۷ سال پیش

زمان پرداخت معوقات فرهنگیان
No Image

زمان پرداخت معوقات فرهنگیان

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

وزیر آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه نیازمند ده هزار معلم با مدرک کارشناسی و بالاتر است و آزمون استخدامی برای جذب این نیروها شهریور امسال برگزار می‌شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


علی اصغر فانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: حداقل مدرک لازم برای متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی کارشناسی است و متقاضیان دارای مدرک کارشناسی باید حداکثر 30 سال و متقاضیان دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری باید حداکثر 35 سال سن داشته باشند.

وی گفت: رشته های مورد درخواست آموزش و پرورش در این آزمون متفاوت است و متقاضیان در این آزمون براساس جنسیت و نیاز منطقه و بوم در هر استان پذیرفته خواهند شد.

وزیر تاکید کرد: ترجیح می دهیم که آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت مستقل وجدا از آزمون های هماهنگ استخدامی سازمان سنجش برگزار شود که در این زمینه با سازمان مدیریت هماهنگی های لازم انجام شده است.

فانی گفت: پذیرفته شدگان در این آزمون استخدامی در یک دوره یکساله در دانشگاه فرهنگیان دوره های مهارتی معلمی را خواهند گذراند.

وزیر آموزش و پرورش به حل مشکل انتخاب رشته دانش آموزان در برخی استان ها اشاره کرد و گفت: در جلسه ای که دیروز داشتیم دو تن از معاونان آموزش و پرورش موظف به حل مشکل انتخاب رشته دانش آموزان شده اند.

فانی افزود: شکایات دانش آموزان و خانواده ها از طریق ادارات کل استان ها جمع آوری شده است و ادارات کل آموزش و پرورش موظف به رسیدگی به شکایات و تجدیدنظر در انتخاب رشته دانش آموزان شده اند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان برای انتخاب رشته تجربی و ریاضی همچنان با محدودیت روبرو هستند و از طرفی امکانات آموزش و پرورش اجازه انتخاب این دو رشته را مازاد بر نیاز نمی دهد ولی ظرفیت برخی رشته ها در برخی استان ها افزایش خواهد یافت.

وزیر آموزش و پرورش به پرداخت معوقات فرهنگیان اشاره کرد و افزود: برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان چند نامه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی نوشته ایم و درخواست تخصیص اعتبار کرده ایم.

وی گفت: در صورت تخصیص اعتبار هزار و 600 میلیارد تومانی کل مبلغ پاداش پایان خدمت سال 94 فرهنگیان تا پایان شهریور پرداخت خواهد شد.

وی یادآور شد: حقوق معوقه معلمان حق التدریس نیز تا پایان شهریور پرداخت می شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=638587
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد