۷ سال پیش

شرایط بیمه بیکاری فعلی نیازی به بازنگری ندارد
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت :اعتراضی در خصوص روند فعلی شرایط بیمه بیکاری ، تاکنون به ما گزارش نشده به همین دلیل نیازی به بازنگری آن دیده نمی شود.

جهت مشاهده اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


محمد اسماعیلی ، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار رفاهی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه روند فعلی بیمه بیکاری هیچ مشکلی ندارد اظهار کرد : با توجه به بدهی دولت به تامین اجتماعی و مشکلات کمبود اعتباری که این سازمان با آن رو به رو است و نیز بدلیل گزارش نشدن هیچ گونه اعتراضی در خصوص شرایط بیمه بیکاری بنابراین  نیاز به بازنگری ان وجود ندارد .
وی تصریح کرد : سازمان تامین اجتماعی براساس مصوبه دولت ، در حال اجرای بیمه بیکاری برای مشمولان این طرح است که با توجه به اینکه مدت زیادی رکود اقتصادی در جامعه حاکم است ، قطعا این سازمان ، با ادامه این روند دچار مشکل خواهد شد .
اسماعیلی با بیان اینکه باید فکری اساسی برای خروج از رکود اندیشیده شود افزود : با توجه به اینکه مدت زیادی در رکود اقتصادی قرار داریم ، واحدهای تولیدی عمدتا نیمه تعطیل شدند که این امر موجب بیکاری تعداد زیادی از افراد و افزایش بیش از پیش بیکاران مشمول بیمه بیکاری شده است .
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت : برای حل مشکل رکود و خارج شدن از آن ، دولت و مسئولان مربوطه باید دست در دست هم داده و با انجام کارهای عملی و منطقی ، این معضل را ریشه کن کنند .

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=579721
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد