۷ سال پیش

سهم آموزش‌وپرورش از بودجه کم نیست

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

رشد بودجه آموزش و پرورش از 9 به 12 درصد

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


رئیس مجلس شورای اسلامی با استراتژیک دانستن آموزش و پرورش گفت: برخی دستگاه‌ها مانند آموزش و پرورش زیربنایی هستند و چشم انداز دراز مدت دارند.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار امروز (سه شنبه، 14 اردیبهشت ماه) با معلمان نمونه سراسر کشور که در تالار مدرس مجلس شورای اسلامی برگزار شد با تشکر از ارائه گزارشی پیرامون وضعیت معلمان از سوی مسئولان مربوطه گفت: با همه مشکلاتی که در شغل معلمی وجود دارد، عشقی در آنهاست که سبب شده همه سختی ها را دوام آورده و به ادامه کار بپردازند چرا که آنها می توانند انسان تربیت کنند و همه شما لذت تربیت انسان را چشیده اید و بسیاری از این افرادی که توسط شما تربیت می شوند در آینده افراد مهمی خواهند شد و این دستاورد شماست که می توانید به آن مفتخر باشید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به خاطره ای در جریان سفر به نیویورک بیان کرد: چندی پیش طی سفر به نیویورک در جمع ایرانیان، هر یک نقطه نظراتی بیان کردند که در این بین جوانی به بیان وضع شغلی و تحصیلی خود پرداخت که خوب هم بود و گفت در دانشگاه شاگرد شما بودم که این اظهار نظر برای من بسیار لذتبخش بود.
وی افزود: زمانی که توفیق تدریس در دانشگاه را داشتم این شغل برای من بسیار مهم، عزیز و قابل احترام بود چرا که لذت مهمی است که بتوانیم افرادی کارآمد تربیت کنیم و به همین دلیل معتقدم کار شما عاشقی است؛ سخت اما لذتبخش است.
لاریجانی با بیان اینکه شغل معلمی یکی از شغل‌های زیربنایی در کشور محسوب می شود، گفت: آموزش و پرورش از سازمان های استراتژیک کشور است چرا که باید به برخی از دستگاه ها نگاه درازمدت داشت که این دستگاه ها پایه های کشور را شکل می دهد و ممکن است به ظاهر کارشان روزآمد نباشد و به درد امروز و فردا نخورد اما آنها با افق درازمدت کار می کنند و در این اصل نباید لحظه ای تردید کرد.
رئیس قوه مقننه با اشاره به اینکه بودجه آموزش و پرورش از 9 به 12 درصد رشد داشته، عنوان کرد: بودجه فعلی آموزش و پرورش 31 هزار میلیارد تومان است مگر سهم بودجه کل کشور چقدر است لذا باید بگویم بودجه کل کشور در سال 95، 220 هزار میلیارد تومان بسته شده و سهم 31 هزار میلیاردی آموزش و پرورش سهم کمی محسوب نمی شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=590225
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد