• ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شرکت زغال سنگ البرز مرکزی

استخدام شرکت زغال سنگ البرز مرکزی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام شرکت زغال سنگ البرز مرکزی

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام شرکت زغال سنگ البرز مرکزی - 22 خرداد 1401

آگهی 22 خرداد 1401: استخدام شرکت زغال سنگ البرز مرکزی
شرکت زغال سنگ البرز مرکزی (سهامی خاص) در نظر دارد جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در استان مازندران به منظور ارائه خدمات از بین واجدین شرایط (مرد) و (بومی سوادکوه و سوادکوه شمالی)، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه حضوری و روانشناختی در قالب تامین نیروی انسانی دعوت به همکاری نماید . افرادیکه متقاضی شرکت در آزمون می باشند به سایت کارآزمون مرکز آزمون های تخصصی دانشگاه صنعتی شریف مراجعه  و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی نسبت به ثبت نام در مقطع و رشته تحصیلی مورد نظر با توجه به شرایط ذکر شده، از تاریخ 1401/03/22 لغایت 1401/04/04 1401/04/12 اقدام نمایند.

(جدول1 ): لیست مقطع و رشته های آزمون جهت ارائه خدمات در  شرکت زغال سنگ البرز مرکزی

ردیف

تخصص مورد نیاز

مقطع تحصیلی

تعداد

توضیحات

1

معدن گرایش استخراج

لیسانس و فوق لیسانس

2

 

2

برق(کلیه گرایش ها)

لیسانس و فوق لیسانس

2

 

3

مکانیک(کلیه گرایش ها)

لیسانس و فوق لیسانس

1

 

4

زمین شناسی(کلیه گرایش ها)

لیسانس و فوق لیسانس

1

 

5

نقشه برداری(کلیه گرایش ها)

لیسانس و فوق لیسانس

1

 

6

حسابداری(کلیه گرایش ها)

لیسانس و فوق لیسانس

2

 

7

مکانیک(ساخت و تولید، ماشین ابزار)

لیسانس و فوق لیسانس

1

 

8

ایمنی صنعتی و بهداشت حرفه ای 

لیسانس و فوق لیسانس

1

 

9

نمونه گیر

 دیپلم

2

صرفا دیپلم

10

اپراتور

دیپلم

2

صرفا دیپلم

11

کارگر فنی و پشتیبانی

دیپلم

1

صرفا دیپلم

تعداد کل

16

شرایط عمومی (مشاهده)

1- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
2- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرّح در قانون اساسی
3- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم (برای متقاضیان مرد) 
4- عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد (با تأیید مراجع ذی‌صلاح(
5- فراغت کامل تحصیلی (داشتن مدرک فارغ­ التحصیلی) در مقطع مورد نیاز به هنگام ثبت نام 
6- عدم اشتغال به تحصیل در مقطع مورد نیاز در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی به هنگام ثبت نام
7- عدم تعهد اشتغال در دستگاهها، مؤسسات و شرکتها و کلیه نهادها و ارگان­ها به هر شکل ممکن
8- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی به تایید امور ایمنی و بهداشت شرکت
9- داشتن حداقل معدل کل تحصیلی 12 برای متقاضیان لیسانس  و فوق لیسانس 
10- حداکثر سن قابل قبول بدون احتساب مدت خدمت سربازی  برای داوطلبین دیپلم 26 سال(1375/03/31 ) ، داوطلبین لیسانس 30سال(1371/03/31 ) و داوطلبین فوق لیسانس 32سال تمام(1369/03/31) می باشد. .
تبصره 1:سوابق كار معتبر و مرتبط با پیمانکاران(شرکت سابیر آب ایرانیان پیمانکار گلیران و پیمانکار بهرام فتحی پیمانکار حمل و فیروزجاه معدن طبرستان و برتر سازان کیهان ) حاضر در شرکت البرز مرکزی كه به تایید سازمان تامین اجتماعی رسیده باشد (حداكثر به مدت 5 سال ) و همچنین مدت زمان خدمت سربازی (حداكثر به مدت 2 سال ) به حداكثر سن مجاز داوطلبان افزوده خواهد شد.
تبصره 2: حداکثر سن ایثارگران (آزادگان،جانبازان، رزمندگان و فرزندان شهدا و  مفقود الاثر )مطابق قوانین زیر خواهد بود:
- جانبازان،آزادگان، فرزندان و همسران شهدا ، فرزندان و همسران  25 درصد به بالا و فرزندان وهمسر آزادگانی که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند ،و رزمندگان با سابقه حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه اختیاری در جبهه از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
- افراد خانواده معظم شهدا(شامل پدر ، مادر،خواهر وبرادر) تا میزان 5سال.- رزمندگان کمتر از 6 ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، به میزان مدت حضور داوطلبانه در جبهه.
11-بومی به افرادی اطلاق می گردد که دارای حداقل یکی از شرایط ذیل باشند:  
الف- محل تولد یا محل صدور شناسنامه داوطلب در یکی از توابع مناطق مذکور باشد.
ب- حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی (ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان) فرد متقاضی در یکی از توابع مناطق مذکور باشد 
ج - همسر و فرزندان کارکنان نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که 3 سال سابقه خدمت در  شهرستان های مذکور دارند.

توضیحات مهم جهت کلیه شرکت کنندگان (مشاهده)

1- شرکت هیچ گونه تعهدی در قبال اسکان پذیرفته شدگان نخواهد داشت.
2- چنانچه در هر یک از مراحل یا در حین اشتغال مشخص شود مدرک تحصیلی ارائه شده توسط داوطلب (در زمان ثبت نام  در آزمون استخدامی ) بالاتر از مدرک تحصیلی مورد نیاز در آزمون بوده است از استخدام یا ادامه کار ایشان جلو گیری به عمل خواهد آمد .
3- به اطلاعات ناقص و خلاف  واقع ارائه شده به هنگام ثبت نام نهایی ترتیب اثر داده نخواهد شد و چنانچه افراد مذکور در هر یک از مراحل قبول شوند از ادامه به کارگیری ذیربط جلوگیری به عمل خواهد آمد.لذا شایسته است در تکمیل و ارسال اطلاعات و مدارک درخواستی دقت لازم را به عمل آورید.
4- متقاضیان صرفاً در یک مقطع تحصیلی و گزینه های ارائه شده  مجاز به شرکت در آزمون می باشند .
5- پذیرفته‌ شدگان نهایی تابع قانون کار و تأمین اجتماعی خواهند بود.
6- تایید سلامت و توانایی کامل جسمی و روانی پذیرفته شدگان بر عهده واحد طب کار شرکت می باشد.
7- در مواردی که در یک خانواده دو نفر شامل شرایط شرکت در آزمون می باشند ، در صورت استفاده از سهمیه تنها یک نفر پذیرفته خواهد شد.(شامل همسر و خواهر یا برادر) 
8- سهمیه ایثارگران 25 درصد شامل :جانبازان ، آزادگان و همسر و فرزندان شهدا ، همسر و فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال اسارت ، خواهر و برادر شهدا می باشد و سهمیه ایثارگران 5 درصد شامل رزمندگان با سابقه حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنها و فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت می باشد . (مشروط به کسب حداقل 60 درصد میانگین نمرات پذیرفته شدگان در هر رشته تحصیلی یک برابر ظرفیت ) ، بدیهی است تنها یکی از فرزندان خانواده هر ایثارگر از سهمیه مربوط برخوردار خواهد گردید. 
توجه: سهمیه موارد مذکور ( به استثاء فرزندان شهدا و مفقو دین الاثر ) تنها به یکی از فرزندان تعلق خواهد گرفت به شرط آنکه در سال های قبل هیچ یک از اعضای خانواده از سهمیه استفاده نکرده باشد.
9- تاییدیه مدت حضور داوطلبانه اختیاری در جبهه ها با معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاونت توسعه و منابع جهاد کشاورزی و سازمان ارتش جمهوری اسلامی ایران  می باشد  و سایر مراجع مورد تایید نمی باشد . 
10- ملاک ارائه مدارک صرفا از طریق سایت کارآزمون  و  تا پایان مدت ثبت نام می باشد . بدیهی است ارائه هر گونه مدرکی بعد از پایان مدت ثبت نام بلا اثر و قابل رسیدگی نمی باشد. 
11- لازم به ذکر است محل جغرافیایی خدمت افراد بنابر تشخیص شرکت زغال سنگ البرز مرکزی می­باشد.

 نحوه ثبت نام و مهلت آن (مشاهده)

داوطلبان پس از مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن حداکثر تا پایان روز 1401/04/04 فرصت خواهند داشت به ترتیب ذیل برای شرکت در آزمون ثبت نام نمایند . 
1- واریز مبلغ 1،900،000ریال (یک میلیون و نهصد هزار ریال) به صورت الکترونیکی و بانکی از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی دانشگاه صنعتی شریف به عنوان حق ثبت نام .
توجه : وجه واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد .
2- داوطلب می بایست موارد زیر را اسکن و فایل مربوطه را در هنگام ثبت نام به همراه داشته باشد و در سایت ثبت نام بارگذاری نماید:
1- عکس داوطلب (سایز 4*3)
2- گواهی فراغت از تحصیل
3- کارت ملی
4- شناسنامه
5- کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (برای متقاضیان مرد) 
6- مدارک بومی بودن
7- مدارک سوابق پرداخت حق بیمه و مرتبط که به تایید سازمان تامین اجتماعی رسیده باشد. نام شعبه و  کارگاه و جزییات سوابق کار به طورکامل  قید شده باشد) فایل به صورت pdf بارگذاری شود)جدول سوابق کاری مشابه نمونه ارائه شده در صفحه ثبت نام  ارسال گردد.
8- مدارک و مستندات ایثارگری
توجه : حجم عکس نباید بیشتر از 40 کیلوبایت و سایر موارد اسکن شده نیز نباید بیشتر از 200 کیلوبایت باشد.

سایر توضیحات (مشاهده)

1- ثبت مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرمت موجود به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می باشد . (دریافت کد رهگیری به منزله تایید نهایی ثبت نام نمی باشد)
2- داوطلبان باید حداقل 3 روز پس از ثبت نام به سایت مذکور مراجعه کرده و با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و نسبت به چاپ تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایند .
3- لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند . مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به عهده داوطلب بوده و پس از اعلام نتایج مرحله اول آزمون ، دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند . بدیهی است در هر یک از مراحل آزمون ، مصاحبه و اعلام نتایج و حتی پس از بکارگیری چنانچه مغایرتی بین اطلاعات وارد شده و مندرجات اصل مدارک مشاهده شود ، ضمن ممانعت از ادامه کار ، اقدام قانونی لازم صورت خواهد پذیرفت .
4- هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در یکی از آزمون ها و  یک مقطع ، رشته و گرایش را دارد.
5- متقاضیان بر اساس ضوابط و مقررات قانون کار به صورت قرارداد تامین نیرو جذب می گردند.
6- چنانچه در هر مرحله از جذب و در هر زمان محرز شود متقاضی به اشتباه و یا به عمد اطلاعات خلاف واقع ارائه داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی می باشد از انجام مراحل بعدی محروم و از روند جذب حذف خواهد شد.
7- جذب افراد دارای معافیت پزشکی در صورت قبولی پس از تائید مرکز طب صنعتی و در صورت انطباق با شرایط شغل امکان پذیر می باشد.
8- داوطلب با علم و آگاهی کامل از شرایط و نحوه ی ثبت نام ،در صورت ثبت نام در آزمون بدون داشتن شرایط آگهی حق هر گونه اعتراض نسبت به پرداخت وجه ثبت نام را نخواهد داشت.

منابع آزمون (مشاهده)
منابع ازمون عمومی
لیسانس و فوق لیسانس دفترچه عمومی معارف اسلامی ، علوم اجتماعی ، زبان و ادبیات فارسی و زبان انگلیسی و فن آوری اطلاعات 
منابع آزمون تخصصی
معدن لیسانس و بالاتر استخراج چالزنی، و آتشکاری در معادن، حفر چال و تونل، نگهداری، تهویه، حمل و نقل در معادن،  مبانی مکانیک سنگ، روباز، زیر زمینی، زمین شناسی ساختمانی و سنگ شناسی
برق لیسانس و بالاتر کلیه گرایش‌ها الکترونیک 1و2، سیگنال و سیستم، کنترل خطی، ماشین الکتریکی، بررسی سیستم قدرت و مدارهای الکتریکی
مکانیک لیسانس و بالاتر کلیه گرایش‌ها ترمودینامیک، مکانیک سیالات، انتقال حرارت و مقاومت مصالح
زمین شناسی لیسانس و بالاتر کلیه گرایش‌ها مبانی سنگ شناسی آذرین، رسوبی و دگرگونی، مبانی زمین شناسی ساختمانی، مبانی چینه شناسی، زمین شناسی ایران، مبانی ژئوشیمی
نقشه برداری لیسانس و بالاتر کلیه گرایش‌ها استاتیک، مبانی نقشه برداری، مصالح ساختمانی، مبانی فتوگرامتری،  فتوگرامتری 1و2و3، کارتوگرافی، تئوری برآورد، نقشه برداری مسیر و زیرزمینی و ژئودزی
حسابداری لیسانس و بالاتر کلیه گرایش‌ها اصول حسابداری 1و2و3، حسابداری میانه 1، حسابداری پیشرفته 1، حسابداری پیشرفته 2، حسابداری صنعتی شامل دروس:حسابداری صنعتی 1 و 2، حسابرسی شامل دروس: حسابرسی 1 وحسابرسی 2 و حسابداری دولتی
مکانیک لیسانس و بالاتر ساخت و تولید، ماشین ابزار استاتیک، مقاومت مصالح، طراحی اجزا، ترمودینامیک، مکانیک سیالات، انتقال حرارت، ماشین های کنترل عددی، سیستم اندازه گیری، علم مواد، طراحی قالب و پرس
ایمنی صنعتی و بهداشت حرفه ای  لیسانس و بالاتر کلیه گرایش‌ها ایمنی و بهداشت محیط کار، ایمنی و حوادث ناشی از کار، بیماری‌های ناشی از کار، سم شناسی و عوامل زیان آور محیط کار
عمومی لیسانس و بالاتر کلیه گرایش‌ها معارف اسلامی ، علوم اجتماعی ، زبان و ادبیات فارسی و زبان انگلیسی و فن آوری اطلاعات 
نمونه گیر  دیپلم کلیه گرایش‌ها زمینه معارف اسلامی ، علوم اجتماعی ، زبان و ادبیات فارسی ، ریاضی ، هوش و زبان انگلیسی و فناوری اطلاعات 
اپراتور دیپلم کلیه گرایش‌ها زمینه معارف اسلامی ، علوم اجتماعی ، زبان و ادبیات فارسی ، ریاضی ، هوش و زبان انگلیسی و فناوری اطلاعات 
کارگر فنی و پشتیبانی دیپلم کلیه گرایش‌ها زمینه معارف اسلامی ، علوم اجتماعی ، زبان و ادبیات فارسی ، ریاضی ، هوش و زبان انگلیسی و فناوری اطلاعات 
دریافت کارت آزمون (مشاهده)

1- دریافت کارت از طریق سایت کارآزمون طبق کد رهگیری ارائه شده ، امکان پذیر است .
2- محل و زمان دقیق آزمون همزمان با دریافت کارت در سایت قابل مشاهده است .

نحوه برگزاری آزمون (مشاهده)

1- آزمون به صورت چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست برگزار می گردد .
2- آزمون مقطع دیپلم شامل 100 سوال در زمینه معارف اسلامی ، علوم اجتماعی ، زبان و ادبیات فارسی ، ریاضی ، هوش و زبان انگلیسی و فناوری اطلاعات می باشد .
3- آزمون مقاطع فوق دیپلم و بالاتر شامل 50 سوال عمومی و 50 سوال تخصصی می باشد . سوالات عمومی شامل معارف اسلامی ، علوم اجتماعی ، زبان و ادبیات فارسی و زبان انگلیسی و فن آوری اطلاعات و سوالات تخصصی شامل دروس تحصیلی تخصصی رشته دانشگاهی مورد نظر خواهد بود . (منابع تخصصی در بخش ثبت نام موجود می باشد)
تبصره 3: اقلیت های مذهبی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر موارد آزمون توزیع می شود .

اعلام نتایج آزمون (مشاهده)
نتایج مرحله اول آزمون و محل و زمان برگزاری مصاحبه متعاقباً از طریق سایت مذکور اعلام خواهد شد . داوطلبان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 66560465-66530043-021 تماس حاصل نمایند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2580110
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k