• ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
  • 0k نظر «نمایش»

سهمیه طلاب وظیفه در آموزش و پرورش به ۳ هزار نفر رسیده است

سهمیه طلاب وظیفه در آموزش و پرورش به ۳ هزار نفر رسیده است

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

سهمیه طلاب وظیفه در استان فارس 190 نفر است

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، معاون امور استان‌های ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: سهمیه طلاب وظیفه در آموزش و پرورش به 3 هزار نفر رسیده است.

حجت‌الاسلام حسین درودی معاون امور استان‌های ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش  در جلسه کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش فارس گفت: نیاز است نشست‌هایی برای طلاب جذب شده و طلاب وظیفه در آموزش و پرورش برگزار و روند به کارگیری و بازدهی آن‌ها باید بررسی شود.

او گفت برای اینکه دانش‌آموزان بتوانند رشته‌های حوزوی را برای ادامه تحصیل در حوزه‌های علمیه انتخاب کنند در هفته مشاوره تحصیلی رشته علوم حوزوی هم در کنار سایر رشته‌ها قرار گرفته بود.

معاون امور استان‌های ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: یکی از برنامه‌های اجرا شده برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای ادامه تحصیل در حوزه‌های علمیه بازدید دانش آموزان علاقه‌مند از حوزه‌های علمیه با معماری اسلامی است.

معاون امور استان‌های ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: پس از آن حوزه‌های علمیه باید برای خانواده‌های دانش‌آموزانی که رشته‌های حوزوی را انتخاب کرده اند جلسات توجیهی برگزار کنند.

درودی گفت: در استان‌ها مدارس شهید مطهری، معارف و صدرا که توسط سازمان تبلیغات اسلامی اداره می‌شود در فارس به خاطر وجود طلاب با درجه علمی بالا این مدارس موفق هستند.

او با بیان اینکه قرار است مدارس معارف حوزه‌های علمیه هم تاسیس شود، خاطرنشان کرد: باید مجموعه کمیته‌های همکاری شهرستان‌ها در مورد مسائل و مقررات جذب آشنا شوند.

معاون ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: دانشگاه فرهنگیان با داشتن ۳۲ واحد دوره‌های اسلامی می‌تواند از ظرفیت حوزه‌های علمیه استفاده کند و از اساتید صاحب نام این حوزه‌ها بهره ببرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2610477
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد