۸ سال پیش

شرایط جذب حق‌التدریسی مربیان پیش دبستانی در سال آینده
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال حدود 16 هزار نفر از مربیان پیش دبستانی به صورت حق‌التدریس جذب شدند گفت: برای سال آینده نیز اگر آموزش و پرورش نیاز به نیرو داشته باشد می‌تواند با توجه به مصوبه اقدام کند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک کنید


سید حسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت استخدامی معلمان حق التدریس و مربیان پیش دبستانی در سال تحصیلی آینده اظهار کرد: تبصره 9 قانون الحاقی به ماده 17 قانون تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی در سال 91، آمده بود که آموزش و پرورش ظرف دوسال باید نیروهای پیش دبستانی و خرید خدمات آموزشی را به شرط نیاز و طی استلزامات قانونی، دریافت مجوز از سازمان مدیریت و برگزاری آزمون استخدامی،‌ جذب کند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش پس از تغییر دولت برای دریافت مجوز اقدام کرد اما موفق نشد، تا اینکه در سال 94 برای جذب پنج هزار نیروی انسانی مجوز کسب کرد و برای مربیان پیش دبستانی امتیازاتی دیده شد. در آگهی استخدامی برای هرسال سابقه مربیان پیش دبستانی افزایش 2 درصد به نمره نهایی در نظر گرفته شد.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تعدادی از مربیان پیش دبستانی جزو قبول شدگان نهایی بودند عنوان کرد: پس از آن، مجلس مصوبه‌ای برای جذب حق التدریس مربیان به شرط نیاز و تطابق مدرک تحصیلی تصویب کرد. در این مصوبه هم صحبتی از استخدام به میان نیامده است و در مصوبه مجلس قید شده است که این اقدام الزام استخدام برای دستگاه اجرایی ایجاد نمی‌کند.

حسینی ادامه داد: حدود 16 هزار نفر از این مربیان به صورت حق‌التدریس جذب شدند که اغلب قریب به اتفاق آنها در مقطع ابتدایی بکار گرفته شدند.

وی با تاکید بر اینکه مدرک تحصیلی این افراد را ملاک عمل قرار دادیم تا افت کیفیت آموزش رخ ندهد گفت: برای سال آینده نیز اگر آموزش و پرورش نیاز به نیرو داشته باشد می‌تواند با توجه به مصوبه اقدام کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=559172
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد