۷ سال پیش

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۹۵ دانشگاه آزاد
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 95 دانشگاه آزاد ؛ امروز

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تحصیلی اینجا کلیک کنید


رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی 1395 این دانشگاه در ساعت 14 امروز خبر داد.
دکتر بهروز دانشیان در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا، اظهار کرد: نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی 1395 دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 14 امروز، چهارشنبه 29 اردیبهشت اعلام خواهد شد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.com از نتیجه خود مطلع شوند.
وی افزود: آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری تخصصی 95 که شماره داوطلبی خود را در اختیار ندارند، می توانند از طریق تلفن گویا به شماره 4743 و انتخاب کلید شماره 3 و ارائه اطلاعات درخواستی نسبت به دریافت شماره داوطلبی اقدام و سپس با مراجعه به سامانه این مرکز نسبت به مشاهده نتیجه خود اقدام کنند.
رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه اعلام نتایج نهایی از طریق شماره داوطلبی صورت می گیرد، گفت: داوطلبان ضرورت دارد در حفظ و نگهداری شماره داوطلبی خود دقت لازم را داشته باشند.
دانشیان در پایان گفت: زمان اعلام نتایج اولیه دوره‌های بدون آزمون و پژوهش محور دکتری تخصصی 1395 دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً اعلام خواهد شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=599406
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد