۸ سال پیش

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی مربیان پیش دبستانی مشخص نیست
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

وزیر آموزش و پرورش گفت: زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی مربیان پیش دبستانی مشخص نیست

جهت مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان پیش دبستانی کلیک کنید


دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص نتایج آزمون استخدام فرهنگیان گفت: همکاری بین سازمان سنجش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و وزارت آموزش و پرورش انجام شده است، یعنی یک اقدام سه جانبه صورت گرفته است. طبق آخرین گزارشی که دریافت کرده‌ام، ظرفیت پذیرش در برخی رشته‌ها و شهرستان‌ها تکمیل نشده است و ما به دنبال تکمیل ظرفیت هستیم و سازمان سنجش در این زمینه تلاش‌هایی داشته است و سازمان مدیریت نیز همکاری کرده‌ است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی مربیان پیش دبستانی مشخص نیست.

وی افزود: با آزمونی که برگزار شده است، تلاش داریم کل ظرفیت‌ها را پذیرش داشته باشیم و به سرعت دوره را در دانشگاه فرهنگی آغاز کنیم، آزمون دیگری قرار نیست برگزار شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=565915
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد