۷ سال پیش

سربازان برای ازدواج و تولد فرزند پاداش می گیرند
اطلاعات بیشتر

 

سرهنگ حبیب جعفرزاده رئیس پلیس وظیفه عمومی آذربایجان غربی گفت: سربازان در صورت ازدواج و یا تولد فرزند حین خدمت از پاداش و کسر خدمت بهره مند می شوند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، سرهنگ حبیب جعفرزاده رئیس پلیس وظیفه عمومی استان در گفتگو با خبرنگاران گفت: آخرین اصلاحیه قانون خدمت وظیفه عمومی که در ۲۲ آبان ۹۰ ابلاغ شده است کماکان پابرجاست و سربازان بر مبنای نیاز و اقتضای زمان خدمت خود را انجام می دهند.
وی افزود: در همین راستا و برای کمک به وضعیت سربازان متاهل، این سربازان در صورت ازدواج و در صورت تولد هر فرزند علاوه بر پاداش از ۳ ماه کسری نیز بهره مند خواهند شد ضمن اینکه وضعیت مرخصی استحقاقی آنان همانند کادر نیروهای مسلح خواهد بود.
رئیس پلیس وظیفه عمومی آذربایجان غربی تصریح کرد: مشمولان غائب نیز برای خرید خدمت باید از طریق تلفن گویای ۰۹۶۴۸۰ میتوانند برای ثبت نام در این طرح اقدام کنند.
جعفرزاده گفت: مشمولانی که در این طرح ثبت نام کرده اند برای پرداخت مبلغ اعلامی از ۲ شیوه نقدی که تا پایان سال امکان پرداخت آن میسر است و تسهیلات بانکی با اقساط ۳۶ ماهه می توانند اقدام کنند.
وی افزود: در طرح تبدیل کارت های کاغذی به هوشمند نیز با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ هم اکنون حجم بسیار کمی از این کارت های کاغذی باقی مانده است .

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=627376
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد