۷ سال پیش

سازماندهی ۵۵ هزار معلم کرمانی در سال تحصیلی جدید
اطلاعات بیشتر

 

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سازماندهی 55 هزار معلم در پایه‌ها و رشته‌های مختلف تحصیلی مدارس استان کرمان را انجام داده‌ایم.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی زنگی‌آبادی صبح امروز در شورای آموزش و پرورش استان کرمان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری اظهار داشت: سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس مقارن است و برنامه‌های گسترده‌ای در قالب پنج کارگروه برای سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی شده است.
وی بیان داشت: 540 هزار دانش‌آموز، 55 هزار معلم و 5 هزار مدرسه در استان کرمان داریم و بهسازی و زیباسازی مدارس استان با یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار دولتی و کمک‌های مردمی انجام شده است.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اضافه کرد: پیگیری برای تکمیل مدارس نیمه‌تمام، آسفالت 10 مدرسه و تجهیز به وسایل ورزشی، بازسازی تجهیزات هنرستان‌های کرمان و ساماندهی سرویس مدارس نیز انجام شده است.
زنگی‌آبادی تصریح کرد: کمبود و عدم استاندارد فضای آموزشی در کرمان موجب شده تا تراکم دانش‌آموز در مدارس زیاد باشد.
وی یادآور شد: سنجش سلامت برای بیش از 59 هزار دانش‌آموز کلاس اولی را در استان کرمان انجام داده‌ایم و اقداماتی برای بازگشت به تحصیل 2 هزار و 500 دانش آموز بازمانده از تحصیل انجام شده است.
زنگی‌آبادی توزیع متوازن دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف را از دیگر اقدامات صورت گرفته برای سال تحصیلی جدید ذکر کرد و ابراز داشت: 38 هزار دانش‌آموز کرمانی در رشته‌های مختلف هدایت شدند.
وی با اشاره به پیگیری به موقع برای تحویل کتاب‌های دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: کمبود کتاب در استان کرمان گزارش نشده است، اما با توجه به اینکه استقرار پایه دهم در قالب طرح تحول در نظام آموزش و پرورش را داریم، بنابراین بعضی از کتاب‌ها ممکن است، دیر چاپ شود و در نتیجه مشکلی در این زمینه داشته باشیم که مساله‌ای ملی است.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: سازماندهی 55 هزار معلم در پایه‌ها و رشته‌های مختلف تحصیلی را انجام داده‌ایم و 710 نفر از تحصیلکرده‌های دانشگاه فرهنگیان برای نخستین سال وارد آموزش و پرورش استان کرمان شده‌اند.
زنگی‌آبادی یادآور شد: 33 درصد از فرهنگیان استان کرمان در سال جاری منتقل شده‌اند و کار نقل و انتقال همکاران به بهترین شکل ممکن انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه استان کرمان به چهار قطب تشکیل شده است، ابراز داشت: تیم‌های استانی ارزیابی و نظارت بر مدارس تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=666350
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد