۷ سال پیش

سهمیه ۳۰۰۰ نفری ایثارگران در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

سهمیه 3000 نفری ایثارگران در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از سهمیه 3000 نفری ایثارگران در آزمون استخدامی 10 هزار نفری آموزش و پرورش که اخیرا برگزار شد، خبر داد.

محمد حسین کفراشی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره روند جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش در سهمیه ایثارگران اظهار کرد: از آزمون استخدامی سال اخیر که چندی پیش برگزار شد برای 3000 نفر سهمیه گرفته‌ایم.

وی افزود: در واقع 30 درصد از این جمعیت طبق ماده 21 قانون جامع ایثارگری، ایثارگران خواهند بود. براساس این قانون 25 درصد فرزندان شهداء و جانبازان 25 درصد به بالا و 5 درصد رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد هستند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سال گذشته نیز نزدیک به 1500 نفر جذب شدند، درباره تعداد افراد متقاضی و پشت نوبت ایثارگران برای استخدام در آموزش و پرورش عنوان کرد: در سال گذشته که 1500 نفر جذب شده بودند، بیش از 8000 نفر متقاضی بودند که یقینا اکنون بر شمار آنها افزوده شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=699146
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد