگان.شادگان رو زدم.ولی الان‌یکم استرسی شدم ک نکنه رقابت بالا باشه.چون‌میبینم حداقلش تو رشتهای دیگه خیلی از اهوازیا شادگان‌میزنن.چون نزدیکتره نسب ب شهرهای دیگه مثل شوش و دزفول و اندیمشک و….

    پاسخ دهید
  • نویسنده : مینا آموزگاری

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 18:17

    کد دیدگاه : 2569158

    به همه آموزگاری ها
    دوستان سنت گرایی و تجربه گرایی و نومفهوم گرایی اسم دیگر کدوم مکاتبه؟؟؟ (:dash:)
    آخه تو فصل ۳مدرسان ندیدم ….دیگه مخم پکیده از فلسفه (:bomb:)

    پاسخ دهید
    • نویسنده : زردالو

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 21:42

      کد دیدگاه : 2569467

      تجربه گرایی میشه.. پراگماتیسم

      پاسخ دهید
    • نویسنده : سعیده گیلان

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 21:51

      کد دیدگاه : 2569483

      سنت گرایی و تجربه گرایی و نومفهوم گرایان تو فلسفه نیس….فصل 2 فنون شعبانی

      پاسخ دهید
  • نویسنده : آموزگار 1

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 18:05

    کد دیدگاه : 2569142

    مراحل رشد اخلاقی لارنس کلبرگ :
    سطح پيش عرفي،(preconventional level)

    اصول اخلاقي به صورت بيروني كنترل مي شوند. مانند مرحله دگر مختار پياژه، كودكان مقررات صاحبان قدرت را مي پذيرند و اعمال را به وسيله پيامدهاي آنها ارزيابي مي كنند. رفتارهايي كه به تنبيه منجر مي شوند، بد و آنهايي كه به پاداش ها مي انجامند، خوب در نظر گرفته مي شوند.

    مرحله ۱: جهت گيري تنبيه و اطاعت: در اين مرحله، كودكان به سختي مي توانند دو نقطه نظر را در يك مسئله اخلاقي در نظر بگيرند. در نتيجه، آنها مقاصد افراد را ناديده گرفته و در عوض، به عنوان دلايلي براي رفتار كردن به صورت اخلاقي، روي ترس از صاحبان قدرت و اجتناب از تنبيه تمركز مي كنند.

    پيامد ها مانند دستگير شدن يا تعقيب شدن: اگر بگذاريد همسرتان بميرد، به خاطر خرج نكردن پول براي كمك به او سرزنش خواهيد شد و از شما و دارو ساز به خاطر مرگ همسرتان تحقيق خواهد شد.

    مرحله ۲: جهت گيري هدف وسيله اي: كودكان آگاه مي شوند كه افراد مي توانند در مورد يك مسئله اخلاقي ديدگاه هاي مختلفي داشته باشند ولي در ابتدا اين آگاهي بسيار عيني است.

    آنها عمل درست را ناشي از نفع شخصي خودشان مي دانند و مقابله به مثل را به صورت لطف برابر درك مي كنند: ((تو اين كار را براي من بكن و من آن را براي تو خواهم كرد)). (زندگي خود را بيش از آنكه ارزش داشته باشد به خطر مي اندازد با دزدي ….

    سطح عرفي، (conventional level)

    افراد در سطح عرفي كماكان اطاعت از مقررات اجتماعي را مهم مي دانند ولي نه به دلايل نفع شخصي. آنها معتقدند كه حفظ كردن نظام اجتماعي موجود، روابط مثبت و نظم اجتماعي را تضمين مي كند.

    مرحله ۳:(اوايل يا اواسط نوجواني) جهت گيري ((پسرخوب- دختر خوب)) يا اصول اخلاقي همكاري بين فردي: ميل به اطاعت كردن از مقررات به خاطر اينكه به هماهنگي اجتماعي كمك مي كند.

    افراد در مرحله ۳ مي خواهند با ((آدم خوب)) بودن– يعني، قابل اعتماد، وفادار، مودب، ياري گر، و دوست داشتني بودن- محبت و تأييد دوستان و خويشاوندان را حفظ كنند. توانايي در نظر گرفتن رابطه دو نفر از ديدگاه يك مشاهده گر بيروني بي طرف، به اين رويكرد تازه به اصول اخلاقي، كمك مي كند.

    در اين مرحله، فرد مقابله به مثل ايده آل را درك مي كند.

    طرفداري از دزدي: اگر دارو را بدزدي، هيچ كس فكر نخواهد كرد كه شما آدم بدي هستيد، ولي اگر اين كار را نكنيد، خانواده شما تصور خواهد كرد كه شوهر سنگدلي هستيد.

    مخالفت با دزدي: فقط اين دارو ساز نيست كه شما را مجرم خواهد دانست، بلكه هركسي همين برداشت را از شما خواهد داشت…. و از اينكه موجب بي آبرويي خانواده و خودتان شده ايد، احساس بدي خواهيد داشت.

    مرحله ۴: جهت گيري حفظ كردن نظم اجتماعي: (در نوجواني) در اين مرحله فرد ديدگاه بزرگتري را به حساب مي آورد- ديدگاه قوانين اجتماعي. گزينه هاي اخلاقي، ديگر به روابط نزديك با ديگران وابسته نيستند.مقررات بايد به صورت يكسان در مورد همه اجرا شوند و هر عضو جامعه وظيفه دارد كه از آنها اطاعت كند.هرگز نبايد از قوانين سرپيچي كرد زيرا آنها براي تضمين نظم اجتماعي و روابط ياري گرانه بين افراد ضروري هستند.

    طرفداري از دزدي: ((هينز وظيفه دارد كه همسرش را از مرگ نجات دهد؛ اين عهدي است كه او هنگام ازدواج بسته است. اما دزدي كردن غلط است، بنابراين او بايد اين دارو را بااين فكر بگيرد كه بعداً پول آن را به داروساز بپردازد و مجازات نقص كردن قانون را بپذيرد)).

    مخالفت با دزدي: ((حتي اگر همسر هينز در حال مرگ باشد، باز هم او وظيفه دارد كه به عنوان يك شهروند از قانون تبعيت كند… اگر همه شروع به قانون شكني كنند، تمدني وجود نخواهد داشت، بلكه فقط بايد شاهد جرم و خشونت بود)).

    سطح پس عرفي يا اخلاقي (postconventional level)

    افراد در سطح پس عرفي از حمايت بي چون و چراي مقررات و قوانين جامعه خود فراتر مي روند. آنها اصول اخلاقي را برحسب اصول و ارزش هاي انتزاعي كه در مورد تمام موقعيت ها و جوامع به اجرا گذاشته مي شوند، تعريف مي كنند.

    مرحله ۵ جهت گيري قرارداد اجتماعي: قوانين و مقررات را به صورت وسايل انعطاف پذيري براي پيشبرد اهداف انسان در نظر مي گيرند. براي تعبير كردن و تغيير دادن قانون بر روش هاي عادلانه تأكيد مي كنند. در صورتي كه قوانين با حقوق فرد و تمايلات اكثريت هماهنگ باشند، هركسي به خاطر جهت گيري قراداد اجتماعي از آنها تبعيت مي كند- يعني، مشاركت آزاد و مشتاقانه در نظام به خاطر اينكه رفاه بيشتري را براي مردم به بار مي آورد.

    طرفداري از دزدي: گرچه عليه دزدي قانوني وجود دارد، اما اين قانون به معني نقض كردن حق زندگي فرد نيست.(فقط بايد مورد تجديد نظر قرار گيرد تا حق زندگي مردم به حساب آورده شود).

    مرحله ۶جهت گيري اصول اخلاقي همگاني: در اين مرحله آخر، عمل درست به وسيله اصول اخلاقي خود برگزيده وجدان تعريف مي شود كه براي همه افراد، صرف نظر از قانون و توافق اجتماعي ، معتبر هستند. اين ارزش ها انتزاعي هستند، نه مقررات اخلاقي عيني.

    معمولاً اين اصول را براي همه انسان ها به طور برابر قابل اجرا مي دانند و معتقدند كه ارزش و شرافت هر فردي بايد محترم شمرده شوند.

    طرفداري از دزدي: ((ارزش قايل شدن براي ماديات فراتر از خود زندگي، معني ندارد. افراد مي توانند بدون اينكه اصلاً اموال شخصي داشته باشند، باهم زندگي كنند. محترم شمردن زندگي و شخصيت انسان، اصلي مسلم است و بنابراين، افراد متقابلاً وظيفه دارند كه يكديگر را از مرگ نجات دهند)).منبع : ravanbonyan

    پاسخ دهید
  • نویسنده : حسین

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 18:04

    کد دیدگاه : 2569139

    درسای عمومی هر درس چندتا سوال میاااااااااد؟

    پاسخ دهید
    • نویسنده : ناشناس

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 19:04

      کد دیدگاه : 2569222

      میتونین لینک دانلود بارم بندی یوالات عمومی و از همین سایت پیدا کنین
      ادمین تو صفحه 93 یا 94 نظر سنجی وزارت بهداشت گذاشته اما اینم بدونید ک ثابت نیس هر سال 10تا بیاد یا 12 تا متفاوته

      پاسخ دهید
    • نویسنده : حسین قرالر

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 19:36

      کد دیدگاه : 2569255

      15تا

      پاسخ دهید
    • نویسنده : z

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 20:05

      کد دیدگاه : 2569314

      13 تا

      پاسخ دهید
    • نویسنده : حسین

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 23:00

      کد دیدگاه : 2569593

      مرسی از همه

      پاسخ دهید
  • نویسنده : فارس

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 17:59

    کد دیدگاه : 2569130

    سلام بچه های اموزگار ابتدایی مهتاب جون،خانم عسگری،موناوبقیه دوستان توروخدامنو راهنمایی کنید من کتاب سنجش و پرورشی رو خوندم و کتاب رشد وفلسفه و فنون ودارم همه کتابامم از مدرسان امروز خیلی ناامید شدم اصلا نتونستم درس بخونم خیلیم کند خونم ینی روزی دو فصل پرورشی روتو یه روز میخونم احساس میکنم این سه تا کتاب هم حجمش زیاده هم سخته چکار کنم که تو وقتی که مونده بتونم هم اون دوتا کتاب ومرور کنم همو سه تا کتاب مونده روبخونم یه کم بهم امید بدین چون اصلا انگیزه ندارم

    پاسخ دهید
    • نویسنده : مونا گیلان

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 18:32

      کد دیدگاه : 2569187

      عزیزم فلسفه و رشد یکم سخت هستن من فلسفه رو فقط فصل های مهمش رو خوندم و خلاصه نویسی کردم که بعد اینقدر تکرار کنم که یادم بمونه بعضی ها هم فلسفه رو میذارن هفته آخر که نزدیک آزمونه بخونن که یاد شون بمونه، درمورد رشد هم منم اولش فکر میکردم خیلی سخته و کلا کنارش گذاشتا بودم بعد شروع کردم به خوندن فصل های مورد علاقم که فکر میکردم آسونم هستن مثل فصل پیری و نوجوانی که متوجه شدم زیادم سخت نیست فصل های اولش که نظریه ها هستن یکم سخته بعد خوب میشه سعی کن به دور تند خوانی کنی بعد میبینی زیادم سخت نیست به نظرم از همه سخت تر فصل 4 پیاژه ست،
      فنون مدرسان کتاب خوبی نیست خوب توضیح نداده و بیخودی مطلب رو سخت و خلاصه کرده که آدم دلسرد میکنه فنون شعبانی رو بخون قول میدم به کلی دیدت درمورد فنون عوض میشه وقتی تمومش کنی، کتاب روان و شیرینیه، موفق باشی

      پاسخ دهید
      • نویسنده : فارس

        تاریخ ارسال :

        ساعت ارسال : 06:41

        کد دیدگاه : 2569830

        سلام مونا جون مرسی بابت راهنمایت من کتاب فنون منبع اصلی رو ندارم میشه برا کتابای رشد و فلسفه بگی چه فصلایی داری میخونی که منم همونارو بخونم

        پاسخ دهید
    • نویسنده : Mahtab70

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 19:31

      کد دیدگاه : 2569251

      به فارس
      اتفاقا وقتی کند بخونی خوندنت مفهومی تره تا اینکه باسرعت بخونی،ببین اشکالی نداره که کند میخونی کند بخون اما همونو مفهومی مفهومی بخون یجوری بخون که انگار آخرین خوندنته بااینجور خوندن اگر زمان کم آوردی و به دور بعدی هم نرسیدی دیگه خیالت راحته که تو قبلش یک دور مفهومی درسارو خوندی،منم مثل خودت کند میخونم اما مفهومی مفهومی میخونما،مثلا دیروز 2فصل ازفنون شعبانی رو خیلی مفهومی خوندمش،امروز دوباره همون2فصل و مرور کردم باور کن تمام مطالبی که خونده بودم یادم بود و اونقد مرورم با سرعت انجام شد که حس خوبی گرفتم، واینکه آدمای کند خون باید ساعت مطالعه شونو ببرن بالا،پس سرعت مطالعت ثابته چون تو ذاتا کند خونی اما ساعت مطالعت دیگه دست خودته و میتونی کم و زیاد کنی

      پاسخ دهید
      • نویسنده : فارس

        تاریخ ارسال :

        ساعت ارسال : 22:34

        کد دیدگاه : 2569547

        مرسی مهتاب جون وخانم عسگری عزیز آخه من کتاب به کتاب پیش میرم روز و فقط یه کتاب تخصصی میخونم شبا رو هم گذاشتم برا عمومی آخه فلسفه رو امروز نگاه کردم به نظرم هم حجمش زیاده هم خیلی سخته بخدا دیگه کلافه ام نمیدونم چکار کنم

        پاسخ دهید
        • نویسنده : Mahtab70

          تاریخ ارسال :

          ساعت ارسال : 01:24

          کد دیدگاه : 2569766

          به فارس
          کتاب به کتاب خسته کنندس،سعی کن ترکیبی بخونی، بعدم اگر فلسفه سخته خب برای همه همینجوریه و همه مجبوریم بخونیمش موقعیکه می‌خونیش به این فکر کن که همه آموزگاریا دارن این کتاب و میخونن اوناهم بهشون سخت میگذره پس فعلا شرایط همه یکسانه

          پاسخ دهید
          • نویسنده : فارس

            تاریخ ارسال :

            ساعت ارسال : 12:48

            کد دیدگاه : 2570289

            مرسی مهتاب جون ،خانم عسگری ومونا جون مرسی بابت راهنماییتون

            پاسخ دهید
    • نویسنده : خانم عسکری

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 19:55

      کد دیدگاه : 2569302

      سلام عزیزم چرا ناامید تو داری تلاش خودتو میکنی پس به چیز دیگه ای فکر نکن..بابت کتابهاتم خیلی خوبن که مدرسان گرفتی سعی کن وقتت رو تنظیم کنی تا بتونی به همه درسات برسی مثلا در روز از هر کدوم یک فصل بخون هنوز وقت زیادی مونده بخونی میرسی نگران نباش..اگر دور اولت هست و وقت کم اوردی فقط رو فصل های مهم تمرکز کن…انشالله موفق باشی دوست عزیز.

      پاسخ دهید
    • نویسنده : هایده

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 21:50

      کد دیدگاه : 2569479

      سلام….
      دوستان یه نکته می خوام عارض بشم…. امیدوار همه امسال قبول بشن…
      اگه خدای نکرده کسی قبول نشد این نسخه رو از من داشته باشید سال دیگه صد در هزار قبولید….

      اولین گام…..
      تهیه اصل منبع (منبع کمکی دشمن حافظه س)

      گام دوم…..
      هنگام مطالعه سعی کنید تا می تونید خط به خط رو چارت بند یا نموداری کنید … حتی اگه قرار باشه رو نویسی کنید …. ولی بصورت چارت یا نمودار درختی….

      خب حالا می گید این چه کاریه وقتگیره و کتاب رو بخونیم بهتره….

      ولی خیر… شما اگه به صورت نمودار درختی کنید … هم حجم کتاب رو به نصف رسوندید… هم مطالب واضحتر می شه…. هم اینکه نیازی به مراجعه مجدد به کتاب ندارید….
      مغز از کار تکراری و یکنواخت خوشش نمیاد….
      پس دوستان بجای خوندن خط به خط و فکر کردن به خاطرات دیروز و پریروز و پارسال و ده سال پیش … این نسخه ای که ارائه کردم رو انجام بدید…..

      پاسخ دهید
  • نویسنده : آموزگار 1

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 17:56

    کد دیدگاه : 2569123

    به زهرا فارسی
    سلام
    از شما خیلی ممنونم
    پیروز باشید🌹🌹🌹🌹🌹

    پاسخ دهید
    • نویسنده : زهرافارسی

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 19:15

      کد دیدگاه : 2569232

      . (:heart:)

      پاسخ دهید
  • نویسنده : آموزگار 1

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 17:46

    کد دیدگاه : 2569105

    سلام سعیده گیلان
    از شما خیلی ممنونم
    پیروز باشید🌹🌹🌹🌹🌹

    پاسخ دهید
    • نویسنده : سعیده گیلان

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 18:09

      کد دیدگاه : 2569147

      سلام…
      خواهش میکنم..به امید قبولیتون🌸🌸🌸

      پاسخ دهید
  • نویسنده : آموزگار 1

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 17:44

    کد دیدگاه : 2569101

    سلام
    از شما خیلی ممنونم
    پیروز باشید🌹🌹🌹🌹🌹

    پاسخ دهید
  • نویسنده : مائده

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 17:39

    کد دیدگاه : 2569099

    سلام.بچه ها خداقوت به نظرتون برا کامپیوتر بیشتر کدوم قسمت ها رو بخونیم از نم افزاره افزارها (:heart:)

    پاسخ دهید
  • نویسنده : زهرا

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 17:22

    کد دیدگاه : 2569082

    سلام
    بچه ها اینجا کسی از استان اردبیل هس دبیری زبان شرکت کنه؟

    پاسخ دهید
  • نویسنده : پارمیس

    تاریخ ارسال :

    ساعت ارسال : 17:11

    کد دیدگاه : 2569068

    سلام
    بچه های اموزگاری این سوال جوابش چیه؟مناسب ترین الگوی طرح سوال کدام است؟
    نام فراگیر .مکث کوتاه .طرح سوال
    طرح سوال .مکث کوتاه .نام فراگیر
    خودم میگم اولیه

    پاسخ دهید
    • نویسنده : سها بانو

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 17:25

      کد دیدگاه : 2569084

      گزینه اول درسته

      پاسخ دهید
      • نویسنده : سمانه....

        تاریخ ارسال :

        ساعت ارسال : 17:44

        کد دیدگاه : 2569102

        سلام عزیزم گزینه ی دوم درسته
        طرح سوال مکث کوتاه نام فراگیر

        پاسخ دهید
        • نویسنده : سهابانو

          تاریخ ارسال :

          ساعت ارسال : 18:29

          کد دیدگاه : 2569183

          یادم نیست دقیق کجا خوندم ،
          ولی نوشته بود همیشه قبل از پرسیدن سوال تعیین کنید ک از کدوم دانش اموز میخواید سوال بپرسید…

          پاسخ دهید
      • نویسنده : پارمیس

        تاریخ ارسال :

        ساعت ارسال : 17:55

        کد دیدگاه : 2569122

        ممنون عزیزم.مدرسان تو فنون تدریس اشتباه زده

        پاسخ دهید
    • نویسنده : نیوشا

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 17:44

      کد دیدگاه : 2569103

      طرح سوال.مکث کوتاه .نام فراگیر

      پاسخ دهید
    • نویسنده : zahra84

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 18:05

      کد دیدگاه : 2569140

      دو

      پاسخ دهید
    • نویسنده : ناشناس

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 18:50

      کد دیدگاه : 2569207

      گزینه دوم

      پاسخ دهید
    • نویسنده : نازنین زهرا

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 20:06

      کد دیدگاه : 2569317

      اولی

      پاسخ دهید
    • نویسنده : فاطمه

      تاریخ ارسال :

      ساعت ارسال : 23:25

      کد دیدگاه : 2569626

      مطمنا اولی

      پاسخ دهید

لطفا کمی صبر کنید...

از تاریخ:
تا تاریخ:

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...