۹ سال پیش

شرایط استخدام شرکت صنعت فولاد شادگان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت صنعت فولاد شادگان

شرکت‌ها و سازمان‌های مطرح و معروف در سراسر جهان برای استخدام کردن شرایط و معیار‌های خاص خودشان را دارند که صد البته این معیار‌ها در پیشرفت هر چه بهترشان تاثیر بسزایی دارند. از این رو برای آگاهی شما کارجویان عزیز می‌کوشیم شرایط عمومی‌استخدام در شرکت‌ها و سازمان‌های مطرح ایران را لیست کنیم، این شرایط از آخرین آگهی استخدام مربوطه اخذ شده است و تبعاً در طی زمان و باتوجه به شرایط و نیازها قابل تغییر می‌باشد:

 صفحه مربوط به استخدام شرکت صنعت فولاد شادگان

الف – شرایط شرکت در آزمون :
۱. تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران
۲. متدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور ( مصرح در قانون اساسی )
۳. دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم غیر پزشکی
۴. نداشتن سابقه محکومیت و سؤپیشینه کیفری، که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. ( با تایید مراجع ذیصلاح )
۵. عدم اشتغال و نداشتن تعهد خدمت در دستگاه ها، موسسات و شرکت ها در زمان دعوت به کار
۶. عدم اعتیاد به مواد مخدر . ( با تایید مراجع ذیصلاح )
۷. داشتن تندرستی و توانائی کامل جسمی و روحی به تاییدکمیسیون پزشکی شرکت
۸. بومی استان خوزستان که در شرایط مساوی اولویت با داوطلبین بومی شهرستان شادگان می باشد.
۱-۸) بومی استان یا شهرستان به فردی اطلاق می شود که دارای یکی از شرایط زیر باشد :
الف) محل تولد یا محل صدور شناسنامه داوطلب، یکی از شهرهای تابعه استان باشد.
ب) حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی ( ابتدائی، راهنمائی و دبیرستان ) داوطلب در یکی از شهرستان های تابعه استان طی شده باشد.
۹. دارا بودن حداقل معدل تحصیلی ۱۲ برای داوطلبین دیپلم و ۱۳ برای کاردانی و کارشناسی .
۱۰. حداکثر سن قابل قبول در زمان ثبت نام برای متقاضیان دیپلم ۲۵ سال تمام ، فوق دیپلم ۲۷ سال تمام ، لیسانس (و بالاتر) ۳۰سال تمام تا تاریخ پایان ثبت نام لازم به ذکر است حداکثر سن قابل قبول با احتساب مدت زمان خدمت سربازی برای داوطلبان مرد می باشد.
۱۱- داوطلبان ایثارگر و خانواده معظم شهدا، در صورت احراز شرایط مندرج در آگهی استخدامی ، پس از شرکت در آزمون از اولویت ویژه جذب برخوردار خواهند بود.
تبصره: در صورت پذیرفته شدن این دسته از داوطلبان گرامی، ارائه گواهی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران الزامی است.
تبصره ۱: مدت زمان سابقه کار معتبر و مرتبط با صنعت فولاد حداکثر تا ۳ سال به شرایط سنی اضافه میگردد.
۱۲. محل خدمت کلیه پذیرفته شدگان در شرکت صنعت فولاد شادگان واقع در استان خوزستان کیلومتر ۱۰ جاده سربندر – آبادان می باشد.
۱۳. شرکت کنندگان مقاطع دیپلم و فوق دیپلم، در زمان آزمون صرفاً باید دارای مدرک سطح مقطع مربوطه باشند. در صورتی که با وجود داشتن مدرک بالاتر در این سطوح ثبت نام کنند، در صورت اثبات در هر مرحله از استخدام از ادامه همکاری آنها ممانعت بعمل خواهد آمد و حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
تبصره ۲: شرکت در قبال ارتقاء شغلی پذیرفته شدگانی که پس از استخدام، مدارک بالاتر اخذ و ارائه نمایند، هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
۱۴. نوع استخدام پذیرفته شدگان، “قرارداد کار معین با مدت معین” در چارچوب مقررات خدمات اشتغال قانون کار و بیمه تاًمین اجتماعی می باشد.
۱۵. در بدو استخدام، از کلیه پذیرفته شدگان، تعهد محضری خدمت در شغلهای تعیین شده توسط شرکت، اخذ می شود و در صورت انصراف، در هر مرحله از مراحل استخدام، کلیه هزینه های انجام شده تا مرحله مزبور محاسبه و دریافت خواهد شد.
۱۶. شرکت هیچگونه تعهدی در قبال اسکان پذیرفته شدگان نخواهد داشت.
۱۷. شرکت تعهدی در قبال ارائه سرویس ایاب و ذهاب برای مسافت های بالاتر از ۴۰ کیلومتر نخواهد داشت،


*توجه: کارجوی گرامی، شرایط استخدام بانکها و نهاد‌های مختلف برای آن دسته از عزیزانی که علاقمند به فعالیت در یک بانک و یا یک نهاد مشخص هستند گردآوری و ارسال میگردند. بنابراین ارسال این شرایط به منزله ی اعلام آگهی استخدامی‌توسط نهاد یا بانک ذکر شده نمیباشد و مسلماً در صورت اعلام جذب نیرو توسط بانک و یا نهاد فوق الذکر از طریق سایت ایران استخدام طی یک آگهی اقدام به اطلاع رسانی خواهد شد.

موفق باشید – سایت ایران استخدام

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=272880
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد