۷ سال پیش

شرایط دریافت مقرری بیمه بیکاری از تامین اجتماعی
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل فنی سازمان تامین اجتماعی گفت: افرادی که به صورت غیر ارادی بیکار می شوند می توانند از مقرری بیمه بیکاری سازمان تامین اجتماعی بهره مند شوند.

جهت مشاهده اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، سیروس نصیری گفت: مطابق ماده 2 قانون، افراد پس از بی کاری غیر ارادی می توانند مشمول بیمه بی کاری شوند.
وی افزود: بر اساس قانون، بیمه شدگان از 6 ماه تا 50 ماه می توانند از سازمان تامین اجتماعی تحت عنوان بیمه بیکاری، مقرری دریافت کنند.
مدیرکل فنی سازمان تامین اجتماعی در خصوص میزان مقرری بیمه بیکاری پرداختی به افراد مجرد اظهارکرد: افراد مجرد می توانند به مدت 6 تا 36 ماه مشمول دریافت بیمه بیکاری شوند.
نصیری با ارائه آماری از تعداد افرادی که در حال حاضر از سازمان تامین اجتماعی مقرری بیمه بیکاری دریافت می کنند خاطرنشان کرد: هم اکنون 230 هزار و 806 نفر از سازمان تامین اجتماعی مقرری بیکاری دریافت کرده و سازمان تامین اجتماعی در طول هر ماه 214 میلیارد تومان تحت عنوان بیمه بیکاری، پرداختی دارد.
وی با اشاره به راهکارهای موجود برای دریافت بیمه بیکاری تصریح کرد: افراد پس از بیکاری ظرف مدت 30 روز باید به ادارات کار مراجعه کرده و تشکیل پرونده دهند. پس از آن، اگر واجد شرایط شناخته شوند، بیمه بیکاری به آنها تعلق خواهد گرفت.
مدیرکل فنی سازمان تامین اجتماعی در خصوص میزان مقرری پرداختی به هر نفر در طول ماه اذعان کرد: میانگین دریافتی 3 ماهه هر بیمه شده در عدد 55 ضرب شده و میانگین آن به افراد پرداخت می شود.
نصیری تاکید کرد: مدت دریافت بیمه بیکاری، جزو سوابق و بازنشستگی افراد محسوب می شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=644695
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد