• ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

زمان اعلام اسامی پذیرفته شگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

زمان اعلام اسامی پذیرفته شگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

زمان اعلام اسامی پذیرفته شگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


خبر 2 اسفند 95: زمان اعلام اسامی پذیرفته شگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش (منبع: خبرگزاری ایسنا)
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام اسامی پذیرفته شگان نهایی آزمون استخدامی گفت: تعدادی از ظرفیت‌های آزمون خالی مانده است که با سازمان اداری وو استخدامی مکاتبه کردیم تا ظرفیت‌های خالی تعیین تکلیف شود.
حسن حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره زمان اعلام اسامی پذیرفته شگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار کرد: سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور 211 آبان‌ماه جاری در 53 شهرستان مختلف کشور برگزار شد.
وی افزود: پس از مشخص شدن نتاج آزمون استخدامی، برنامه زمانبندی استانی برای انجام مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون در هفته اول دی ماه اعلام شد و پذیرفته شدگان به ادارت آموزش وپرورشش مراجعه و مراحل مصاحبه و گزینش را طی کردند.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه هنوز فهرست ما قطعی و نهایی نشده است، گفت: تعدادی از ظرفیت‌های ما خالی مانده است. در همین راستا با سازمان اداری و استخدامی کشور مکاتبه کردیم و قرار شد ظرفیت‌های خالی تعیین تکلیف شود. براین اساس لیست متممی به ما اعلام خواهند کرد تا پس از مصاحبه با افراد جدید معرفی شده، فهرست نهایی را اعلام کنیم. ظرفیت های خالی طی دو تا سه روز آینده مشخص خواهد شد.
حسینی درباره تعداد ظرفیت‌های خالی مانده، گفت: هنوز ظرفیت‌های خالی تعیین تکلیف نشده و به ما اعلام نکرده‌اند. طی دو تا سه روز آینده این مورد هم مشخص می‌شود و قطعا باید تا پایان سالل آن را نهایی کنیم.
وی درباره زمان شروع دوره های آموزش صلاحیت حرفه ای و صدور احکام ورودی‌های جدید آزمون استخدامی نیز عنوان کرد: دوره آموزشی از سال آینده در دانشگاه فرهنگیان شروع می‌شود . پس ازز طی دوره آموزشی، دانشگاه به ما افرادی که این دوره را با موفقیت طی کنند اعلام می‌کند تا احکام استخدامی‌ برای آنها صادر شود.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=748098
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد